Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Medycyna » Służba Zdrowia » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
  Alergologia Astma
  Anatomia człowieka
  Chirurgia
  Choroby zakaźne
  Dermatologia
  Diabetologia
  Diagnostyka
  Endokrynologia
  Etyka
  Farmakologia Leki
  Fizjologia
  Fizjoterapia Rehabilitacja
  Genetyka
  Geriatria
  Ginekologia Położnictwo
  Hematologia
  Immunologia
  Intensywna terapia
  Interna
  Kardiologia
  Medycyna ogólna
  Mózg Umysł
  Neurologia
  Okulistyka
  Onkologia
  Ortopedia Traumatologia
  Otolaryngologia
  Patologia
  Pediatria Neonatologia
  Pielęgniarstwo
  Psychologia Psychiatria
  Reumatologia
  Seksuologia
  Służba Zdrowia
  Stomatologia
  Toksykologia
  Urologia
  Zdrowie publiczne
  Żywienie
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Słowniki
Sport
Sztuka
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PZWL
Chirurgia Repetytorium

Chirurgia Repetytorium

129.00zł
100.62zł
Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej 189.00zł 151.20zł
Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej

Tytuł: Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej
Autor: Philip Kotler , Joel Shalowitz , Robert J. Stevens
ISBN: 978-83-264-4378-7
Ilość stron: 692
Data wydania: 06/2013
Format: 176 x 250 mm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer

Cena: 189.00zł 151.20zł


Zwiększenie skuteczności działania opieki zdrowotnej wymaga - podobnie jak w przypadku innych gałęzi gospodarki - podejścia marketingowego do tego sektora. Konieczne jest ponadto uwzględnienie w strategii marketingowej złożonego i wielowymiarowego systemu przepływów finansowych i przepływu informacji, właściwych sektorowi opieki zdrowotnej.

Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej to pionierski podręcznik ujmujący w przekrojowy sposób najważniejsze zagadnienia marketingu strategicznego oraz jego rolę w sektorze usług zdrowotnych.

W książce autorzy zawarli m.in.:
• opis sektora usług zdrowotnych oraz roli, jaką odgrywa w nim marketing;
• analizę procesów psychologicznych, które wpływają na decyzje pacjentów dotyczące usług zdrowotnych;
• omówienie problemu asymetryczności informacji oraz systemów jej rozpowszechniania wśród konsumentów opieki zdrowotnej;
• tematy związane z segmentacją rynku oraz pozycjonowaniem poszczególnych usług medycznych;
• zagadnienia polityki cenowej oraz budowania marki w sektorze zdrowia;
• kwestie związane z reklamą i promocją usług medycznych.

Adresaci: Jest to lektura obowiązkowa dla wszystkich, których zainteresowania naukowe bądź zawodowe związane są z sektorem zdrowia.

Tytuł książki: "Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej"
Autor: Philip Kotler , Joel Shalowitz , Robert J. Stevens
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 189.00zł 151.20zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Sztuka planowania
Sztuka planowania
Dominique Loreau
Czarna Owca
Strategia mitu w marketingu Jak wiedza o tradycyjnych opowieściach i eolucji ludzkiego umysłu pomaga zarządzać marką
Strategia mitu w marketingu Jak wiedza o tradycyjnych opowieściach i eolucji ludzkiego umysłu pomaga zarządzać marką
Czeremski Maciej
Libron
100 rozpoznań Sutek
100 rozpoznań Sutek
Robyn L. Birdwell
MediPage
Postępowanie cywilne Tom 2c + CD
Postępowanie cywilne Tom 2c + CD
Zieliński Andrzej, Kaliński Robert, Leśniak Artur i inni
C.H. Beck
Po co prawnikom filozofia prawa
Po co prawnikom filozofia prawa
Jerzy Zajadło
Wolters Kluwer
Leki wpływające na obwodowy układ nerwowy przeciwzapalne i przeciwbólowe psychotropowe
Leki wpływające na obwodowy układ nerwowy przeciwzapalne i przeciwbólowe psychotropowe
Zbigniew Stanisław Herman
PZWL
 Koszyk
0 przedmiotów
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer
 Kategoria:
 Chirurgia
Chirurgia szczękowo-twarzowa Wydanie 5

Chirurgia szczękowo-twarzowa Wydanie 5

159.00zł
124.02zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft