Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Turystyka » Turystyka » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
  Mapy Plany
  Podróże
  Przewodniki Afryka
  Przewodniki Ameryka
  Przewodniki Australia
  Przewodniki Azja
  Przewodniki Europa
  Przewodniki Polska
  Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Marketing usług turystycznych PWN 49.00zł
Marketing usług turystycznych PWN

Tytuł: Marketing usług turystycznych PWN
Autor: Aleksander Panasiuk
ISBN: 978-83-01-15296-3
Ilość stron: 216
Data wydania: 2010 (dodruk)
Format: 16,5x24 cm
Wydawnictwo: PWN

Cena: 49.00zł


Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w tym:
• podstawy teoretyczne i terminologię,
• funkcjonowanie marketingu usług turystycznych z uwzględnieniem zachowań konsumenckich,
• działalność marketingową na docelowym rynku,
• badania marketingowe w turystyce,
• analizę wybranych strategii marketingowych w turystyce.

Do głównych zalet podręcznika należą:
• dostosowanie do programów nauczania,
• logiczna struktura i jasność wykładu,
• liczne przykłady z polskiej praktyki gospodarczej,
• słowniczek podstawowych terminów,
• bogata bibliografia,
• indeks rzeczowy.

Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług turystycznych.

Rozdziały:

ROZDZIAŁ 1. KONCEPCJA MARKETINGU USŁUG Aleksander Panasiuk       13
1.1. Istota, zasady i cele marketingu                 13
1.2. Obszary badawcze marketingu usług                15
1.3. Usługa jako produkt                    17
1.4. Koncepcje marketingu usług                  19

ROZDZIAŁ 2. RYNEK USŁUG TURYSTYCZNYCH             24
2.1. Istota rynku usług turystycznych Dawid Milewski            24
2.2. Podmioty rynku usług turystycznych Dawid Milewski           33
2.3. Mechanizm rynkowy w turystyce Dawid Milewski            38
2.4. Orientacje rynkowe Dawid Milewski, Aleksander Panasiuk          41

ROZDZIAŁ 3. ZACHOWANIE KLIENTA NA RYNKU USŁUG TURYSTYCZNYCH Maja Jedlińska
3.1. Konsumenci usług turystycznych                 46
3.2. Proces zakupu komputeks.pl                     51
3.3. Kryteria i procedury segmentacji rynku               56

ROZDZIAŁ 4. KONCEPCJA MARKETINGOWA W TURYSTYCE         62
4.1. Przesłanki zastosowania marketingu w turystyce Aleksander Panasiuk       62
4.2. Marketing mix w turystyce Aleksander Panasiuk             65
4.3. Marketing terytorialny w turystyce Beata Meyer             70

ROZDZIAŁ 5. PRODUKT NA RYNKU USŁUG TURYSTYCZNYCH        74
5.1. Istota produktu turystycznego Agnieszka Lewandowska           74
5.2. Usługa turystyczna jako produkt Agnieszka Lewandowska          77
5.3. Rodzaje produktów turystycznych Agnieszka Lewandowska         79
5.4. Cykl życia produktu turystycznego Agnieszka Lewandowska        82
5.5. Jakość usług turystycznych Agnieszka Lewandowska, Aleksander Panasiuk     86
5.6. Marka turystyczna Agnieszka Lewandowska, Aleksander Panasiuk        88

ROZDZIAŁ 6. CENA USŁUG TURYSTYCZNYCH              93
6.1. Istota i rodzaje cen w turystyce Aleksander Panasiuk, Adam Pawlicz       93
6.2. Koncepcje ustalania cen w turystyce Aleksander Panasiuk, Adam Pawlicz      95
6.3. Strategie cenowe w turystyce Adam Pawlicz              99

ROZDZIAŁ 7. DYSTRYBUCJA USŁUG TURYSTYCZNYCH Daniel Szostak      106
7.1. Pojęcie dystrybucji usług turystycznych               106
7.2. Kanały dystrybucji w turystyce                 107
7.3. System dystrybucji usług turystycznych               110
7.4. Dystrybucja a sprzedaż usług turystycznych              113
7.5. Rola lokalizacji w dystrybucji turystycznej              114
7.6. Nowoczesne kanały dystrybucji usług turystycznych        115

ROZDZIAŁ 8. PROMOCJA USŁUG TURYSTYCZNYCH Daria Jaremen       122
8.1. System komunikacji z rynkiem w turystyce              122
8.2. Reklama usług turystycznych                  128
8.3. Sprzedaż osobista usług turystycznych               130
8.4. Instrumenty promocji uzupełniającej                136
8.5. Public relations w turystyce                  140

ROZDZIAŁ 9. PERSONEL TURYSTYCZNY Anna Tokarz            146
9.1. Rola personelu w marketingu turystycznym              146
9.2. Pracownicy odpowiedzialni za cele marketingowe w turystyce         154
9.3. Instrumenty marketingowej polityki personalnej w turystyce         156

ROZDZIAŁ 10. BADANIA MARKETINGOWE NA RYNKU USŁUG TURYSTYCZNYCH Małgorzata Januszewska                      164
10.1. Istota badań marketingowych                  164
10.2. Źródła informacji wykorzystywane w badaniach            170
10.3. Metody i techniki badań marketingowych              176

