Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Marketing Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa 54.00zł
Marketing Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa

Tytuł: Marketing Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa
Autor: Henryk Mruk
ISBN: 978-83-01-16967-1
Ilość stron: 328
Data wydania: 09/2012
Format: 17.0x24.0cm
Wydawnictwo: PWN

Cena: 54.00zł


Publikacja jest nowoczesnym źródłem wiedzy o marketingu w przedsiębiorstwie, opartym na wieloletnim doświadczeniu naukowym i biznesowym autora. Zawiera liczne i aktualne przykłady z działalności polskich i zagranicznych firm, co pozwala czytelnikowi lepiej zrozumieć istotę marketingu jako koncepcji zarządzania i poznać współzależności nią rządzące.

Konkurencyjne i ciągle zmieniające się otoczenie gospodarcze wymusza na przedsiębiorstwach podporządkowanie produkcji wymaganiom rynku. Satysfakcja klienta jest ostatecznym celem przedsiębiorstwa, zapewnia ona zysk, który jest niezbędny do rozwoju działalności. Dostarczenie klientowi produktu, w pełni odpowiadającego jego potrzebom, jest długotrwałym procesem obejmującym rozpoznanie otoczenia i zachowań nabywców, segmentację rynku, wyznaczenie strategii itp.

Autor przybliża czytelnikowi ten proces, omawiając takie zagadnienia jak:
· badania marketingowe
· segmentację rynku
· strategię produktu, dystrybucji, cen
· wizerunek przedsiębiorstwa i strategię marki
· reklamę i promocję
· plan marketingowy

Prof. dr hab. Henryk Mruk jest pracownikiem naukowym w Katedrze Handlu Międzynarodowego na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Doświadczenie nabyte podczas projektów doradczych realizowanych dla największych polskich firm pozwoliło mu napisać książkę, która jest nie tylko unikalnym podręcznikiem akademickim, ale także znakomitym źródłem wiedzy dla wszystkich, którzy profesjonalnie zajmują się marketingiem i zarządzaniem.

Tytuł książki: "Marketing Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa"
Autor: Henryk Mruk
Wydawnictwo: PWN
Cena: 54.00zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Okolice Szczecina turystyczna mapa laminowana
Okolice Szczecina turystyczna mapa laminowana
praca zbiorowa
Expressmap
Algorytmy w służbie klimatu czyli sekrety globalnego ocieplenia
Algorytmy w służbie klimatu czyli sekrety globalnego ocieplenia
Syukuro Manabe, Anthony J. Broccoli
PWN
Rozwód Alimenty Podział majątku
Rozwód Alimenty Podział majątku
Flisek Aneta
C.H. Beck
Choroby zakaźne i pasożytnicze Tom 1 Wydanie 2
Choroby zakaźne i pasożytnicze Tom 1 Wydanie 2
Cianciara Janusz, Juszczyk Jacek
Czelej
Już nie żyjesz
Już nie żyjesz
Paul Doherty Cody Cassidy
ZNAK
System grafematyczny współczesnej polszczyzny na tle innych systemów pisma
System grafematyczny współczesnej polszczyzny na tle innych systemów pisma
Ewa Wolańska
Elipsa
 Koszyk
0 przedmiotów
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo PWN
 Kategoria:
 Chirurgia
Problemy okołooperacyjne u osób w wieku podeszłym

Problemy okołooperacyjne u osób w wieku podeszłym

129.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN