Tytuł: | Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej | | Autor: | Philip Kotler , Joel Shalowitz , Robert J. Stevens | | ISBN: | 978-83-264-4378-7 | | Ilość stron: | 692 | | Data wydania: | 06/2013 | | Format: | 176 x 250 mm | | Wydawnictwo: | Wolters Kluwer | |
| Cena: | 189.00zł | |
Zwiększenie skuteczności działania opieki zdrowotnej wymaga - podobnie jak w przypadku innych gałęzi gospodarki - podejścia marketingowego do tego sektora. Konieczne jest ponadto uwzględnienie w strategii marketingowej złożonego i wielowymiarowego systemu przepływów finansowych i przepływu informacji, właściwych sektorowi opieki zdrowotnej.
Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej to pionierski podręcznik ujmujący w przekrojowy sposób najważniejsze zagadnienia marketingu strategicznego oraz jego rolę w sektorze usług zdrowotnych.
W książce autorzy zawarli m.in.: • opis sektora usług zdrowotnych oraz roli, jaką odgrywa w nim marketing; • analizę procesów psychologicznych, które wpływają na decyzje pacjentów dotyczące usług zdrowotnych; • omówienie problemu asymetryczności informacji oraz systemów jej rozpowszechniania wśród konsumentów opieki zdrowotnej; • tematy związane z segmentacją rynku oraz pozycjonowaniem poszczególnych usług medycznych; • zagadnienia polityki cenowej oraz budowania marki w sektorze zdrowia; • kwestie związane z reklamą i promocją usług medycznych.
Adresaci: Jest to lektura obowiązkowa dla wszystkich, których zainteresowania naukowe bądź zawodowe związane są z sektorem zdrowia.
|