Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Marketing Teoria i przykłady 55.00zł
Marketing Teoria i przykłady

Tytuł: Marketing Teoria i przykłady
Autor: Paweł Waniowski, Dariusz Sobotkiewicz, Magdalena Daszkiewicz
ISBN: 978-83-7488-152-4
Ilość stron: 392
Data wydania: 2010
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Placet

Cena: 55.00zł


Celem tej książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Staraliśmy się odnieść kolejne zagadnienia do otaczającej nas rzeczywistości, często posługując się przykładami przedsiębiorstw polskich bądź zagranicznych.

Adresatem książki, są wszyscy, którzy pragną nauczyć się lub pogłębić znajomość marketingu. Może ona stać się podręcznikiem wprowadzającym w bardzo skomplikowany, ale jakże fascynujący świat technik i narzędzi marketingowych, jak i źródłem wiedzy dla osób, które tworzą strategie marketingowe w swoich organizacjach.

Rozdziały:
I. PRZEDSIĘBIORSTWO – NABYWCA – RYNEK – MARKETING
II. ZACHOWANIA NABYWCÓW
III. INFORMACYJNE PODSTAWY DECYZJI MARKETINGOWYCH
IV. WYBÓR RYNKU DOCELOWEGO I POZYCJONOWANIE OFERTY MARKETINGOWEJ
V. BUDOWANIE STRATEGII MARKETINGOWEJ PRZEDSIĘBIORSTWA
VI. PRODUKT
VII. CENA
VIII. DYSTRYBUCJA
IX. ZINTEGROWANA KOMUNIKACJA MARKETINGOWA
X. INSTRUMENTY PROMOCJI
XI. KOMUNIKACJA MARKETINGOWA W INTERNECIE
XII. ORGANIZACJA MARKETINGU W PRZEDSI?BIORSTWIE
XIII. APLIKACJE POZABIZNESOWE MARKETINGU

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Miasta Marzeń Rio de Janeiro
Miasta Marzeń Rio de Janeiro
Smołucha Danuta, Smołucha Janusz
Mediaprofit
Skazany na sukces. Znajdź pracę marzeń
Skazany na sukces. Znajdź pracę marzeń
Chris Guillebeau
Onepress
Khe Sanh 1968 Amerykańskie i wietnamskie poszukiwania rozstrzygającej bitwy
Khe Sanh 1968 Amerykańskie i wietnamskie poszukiwania rozstrzygającej bitwy
Jarema Słowiak
inforteditions
Carving część 2 Dekorowanie potraw oraz stołów owocami i warzywami krok po kroku
Carving część 2 Dekorowanie potraw oraz stołów owocami i warzywami krok po kroku
Rajmund Królik
Twoje Wydawnictwo
Geografia historyczna Zarys problematyki
Geografia historyczna Zarys problematyki
Tyszkiewicz Jan
DiG
Stawka większa niż kłamstwo
Stawka większa niż kłamstwo
Maciej Replewicz
Fronda
 Koszyk
1 x 100 najlepszych książek biznesowych Poznaj niezbędny kanon
1 x Budowle Jezuickie w Polsce XVI-XVIII w.Tom 5
1 x Ilias
1 x Controlling w przedsiębiorstwach produkcyjnych
1 x Droga Toyoty do doskonałości w usługach Jak rozwijać lean w firmie usługowej
1 x Hard Beat. Taniec nad otchłanią
1 x Ilustrowany słownik hiszpańsko-polski
1 x Doświadczenie estetyczne i sztuka współczesna w hermeneutycznych horyzontach rozumienia
1 x 5 kroków do porozumienia Jak skutecznie negocjować w biznesie
1 x Arcydzieła światowej architektury
1 x Dictionary of Insurance Terms Angielsko-polski i polsko-angielski słownik terminologii ubezpieczeniowej
1 x Ekonometria skłonności
1 x Biblia w malarstwie
1 x Detal Historia malarstwa w zbliżeniu
1 x Droga Toyoty Fieldbook
1 x Belweder 1818-2018
1 x Poradnik tokarza Wydanie 12
1 x Ciężar nieważkości Opowieść pilota kosmonauty Wydanie 3
1 x Historia sztuki Architektura
1 x Encyklopedia geografii Polski
1 x Encyklopedia Kosmos
1 x Blickpunkt Wirtschaft Niemiecki w ekonomii i biznesie Wydanie 2 uzupełnione
1 x Czyj to szkielet?
1 x Matematyka w ubezpieczeniach Jak to wszystko policzyć?
1,324.62zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Placet
 Kategoria:
 Chemia
Chemia ogólna i analityczna dla studentów biologii

Chemia ogólna i analityczna dla studentów biologii

35.00zł
29.75zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC