Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Technika » Przemysł spożywczy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
  Aranżacja wnętrz
  Budownictwo lądowe
  Klimatyzacja Ogrzewanie
  Materiały inżynierskie
  Przemysł spożywczy
  Rysunek techniczny
  Rzemiosło
  Spawalnictwo
  Technika
  Technika pomiarowa
  Technika wojskowa
  Tworzywa sztuczne
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Mechanika gazów Jednowymiarowe przepływy ustalone

Mechanika gazów Jednowymiarowe przepływy ustalone

49.00zł
Marketing produktów żywnościowych 59.90zł 50.92zł
Marketing produktów żywnościowych

Tytuł: Marketing produktów żywnościowych
Autor: Tomasz Domański, Paweł Bryła
ISBN: 978-83-208-1875-8
Ilość stron: 228
Data wydania: 2010
Format: 16.0x23.5cm
Wydawnictwo: PWE

Cena: 59.90zł 50.92zł


Książka obejmuje problematykę marketingu produktów żywnościowych ze szczególnym uwzględnieniem branż: mleczarskiej, przetwórstwa mięsa i owocowo-warzywnej.

Autorzy skupili uwagę na:

teoretycznych aspektach marketingu żywności,
strategiach wykorzystania środków unijnych przez polskich producentów,
zmianach w wymianie handlowej Polski po wejściu do UE,
konkurencyjności polskich produktów żywnościowych na rynku europejskim,
przykładach strategii producentów i dystrybutorów na polskim rynku.

Książka jest przeznaczona dla wykładowców marketingu, studentów kierunków ekonomicznych oraz praktyków gospodarczych.

Rozdziały:

Od autorów


ROZDZIAŁ 1
TEORETYCZNE ASPEKTY MARKETINGU PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH
(Paweł Bryła)


1.1. Marketing strategiczny i przewaga konkurencyjna
1.2. Orientacje strategiczna i marketingowa
1.3. Integracja kanału rynku
1.4. Specyfika marketingu produktów żywnościowych


ROZDZIAŁ 2
ROZWÓJ EKSPORTU POLSKIEJ ŻYWNOŚCI PO AKCESJI DO UNII EUROPEJSKIEJ
(Paweł Bryła)


2.1. Wybrane cechy Jednolitego Rynku Europejskiego
2.2. Uwarunkowania i konsekwencje internacjonalizacji przedsiębiorstw
2.3. Tendencje rozwojowe polskiego handlu zagranicznego
2.4. Spektakularny wzrost eksportu polskiej żywności


ROZDZIAŁ 3
KONKURENCYJNOŚĆ´ POLSKICH PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA JEDNOLITYM RYNKU EUROPEJSKIM
(Paweł Bryła)


3.1. Badania konkurencyjności polskich przedsiębiorstw
3.2. Działania dostosowawcze i pozycja polskich przedsiębiorstw przemysłu spożywczego
3.3. Branża mleczarska
3.4. Branża mięsna
3.5. Branża owocowo-warzywna
3.6. Produkty regionalne


ROZDZIAŁ 4
ANALIZA WYNIKÓW BADANIA POLSKICH PRODUCENTÓW ŻYWNOŚCI
(Paweł Bryła)


4.1. Charakterystyka badanej próby przedsiębiorstw
4.2. Wpływ integracji europejskiej na kondycję badanych przedsiębiorstw
4.3. Orientacja proeksportowa badanych przedsiębiorstw
4.4. Determinanty przewagi konkurencyjnej badanych przedsiębiorstw
4.5. Strategiczne kierunki rozwoju badanych przedsiębiorstw
4.6. Bariery rozwoju badanych przedsiębiorstw
4.7. Zależności statystyczne między wybranymi cechami mierzalnymi


ROZDZIAŁ 5
STRATEGIE WIODĄCYCH PRODUCENTÓW ARTYKUŁÓW MLECZARSKICH NA RYNKU POLSKIM - STUDIA PRZYPADKÓW
(Tomasz Domański)


5.1. SM Mlekpol - strategia budowania silnej marki
5.2. SM Mlekovita - strategia "challengera"
5.3. Bakoma - od firmy rodzinnej do spółki giełdowej
5.4. Ekołukta Sp. z o.o. - strategia "ekologiczna"
5.5. Wyzwania strategiczne dla producentów artykułów mleczarskich


ROZDZIAŁ 6
STRATEGIE WIODĄCYCH PRODUCENTÓW MIĘSA I WĘDLIN NA RYNKU POLSKIM - STUDIA PRZYPADKÓW
(Tomasz Domański)


6.1. Wprowadzenie
6.2. Animex - strategia zarządzania portfelem znanych marek
6.3. Sokołów SA - strategia rozwoju z udziałem inwestorów zagranicznych
6.4. Polski Koncern Mięsny (PKM) Duda - strategia nadmiernie szybkiego wzrostu
6.5. Wyzwania strategiczne dla producentów mięsa i wędlin


ROZDZIAŁ 7
STRATEGIE WIODĄCYCH PRODUCENTÓW SOKÓW I PRZETWORÓW OWOCOWO-WARZYWNYCH NA RYNKU POLSKIM - STUDIA PRZYPADKÓW
(Tomasz Domański)


7.1. Grupa Maspex Wadowice - strategia spektakularnego rozwoju
7.2. Agros Nova - strategia szerokiej oferty marek
7.3. Wyzwania strategiczne dla producentów soków i przetworów owocowo-warzywnych


ROZDZIAŁ 8
STRATEGIE WYBRANYCH DYSTRYBUTORÓW PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA RYNKU POLSKIM - STUDIA PRZYPADKÓW
(Tomasz Domański)


8.1. Nowoczesne kanały dystrybucji produktów żywnościowych - wyzwania strategiczne
8.2. Biedronka - studium przypadku największej w Polsce sieci handlowej
8.3. Alma Market SA - sieć polskich wielkopowierzchniowych sklepów delikatesowych
8.4. Krakowski Kredens - sieć sklepów z tradycyjnymi produktami żywnościowymi
8.5. Wyzwania strategiczne dla dystrybutorów produktów żywnościowych


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 50,92zł

Tytuł książki: "Marketing produktów żywnościowych"
Autor: Tomasz Domański, Paweł Bryła
Wydawnictwo: PWE
Cena: 59.90zł 50.92zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Ceny transferowe 2019 Mechanizmy, dokumentacje, raportowanie
Ceny transferowe 2019 Mechanizmy, dokumentacje, raportowanie
Tomasz Kosieradzki, Radosław Piekarz
Wolters Kluwer
Zrozumieć Michaela Portera Jak stworzyć dobrą strategię i zdobyć przewagę konkurencyjną
Zrozumieć Michaela Portera Jak stworzyć dobrą strategię i zdobyć przewagę konkurencyjną
Joan Magretta
MT Biznes
Sen dziecka Jak zapomnieć o nieprzespanych nocach
Sen dziecka Jak zapomnieć o nieprzespanych nocach
Thomas B. Brazelton
GWP
PRL najweselszy barak w socjalistycznym obozie
PRL najweselszy barak w socjalistycznym obozie
Marcel Skryptor
Vesper
W kuchni jak na wojnie Jak kucharze walczyli na noże, smaki i anegdoty od końca XVIII do połowy XX wieku
W kuchni jak na wojnie Jak kucharze walczyli na noże, smaki i anegdoty od końca XVIII do połowy XX wieku
Maria Barbasiewicz
Dom Wydawniczy PWN
Prawo prywatne międzynarodowe System Prawa Prywatnego Tom 20A
Prawo prywatne międzynarodowe System Prawa Prywatnego Tom 20A
Pazdan Maksymilian
C.H. Beck
 Koszyk
1 x Glosariusz terminologii fotochemicznej
1 x Azja: kultura, społeczeństwo i edukacja
1 x Opiekunki osób starszych
1 x Podręcznik kandydata i zawodowego kierowcy C i D
1 x Byłem adiutantem Hitlera
1 x Dekonstrukcja polityka i performatyka
1 x Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi Jak pozyskać i zatrzymać klientów
1 x Akademia Sztuk Pięknych w Krakowie w latach 1945-1956
1 x Rozwój biologiczny człowieka Podstawy auksologii gerontologii i promocji zdrowia Wydanie 8
1 x Jerzy Andrzejewski czytany na nowo
451.60zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo PWE
 Kategoria:
 Biologia
Vademecum maturzysty Biologia

Vademecum maturzysty Biologia

39.90zł
33.92zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT