Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Marketing relacji Teoria i praktyka 39.00zł
Marketing relacji Teoria i praktyka

Tytuł: Marketing relacji Teoria i praktyka
Autor: Maciej Mitręga
ISBN: 978-83-8102-172-2
Ilość stron: 148
Data wydania: 10/2018 wydanie 3
Format: 17.0x24.0cm
Wydawnictwo: CEDEWU

Cena: 39.00zł


Pomimo wzrostu popularności koncepcji marketingu relacji, w literaturze przedmiotu występują znaczne luki w zakresie kwestii definicyjnych oraz metodyki badań relacji z konsumentem. Można zauważyć również brak konsensusu specjalistów z zakresu marketingu w zakresie czynników, które warunkują powstanie trwałych relacji pomiędzy przedsiębiorstwem i konsumentem. Książka została zaprojektowana jako swoisty przewodnik dla marketerów w zakresie problematyki kształtowania trwałych relacji z klientem.

Praca składa się z czterech rozdziałów.

Rozdział I wprowadza czytelnika w podstawy marketingu relacji jako dynamicznie rozwijającej się koncepcji prowadzenia biznesu. W odniesieniu do tej części o charakterze teoretycznym rozdział II przedstawia wybrane zagadnienia z zakresu zastosowania marketingu relacji w praktyce biznesowej. Rozważania autora ilustrują przypadki zagranicznych i krajowych przedsiębiorstw budujących relacje z klientami. Rozdział III ma charakter metodycznego studium marketingowych badań relacji pomiędzy przedsiębiorstwem a konsumentem. Na końcu tego rozdziału zaprezentowany został przykładowy kwestionariusz wywiadu przydatny w badaniach stanu i uwarunkowań relacji z klientem indywidualnym. Z kolei rozdział IV poświęcony został uwarunkowaniom zastosowania marketingu relacji w działalności polskich przedsiębiorstw.

Spośród czynników otoczenia szczególną uwagę poświęcono sferom prawnej, technologicznej i kulturowej. Rozdział ten kończy prezentacja wyników badań bezpośrednich, na podstawie których stworzono model sektorowych uwarunkowań rozwoju relacji firma-klient...

Rozdziały:

Rozdział l
PODSTAWY MARKETINGU RELACJI 11
 1.1. Korzenie i rozwój paradygmatu marketingu relacji 11
 1.2. Przedsiębiorstwo jako strona relacji 18
 1.3. Konsument jako strona relacji 24
 1.4. Usługa jako przedmiot wymiany i konsumpcji 29
 1.5. W stronę definicji marketingu relacji 32

Rozdział 2
ZASTOSOWANIE MARKETINGU RELACJI 37
 2.1. Poziomy realizacji marketingu relacji 37
 2.2. Segmentacja nabywców w marketingu relacji 42
 2.3. Etapy marketingu relacji 45
 2.4. Wykorzystanie sieci relacji z otoczeniem   49
 2.5. Wartość relacji z klientem - uwarunkowania, mierniki 52
 2.5.1. Poprawa rentowności relacji 53
 2.5.2. Szeroka perspektywa wartości relacji 60

Rozdział 3
METODYKA BADAŃ RELACJI POMIĘDZY PRZEDSIĘBIORSTWEM
A KONSUMENTEM 67
 3.1. Relacje firma-klient jako obiekt badań 67
 3.2. Poziomy analizy relacji 71
 3.3. Siła jako kluczowa własność relacji 73
 3.4. Mierniki siły relacji 75
 3.5. Rodzaje relacji i etapy kształtowania się relacji 83
 3.6. Metody gromadzenia danych z zakresu relacji 87
 3.7. Metody analizy danych z zakresu relacji 94
 3.8. Kwestionariusz wywiadu z klientem 101

Rozdział 4
UWARUNKOWANIA ZASTOSOWANIA MARKETINGU RELACJI 109
4.1. Uwarunkowania makrootoczenia 109
4.1.1. Prawne aspekty marketingu relacji 110
 4.1.1.1. Ochrona konsumenta i konkurencji 111
 4.1.1.2. Ochrona danych osobowych 114
 4.1.1.3. Ochrona handlu elektronicznego 116
 4.1.2. Infrastruktura teleinformatyczna kształtowania relacji 119
 4.1.3. Kultura jako uwarunkowanie marketingu relacji 122
4.2. Sektorowa specyfika relacji firma-klient w świetle badań 127
 4.2.1. Ogólna charakterystyka analizowanych sektorów 127
 4.2.2. Sektorowe uwarunkowania rozwoju relacji 128
Bibliografia 141

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Nadużycia finansowe Wykrywanie i zapobieganie
Nadużycia finansowe Wykrywanie i zapobieganie
Małgorzata Kutera
Difin
Decentralizacja władzy publicznej we Francji w drugiej połowie XX wieku
Decentralizacja władzy publicznej we Francji w drugiej połowie XX wieku
Dorota Wójtowicz
Adam Marszałek
Trocki-Storczyki-Literatura Miejsce Literatury w (auto)biografii intelektualnej Richarda Rorty'ego
Trocki-Storczyki-Literatura Miejsce Literatury w (auto)biografii intelektualnej Richarda Rorty'ego
Umerle Tomasz
Instytut Badań Literackich PAN
Kodeks pracy ze schematami Wydanie 6
Kodeks pracy ze schematami Wydanie 6
Krzysztof Rączka, Małgorzata Iżycka-Rączka
LexisNexis
Państwowa kompensata przysługująca ofiarom niektórych przestępstw
Państwowa kompensata przysługująca ofiarom niektórych przestępstw
Ewa Bieńkowska Lidia Mazowiecka
Wolters Kluwer
Umowa o zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków
Umowa o zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków
Bartosz Rakoczy
LexisNexis
 Koszyk
1 x Encyklopedia igrzysk olimpijskich Pytania i odpowiedzi
1 x Księgi wieczyste Zasady materialnoprawne Wydanie 2
1 x Karmienie dziecka
1 x Relacje dziecka z wadą słuchu w szkole
1 x Słownik wyrazów obcych i trudnych
1 x Mikrobiologia medyczna Krótkie wykłady
1 x Demonolodzy Ed i Lorraine Warren Relacje ze spraw prowadzonych przez małżeństwo Warrenów
1 x Autobiografia Stalina
1 x Operator narzędzi udarowych ręcznych Wszystkie rodzaje zasilania
1 x 5 minut dla twojego zdrowia Aktywna przerwa w pracy i w domu
1 x 100 najlepszych soków
1 x Czytam więc wiem Testy przygotowujące do sprawdzianu szóstoklasisty
1 x Bądź szczęśliwa 3 kroki do szczęścia dla każdej kobiety
1 x 50 lat Olimpiad Fizycznych Wybrane zadania z rozwiązaniami
1 x Spawanie metodą MAG nie tylko dla początkujących
1 x Historia mody
1 x Adwokat Rozmowa o życiu w ciekawych czasach
1 x Jak cało i zdrowo przyszedłem na świat
1 x Bliscy nieznajomi Górnośląskie pogranicze w polskiej i niemieckiej prozie współczesnej
1 x Jezus a Bóg Izraela w Apokalipsie św. Jana
1 x Język Naród Państwo Język jako zjawisko polityczne
1 x Sens życia Katolicki przewodnik duchowy
1 x Jak pisać i redagować Poradnik redaktora, Wzory tekstów użytkowych
1 x Bezpieczeństwo społeczne jednostki Założenia i polska rzeczywistość
1 x Czy Twoje dziecko ma zdrowy kręgosłup Bezpieczne ćwiczenia do stosowania w domu
1 x Dziennik tom 2 1970-1979
1 x Człowiek i moralność w myśli Jacka Woronieckiego OP Filozoficzne podstawy katolickiej etyki wychowawczej i jej zasady
1 x 100 sposobów zapobiegania chorobie Alzheimera
1 x W kajdankach miłości. Życiowi bohaterowie
1 x Masa o pieniądzach polskiej mafii Jarosław "Masa" Sokołowski w rozmowie z Arturem Górskim
1 x Wykłady z metod ilościowych dla ekonomistów
1 x Piekielna miłość
1 x Polskie piękno Sto lat mody i stylu
1 x Jak żyć...? Żona
1 x Język polski Matura w kieszeni
1 x Dziwnologia Odkrywanie wielkich prawd w rzeczach małych
1 x Atlas muszli
1 x Akademia bezpiecznego zachowania
1 x Biblia Wielkie opowieści Starego Testamentu
1 x Anatomia słabości Rozmowa z Robertem Krasowskim
1 x Nowa Księga Wieczysta Informatyzacja rejestru publicznego
1 x Policjanci Za cenę życia
1 x Połączenia spójnościowe
1 x Matka Teresa z Kalkuty Autobiografia
1 x Bóle głowy Lekarz rodzinny
1 x Agata Christie Autobiografia
1 x Architektura w Europie
1 x Edukacja i nierówność Trajektorie sukcesu i marginalizacji
1 x 100 lat mody męskiej
1 x Biologiczne aspekty oczyszczania ścieków
1 x Ciemna strona Wszechświata
1 x Profil mordercy Prawdziwa historia jednego z najsłynniejszych profilerów
1 x Mała WIELKA zmiana Jak skuteczniej wywierać wpływ
1 x Ekologia Odkrywanie świata
1 x Anatomia zwierząt Tom 3 Gruczoły dokrewne układ nerwowy narządy zmysłów powłoka wspólna i anatomia ptaków
2,338.43zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo CEDEWU
 Kategoria:
 Matematyka
Dydaktyka matematyki Tom 1. Zagadnienia ogólne

Dydaktyka matematyki Tom 1. Zagadnienia ogólne

69.00zł
58.65zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL