Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Marketing q lojalności 59.00zł
Marketing q lojalności

Tytuł: Marketing q lojalności
Autor: Nemezjusz Mateusz Pazio
ISBN: 978-83-7930-781-4
Ilość stron: 300
Data wydania: 08/2015
Format: 16.0x23.0cm
Wydawnictwo: Difin

Cena: 59.00zł


Lojalność jest marzeniem każdego. To taki stan, który wyklucza zdradę. W relacjach ekonomicznych, stan ów jakby genetycznie jest wykluczony. Wszak jest to „walka” rynkowa, mająca na celu zdobycie zasobów pieniężnych partnera poprzez sprzedaż. Jednak w relacjach klient-marka czy klient-firma nie chodzi dziś o akcje jednorazowe, lecz powtarzalne, czyli żeby klient stał się wierny. I w tym celu wykorzystywany jest cały arsenał narzędzi mających przekonać go do oferowanej marki, czy oferującej ją firmy.

Prezentacja rozległego zestawu środków zajmuje pierwszą część książki. W drugiej ma miejsce przegląd pomiaru ewentualnej lojalności, czy choćby tylko zadowolenia będącego do niej przesłanką. Omawiane problemy naświetlane są przykładami z praktyki marketingowej. Konsumenci stopniowo – w miarę rozwoju rynku i narzędzi marketingowego na nich oddziaływania – reagują tak jak się tego od nich oczekuje.
 
Zdaniem badaczy z University of Pennsylvania J.D. Hansona i D.G. Yosifona „konsument nie tylko nie zauważa dyktatu zmiennych okoliczności, ale nawet nie myśli o ich istnieniu”. Staje się on podmiotem marketingowo kształtowanym. Ten wątek łączy część pierwszą i drugą książki. I tu chyba należy dopatrywać się niektórych przyczyn lojalności konsumenckiej. Taka w każdym razie teza może być równie dobra, jak każda inna.
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Statystyczna analiza danych z wykorzystaniem programu R
Statystyczna analiza danych z wykorzystaniem programu R
Marek Walesiak, Eugeniusz Gatnar
PWN
Informatyzacja postępowania sądowego w prawie polskim i wybranych państw
Informatyzacja postępowania sądowego w prawie polskim i wybranych państw
Gołaczyński Jacek
Wolters Kluwer
Jak pracować z rodzicami dziecka upośledzonego Wydanie 2
Jak pracować z rodzicami dziecka upośledzonego Wydanie 2
Jacek Kielin
GWP
Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej Wydanie 6
Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej Wydanie 6
Marta Derlatka
LexisNexis
Excel 2019. Ćwiczenia praktyczne
Excel 2019. Ćwiczenia praktyczne
Krzysztof Masłowski
HELION
Pediatria Nelsona Leczenie zakażeń
Pediatria Nelsona Leczenie zakażeń
John D. Nelson John S. Bradley
PZWL
 Koszyk
0 przedmiotów
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Difin
 Kategoria:
 Matematyka
Układy dynamiczne w modelowaniu procesów przyrodniczych, społecznych, technologicznych

Układy dynamiczne w modelowaniu procesów przyrodniczych, społecznych, technologicznych

69.00zł
58.65zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN