Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Marketing usług hotelarskich 25.00zł
Marketing usług hotelarskich

Tytuł: Marketing usług hotelarskich
Autor: Krystyna Osowska,Barbara Kozłecka
ISBN: 978-83-7641-176-7
Ilość stron: 152
Data wydania: 2010
Format: 15.8x23.0cm
Wydawnictwo: Difin

Cena: 25.00zł


Podręcznik został napisany zgodnie z obowiązującą podstawą programową dla zawodu technik hotelarstwa i szkół policealnych kształcących w zawodzie technik hotelarstwa.

Treści zawarte w podręczniku oraz pytania i ćwiczenia umożliwiające uczniom sprawdzanie stopnia opanowania wiedzy są zgodne ze standardami wymagań egzaminacyjnych dla zawodu technik hotelarstwa.

Rozdział pierwszy zawiera zagadnienia związane z istotą marketingu, pokazuje kierunki ewolucji tej dziedziny nauki oraz obrazuje specyfikę rynku usług hotelarskich.

Najbardziej rozbudowany rozdział drugi poświęcony jest elementom marketingu. Zostały one omówione szerzej niż przewiduje program nauczania – technik hotelarstwa nr 341[04]/MEN/2008.02.07. Szczególną uwagę w tym rozdziale poświęcono czynnikowi ludzkiemu ze względu na usługowy charakter działalności hotelarskiej i ważną w niej rolę personelu.

Rozdział trzeci uczy sporządzania kwestionariusza ankiety oraz prezentuje zagadnienia związane z badaniami marketingowymi.

W rozdziale czwartym zawarto problematykę oceny działalności hotelu w oparciu
o zastosowanie mierników ilościowych, wartościowych i jakościowych.

Rozdział piąty prezentuje tematykę dotyczącą zarządzania w przedsiębiorstwie hotelarskim.

Rozdziały:

Wstęp

Rozdział 1. Podstawowe wiadomości o marketingu i rynku usług hotelarskich

1.1. Pojęcie marketingu

1.2. Rodzaje marketingu
1.3. Rodzaje orientacji przedsiębiorstw

1.4. Rynek usług hotelarskich

   1.4.1. Specyfika usług hotelarskich

   1.4.2. Rodzaje usług
   1.4.3. Usługi hotelarskie w Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD)

   1.4.4. Podmioty i elementy rynku usług hotelarskich

   1.4.5. Mechanizm rynkowy

   1.4.6. Rynek usług hotelarskich w Polsce
   1.4.7. Segmentacja rynku

Rozdział 2. Instrumenty marketingu

2.1. Charakterystyka elementów marketingu-mix

2.2. Produkt

   2.2.1. Produkt, jego elementy i struktura
   2.2.2. Cykl życia produktu analiza na przykładzie hotelu

   2.2.3. Analiza usług świadczonych przez hotel – macierz BCG

   2.2.4. Asortyment i marka produktu

2.3. Cena jako element marketingu

   2.3.1. Cena w hotelarstwie – specyfika

   2.3.2. Elastyczność cenowa popytu

   2.3.3. Formuły ustalania cen

   2.3.4. Upusty cenowe

   2.3.5. Yield management

   2.3.6. Karta Frankfurcka

   2.3.7. Techniki negocjacji cen

2.4. Promocja

   2.4.1. Promocja – pojęcie, cele, elementy

      2.4.1.1. Reklama

      2.4.1.2. Promocja dodatkowa

      2.4.1.3. Public relations (PR)

      2.4.1.4. Sprzedaż osobista (akwizycja)
      2.4.1.5. Marketing bezpośredni

2.5. Dystrybucja
   2.5.1. Pojęcie i organizacja dystrybucji

   2.5.2. Rodzaje dystrybucji

   2.5.3. Kanały dystrybucji

   2.5.4. Warunki i formy współpracy biura podróży z hotelem

   2.5.5. Franchising w hotelarstwie

   2.5.6. Logistyka

2.6. Personel jako element marketingu

   2.6.1. Ranga zawodu hotelarza
   2.6.2. Kodeks Etyki Hotelarza

   2.6.3. Gościnność

   2.6.4. Motywacja pracowników – systemy wynagrodzeń pracowników

   2.6.5. Struktura organizacyjna hotelu

   2.6.6. Normy stanowiskowe
   2.6.7. Image pracownika hotelu

2.7. Dodatkowe elementy marketingu

Rozdział 3. Badania marketingowe

3.1. Istota i zakres badań marketingowych
3.2. System Informacji Marketingowej

3.3. Rodzaje i metody badań

3.4. Etapy badań marketingowych

3.5. Kwestionariusz ankiety – zasady budowy

   3.5.1. Ankieta badania jakości usług obiektu hotelarskiego


Rozdział 4. Mierniki oceny działalności hotelarskiej

4.1. Mierniki ilościowe

4.2. Mierniki wartościowe

4.3. Rachunek satelitarny

4.4. Mierniki jakościowe

   4.4.1. Kryteria oceny jakości usług hotelarskich

   4.4.2. System HACCP

Rozdział 5. Zarządzanie marketingowe w przedsiębiorstwach hotelarskich

5.1. Pojęcie i fazy zarządzania marketingowego

5.2. Analiza SWOT

5.3. Misja i cele przedsiębiorstwa hotelarskiego

5.4. Strategie marketingowe

   5.4.1. Strategie związane z działaniami wokół ceny

   5.4.2. Strategie oddziaływania na nabywców

   5.4.3. Strategie działania wobec konkurencji

5.5. Planowanie marketingowe w hotelarstwie

   5.5.1. Elementy planu marketingowego

Załącznik 1. Ramowe standardy obsługi w hotelach należących do programu Polish Prestige Hotels & Resorts

Bibliografia

Spis rysunków

Spis tabel

Przypisy

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Gościnność słowa Szkice o przekładzie literackim
Gościnność słowa Szkice o przekładzie literackim
Jerzy Jarniewicz
ZNAK
Testy aplikacyjne Tom 7 Prawo pracy i ubezpieczeń społecznych Testy pytania i odpowiedzi
Testy aplikacyjne Tom 7 Prawo pracy i ubezpieczeń społecznych Testy pytania i odpowiedzi
Mariusz Stepaniuk
C.H. Beck
Czarny jak ja
Czarny jak ja
Griffin John Howard
W.A.B.
Łamigłówki Księga
Łamigłówki Księga
Dan Moore
Muza
Stepan Bandera Faszyzm,ludobójstwo,kult. Życie i mit ukraińskiego nacjonalisty
Stepan Bandera Faszyzm,ludobójstwo,kult. Życie i mit ukraińskiego nacjonalisty
Grzegorz Rossoliński-Liebe
Prószyński
Rachunek prawdopodobieństwa i statystyka Wydanie V poprawione
Rachunek prawdopodobieństwa i statystyka Wydanie V poprawione
Przemysław Grzegorzewski, Konstancja Bobecka, Anna Dembińska, Jerzy Pusz
WSIiZ
 Koszyk
1 x Pan Przystojny
1 x Po co człowiekowi czas
1 x Czujniki
1 x Hard Beat. Taniec nad otchłanią
1 x Dekadencja moralna społeczeństwa rzymskiego w Res Gestae Ammiana Marcellina
1 x Bieszczady Tam gdzie diabły, hucuły, Ukraince Wydanie 2
1 x Postępowanie w powikłaniach sercowo-naczyniowych w raku płuca
1 x Antybiotykoterapia w intensywnej terapii Wydanie 2
1 x Deportowani z życia Nowe głosy w narracjach literackich i ich kolonialne konteksty
1 x Dokumentacja specjalna w archiwach Opis tradycyjny i komputerowy
1 x Fotografia krajobrazu
1 x 1809 Grom nad Dunajem Zwycięstwa Napoleona nad Habsburgami Tom I Abensberg
1 x Atlas patologii złośliwych nowotworów skóry
1 x Dzikie życie Przygody biologa ewolucyjnego
1 x Opodatkowanie rolnictwa w Polsce Weryfikacja założeń Perspektywa zmian
1 x 100 najpiękniejszych miast świata
1 x Władcy Polski
1 x Ciekawość zakazana! Pytania, znaleziska, fakty
1,137.08zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Difin
 Kategoria:
 Chemia
Eksperymentalne metody magnetochemii

Eksperymentalne metody magnetochemii

34.00zł
28.90zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION