Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Medycyna » Służba Zdrowia » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
  Alergologia Astma
  Anatomia człowieka
  Chirurgia
  Choroby zakaźne
  Dermatologia
  Diabetologia
  Diagnostyka
  Endokrynologia
  Etyka
  Farmakologia Leki
  Fizjologia
  Fizjoterapia Rehabilitacja
  Genetyka
  Geriatria
  Ginekologia Położnictwo
  Hematologia
  Immunologia
  Intensywna terapia
  Interna
  Kardiologia
  Medycyna ogólna
  Mózg Umysł
  Neurologia
  Okulistyka
  Onkologia
  Ortopedia Traumatologia
  Otolaryngologia
  Patologia
  Pediatria Neonatologia
  Pielęgniarstwo
  Psychologia Psychiatria
  Reumatologia
  Seksuologia
  Stomatologia
  Służba Zdrowia
  Toksykologia
  Urologia
  Zdrowie publiczne
  Żywienie
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Angielsko-polski słownik fizyczny Słownik podręczny

Angielsko-polski słownik fizyczny Słownik podręczny

49.00zł
Marketing usług zdrowotnych Od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klienta Wydanie 7 59.00zł
Marketing usług zdrowotnych Od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klienta Wydanie 7

Tytuł: Marketing usług zdrowotnych Od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klienta Wydanie 7
Autor: Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska
ISBN: 978-83-8102-152-4
Ilość stron: 334
Data wydania: 12/2018
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: CEDEWU

Cena: 59.00zł


Coraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Książka ta nie wchodzi w obszar medycznego sacrum, zajmuje się problematyką funkcjonowania zakładu opieki zdrowotnej w obszarze profanum, tj. szeroko pojętej komunikacji z pacjentem - nabywcą usługi zdrowotnej. Jej celem jest wskazanie lekarzom sposobów budowania pozytywnego wizerunku placówki, którą zarządzają, czy w której pracują w oczach aktualnych i potencjalnych nabywców. Nie stanowi jednak zbioru gotowych rozwiązań - na pewno gwarantujących rynkowy sukces placówki, a jest to raczej „marketingowy kierunkowskaz" możliwych do podjęcia działań.

Biorąc pod uwagę polskie realia, głównym adresatem tej książki są lekarze prywatnie praktykujący, dostrzegający zależność między satysfakcją pacjenta a wynikiem ekonomicznym prowadzonej przez siebie placówki. Jednak lekarze pracujący w państwowej służbie zdrowia, studenci ostatnich lat studiów medycznych, czy personel pomocniczy powinni również w niej znaleźć narzędzia do budowania pozytywnych relacji z pacjentami, a tym samym budowania lepszego wizerunku w oczach pacjentów.

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Z maluchem przy stole
Z maluchem przy stole
Katarzyna Cichopek
Buchmann
Sztuka skutecznego prowadzenia mediacji i negocjacji Zagadnienia psychologiczne i komunikacyjne
Sztuka skutecznego prowadzenia mediacji i negocjacji Zagadnienia psychologiczne i komunikacyjne
Binsztok Aleksander
Marina
PRL na szklanym ekranie
PRL na szklanym ekranie
Iwona Kienzler
Edipresse Polska
Perswazja i wywieranie wpływu w zarządzaniu
Perswazja i wywieranie wpływu w zarządzaniu
Jane P. Thomas
Wolters Kluwer
Doskonalenie przedsiębiorstw. Kryzys drogą do sukcesu
Doskonalenie przedsiębiorstw. Kryzys drogą do sukcesu
Maciej Kulig
PWN
Grecki skarb Wydanie 2
Grecki skarb Wydanie 2
Irving Stone
Muza
 Koszyk
1 x Kompetencyjne systemy ocen pracowników Wydanie 2
1 x Czy praca szkodzi
1 x Fonetyka i fonologia współczesnego języka polskiego Ćwiczenia
148.20zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo CEDEWU
 Kategoria:
 Biologia
Wprowadzenie do bioinformatyki

Wprowadzenie do bioinformatyki

99.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN