Tytuł: | Marketing usług zdrowotnych | | Autor: | Beata Nowotarska-Romaniak | | ISBN: | 978-83-264-4110-3 | | Ilość stron: | 92 | | Data wydania: | 12/2012 | | Format: | B5 | | Wydawnictwo: | Wolters Kluwer | |
| Cena: | 49.00zł | |
Publikacja zawiera kompleksowe omówienie wszystkich podstawowych zagadnień dotyczących marketingu placówek służby zdrowia, zasad budowania ich przewagi konkurencyjnej i umacniania pozycji na rynku.
Książka pomaga:
- zrozumieć, na czym polega plan marketingowy, - poznać role i funkcjonowanie systemu informacji w działalności placówek opieki zdrowotnej, - zdobyć umiejętność zastosowania metody SWOT do wyboru strategii marketingowej, - posiąść umiejętność dokonywania segmentacji rynku usług zdrowotnych, - zrozumieć znaczenie koncepcji marketingu-mix i jej elementów.
Przejrzysty układ treści ułatwia Czytelnikowi szybkie przejęcie od teorii i definicji kluczowych pojęć marketingu usług zdrowotnych do praktycznych wskazówek dotyczących budowy planu marketingowego.
|