Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Medycyna » Służba Zdrowia » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
  Alergologia Astma
  Anatomia człowieka
  Chirurgia
  Choroby zakaźne
  Dermatologia
  Diabetologia
  Diagnostyka
  Endokrynologia
  Etyka
  Farmakologia Leki
  Fizjologia
  Fizjoterapia Rehabilitacja
  Genetyka
  Geriatria
  Ginekologia Położnictwo
  Hematologia
  Immunologia
  Intensywna terapia
  Interna
  Kardiologia
  Medycyna ogólna
  Mózg Umysł
  Neurologia
  Okulistyka
  Onkologia
  Ortopedia Traumatologia
  Otolaryngologia
  Patologia
  Pediatria Neonatologia
  Pielęgniarstwo
  Psychologia Psychiatria
  Reumatologia
  Seksuologia
  Stomatologia
  Służba Zdrowia
  Toksykologia
  Urologia
  Zdrowie publiczne
  Żywienie
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII

Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII

199.00zł
Marketing usług zdrowotnych Koncepcja i stosowanie 39.00zł
Marketing usług zdrowotnych Koncepcja i stosowanie

Tytuł: Marketing usług zdrowotnych Koncepcja i stosowanie
Autor: Beata Nowotarska-Romania
ISBN: 978-83-7526-999-4
Ilość stron: 84
Data wydania: 2008
Format: 14.0x20.0cm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer

Cena: 39.00zł


Celem książki jest wszechstronne i kompleksowe omówienie marketingu usług zdrowotnych, jego istoty, planowania strategicznego, otoczenia placówek służby zdrowia, segmentacji usług zdrowotnych, polityki cenowej, dystrybucji, promocji, a także roli personelu w procesie świadczenia usług zdrowotnych.

Bardzo przejrzysty układ treści pozwala każdemu, kto sięga do tej pracy, przejść od definicji pojęć kluczowych marketingu usług do praktycznych wskazówek przy budowie planu marketingowego. Niezwykle cennym uzupełnieniem tekstu są tabele i rysunki, które syntetycznie i logicznie ilustrują zapisane treści. Praca została oparta na literaturze krajowej i zagranicznej oraz na badaniach empirycznych.

Rozdziały:

Rozdział pierwszy. Istota marketingu usług zdrowotnych
1. System marketingu usług
2. Rozwój marketingu w działalności usług zdrowotnych
3. Plan marketingowy
4. Otoczenie marketingowe placówki służby zdrowia

Rozdział drugi. System informacji marketingowej w placówce służby zdrowia
1. Informacja jako podstawa prawidłowego działania marketingowego
2. Badania marketingowe
3. Marketingowy system informacji

Rozdział trzeci. Metody analizy warunków działania na rynku usług zdrowotnych
1. Formułowanie strategii marketingowej usług zdrowotnych
2. Analiza szans i zagrożeń
3. Analiza wewnętrzna placówki służby zdrowia - atuty i słabości
4. Analiza SWOT placówki służby zdrowia
5. Określenie celów

Rozdział czwarty. Segmentacja rynku usług zdrowotnych
1. Istota segmentacji
2. Czynniki wpływające na decyzję zakupu
3. Klasyfikacja kryteriów segmentacji usług zdrowotnych

Rozdział piąty. Marketingowa strategia działania placówki służby zdrowia i jej elementy
1. Pojęcie marketingu-mix
2. Produkt w działalności placówek służby zdrowia
3. Jakość usługi zdrowotnej
4. Cena w marketingu usług
5. Dystrybucja i lokalizacja
6. Promocja usług
7. Personel i jego rola

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Funkcjonowanie systemu poradnictwa zawodowego oraz form aktywizacji zawodowej dla osób skazanych
Funkcjonowanie systemu poradnictwa zawodowego oraz form aktywizacji zawodowej dla osób skazanych
Daria Becker-Pestka
CEDEWU
Mój przyjaciel Hitler Wspomnienia fotografa Hitlera
Mój przyjaciel Hitler Wspomnienia fotografa Hitlera
Heinrich Hoffman
RM
Europa atlas samochodowy 1:800 000 + laminowana mapa kieszonkowa Polski 1:1 400 000
Europa atlas samochodowy 1:800 000 + laminowana mapa kieszonkowa Polski 1:1 400 000
praca zbiorowa
Expressmap
Bądź Agile. Zwinnie o HR i Employer Brandingu
Bądź Agile. Zwinnie o HR i Employer Brandingu
Olga Żółkiewicz, Marcin Olszewski, Mateusz Czarnecki
HELION
Gra Einsteina i kot Schrödingera Zmagania dwóch geniuszy z mechaniką kwantową i unifikacją fizyki
Gra Einsteina i kot Schrödingera Zmagania dwóch geniuszy z mechaniką kwantową i unifikacją fizyki
Paul Halpern
Prószyński
Sięgaj po złoto 26-tygodniowy program rozwoju zdolności przywódczych
Sięgaj po złoto 26-tygodniowy program rozwoju zdolności przywódczych
John C. Maxwell
MT Biznes
 Koszyk
1 x Psychologia sukcesu Zbiór technik i narzędzi dla doradców oraz prowadzących szkolenia + CD
1 x Ekonometria skłonności
1 x Dalsze gawędy o sztuce VI-XX wiek
1 x Diagnoza psychiatryczna Praktyczny podręcznik dla klinicystów
1 x Archiwistyka cyfrowa i nauki pomocnicze historii w edukacji archiwalnej Problemy dydaktyki archiwistyki
1 x Kompendium DTP. Adobe Photoshop, Illustrator, InDesign i Acrobat w praktyce. Wydanie III
1 x Automatyzacja przemysłu spożywczego
1 x Atlas historyczny Soboru Watykańskiego II
1 x Sieci społeczne i technologiczne Jak zrozumieć, jak wykorzystać
1 x Ekonomia zdrowia i opieki zdrowotnej
1 x Bankowo-finansowa obsługa jednostek samorządu terytorialnego
1 x Ekonometria Wybrane zagadnienia
1 x Encyklopedia Karabinów i Karabinków
1 x OpenCV 3. Komputerowe rozpoznawanie obrazu w C++ przy użyciu biblioteki OpenCV
1 x 300 uczonych prywatnie i na wesoło
1 x Album mojego dziecka Chłopiec
1 x Dyplom z Internetu Jak korzystać z Internetu pisząc prace dyplomowe?
1 x Artyści uliczni polskich miast
1 x Bruno Schulz
1 x Crowdfunding Podręcznik Jak realizować swe popmysły za pomocą nowych narzędzi finansowania online
1 x Piksele, wektory i inne stwory Grafika komputerowa dla dzieci
1 x Angielsko-polski słownik fizyczny Słownik podręczny
1,679.73zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer
 Kategoria:
 Fizyka
Fizyka dla inżynierów Część 2 Fizyka współczesna Wydanie 4

Fizyka dla inżynierów Część 2 Fizyka współczesna Wydanie 4

69.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN