Tytuł: | Marketing Teoria i przykłady | | Autor: | Paweł Waniowski, Dariusz Sobotkiewicz, Magdalena Daszkiewicz | | ISBN: | 978-83-7488-152-4 | | Ilość stron: | 392 | | Data wydania: | 2010 | | Format: | 16.5x23.5cm | | Wydawnictwo: | Placet | |
| Cena: | 55.00zł | |
Celem tej książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Staraliśmy się odnieść kolejne zagadnienia do otaczającej nas rzeczywistości, często posługując się przykładami przedsiębiorstw polskich bądź zagranicznych.
Adresatem książki, są wszyscy, którzy pragną nauczyć się lub pogłębić znajomość marketingu. Może ona stać się podręcznikiem wprowadzającym w bardzo skomplikowany, ale jakże fascynujący świat technik i narzędzi marketingowych, jak i źródłem wiedzy dla osób, które tworzą strategie marketingowe w swoich organizacjach.
Rozdziały: I. PRZEDSIĘBIORSTWO – NABYWCA – RYNEK – MARKETING II. ZACHOWANIA NABYWCÓW III. INFORMACYJNE PODSTAWY DECYZJI MARKETINGOWYCH IV. WYBÓR RYNKU DOCELOWEGO I POZYCJONOWANIE OFERTY MARKETINGOWEJ V. BUDOWANIE STRATEGII MARKETINGOWEJ PRZEDSIĘBIORSTWA VI. PRODUKT VII. CENA VIII. DYSTRYBUCJA IX. ZINTEGROWANA KOMUNIKACJA MARKETINGOWA X. INSTRUMENTY PROMOCJI XI. KOMUNIKACJA MARKETINGOWA W INTERNECIE XII. ORGANIZACJA MARKETINGU W PRZEDSI?BIORSTWIE XIII. APLIKACJE POZABIZNESOWE MARKETINGU
|