ROZDZIAŁ 11. STRATEGIE RYNKOWE W TURYSTYCE Daniel Szostak       181
11.1. Istota i klasyfikacja strategii rynkowych               181
11.2. Rodzaje strategii rynkowych w turystyce              184
11.3. Podstawowe rodzaje strategii marketingowych w turystyce         190
11.4. Strategie rynkowe obszaru turystycznego               196

BIBLIOGRAFIA                        201
SŁOWNICZEK Daniel Szostak                    207
INDEKS RZECZOWY Anna Tokarz                  213

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Dynamika zmian w prawie
Dynamika zmian w prawie
Nawrocki Mariusz, Rylski Mikołaj
Difin
Gdy pojawi się problem Zaskakujące rozwiązania życiowych problemów
Gdy pojawi się problem Zaskakujące rozwiązania życiowych problemów
John Townsend
Koinonia
Zaburzenia lipidowe
Zaburzenia lipidowe
Aleksandra Cichocka Barbara Cybulska Longina Kłosiewicz-Latoszek
PZWL
Oficjalny przewodnik Przygotowanie do egzaminu na certyfikat Cisco CCENT/CCNA ICND1 100-101
Oficjalny przewodnik Przygotowanie do egzaminu na certyfikat Cisco CCENT/CCNA ICND1 100-101
Odom Wendell
PWN
Skąd się wzięło moje nazwisko? Niezwykłe historie Basi i Tomka
Skąd się wzięło moje nazwisko? Niezwykłe historie Basi i Tomka
Henryk Martenka
Prószyński
Ćwiczenia laboratoryjne z analizy żywności
Ćwiczenia laboratoryjne z analizy żywności
Praca zbiorowa
WUMK
 Koszyk
1 x 19 pułk ułanów wołyńskich Zarys historii wojennej pułków polskich w kampanii wrześniowej
1 x Bukiety z krepiny
1 x Atlas narciarski Włoch
1 x Jedz pysznie i zdrowo w ciąży w trosce o dziecko
1 x 72 godziny
1 x Pochwała cienia
1 x Emisja zanieczyszczeń motoryzacyjnych w świetle nowych przepisów Unii Europejskiej
1 x Serce i portfel Być sobą w pracy
1 x Karol II Łysy
1 x Maroko Pascal Lajt
1 x Bruksela, Antwerpia, Brugia, Gandawa. Travelbook
1 x Spawalnicze gazy osłonowe i palne
1 x Aksjologiczne konteksty edukacji międzykulturowej
1 x Jak działa szkielet Ilustrowany przewodnik anatomiczny
1 x Człowiek w pracy Od stresu do sukcesu w organizacji
1 x Wojna Polsko-Rosyjska 1919-1920
1 x System sygnalizacji nr 7 Protokoły standaryzacja zastosowania
1 x Biblia copywritingu
1 x Anioły
1 x Dysleksja a nauczanie języków obcych Przewodnik dla nauczycieli i rodziców uczniów z dysleksją
1 x Odpowiedzialność za nieprzestrzeganie procedury tworzenia i wykonywania budżetu jednostki samorządu terytorialnego
1 x Język życia DNA a rewolucja w medycynie spersonalizowanej
1 x Coaching Drogi
1 x Atlas funkcjonalny mózgu
1 x Medycy polskiego pogranicza II Rzeczypospolitej 1918-1939
1 x Etyka adwokatów i radców prawnych
1 x Odstąpienie od wymierzenia kary w świetle statystyk sądowych i badań aktowych
1 x Dziennik pisany później
1 x Wady serca u dzieci dla pediatrów i lekarzy rodzinnych
1 x Traumatologia narządu ruchu Biologia i biomechanika leczenia
1 x Fenomenologia regionalnej integracji państw Studium prawa międzynarodowego Tom 1 Teoria i praktyka regionalnej integracji państw
1 x Profilowanie kryminalne
1 x Autyzm Co to dla mnie znaczy? Podręcznik z ćwiczeniami dla dzieci i dorosłych ze spektrum autyzmu
1 x Cracovia Sacra Przewodnik pielgrzyma po Krakowie i okolicach
1 x Po czym poznasz, że Twój kot spiskuje przeciwko Tobie?
1 x Historia rozwoju teoretycznej myśli rachunkowości Przegląd wybranych teorii, modeli i koncepcji
1 x Książka i technologie
1 x Postępowanie w sprawach nieletnich
1 x Medycyna transplantacyjna dla pielęgniarek
1 x Analiza konwersacji dyskursu i dokumentów
1 x Security CCNA 210-260. Zostań administratorem sieci komputerowych Cisco
1 x Warszawa 1831
1 x Kraków 1768-1772
1 x Na linii ognia Navy SEAL na wojnie
1 x Zielnik klasztorny Sekrety bożej apteki
1 x Kompetencja sieciowa pracowników wiedzy
1 x Zamówienia publiczne po nowelizacji z dnia 22 czerwca 2016 r.
1 x Bezgłośna formacja
2,901.50zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo PWN
 Kategoria:
 Matematyka
Algorytmy genetyczne kompendium Tom 2 Operator mutacji dla problemów numerycznych

Algorytmy genetyczne kompendium Tom 2 Operator mutacji dla problemów numerycznych

34.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC