Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PZWL
Położnictwo Tom 4 Diagnostyka biofizyczna i biochemiczna w medycynie perinatalnej

Położnictwo Tom 4 Diagnostyka biofizyczna i biochemiczna w medycynie perinatalnej

249.00zł
Marketing Wprowadzenie 129.00zł
Marketing Wprowadzenie

Tytuł: Marketing Wprowadzenie
Autor: Philip Kotler , Gary Armstrong
ISBN: 978-83-264-3490-7
Ilość stron: 828
Data wydania: 12/2014 (dodruk wydanie 2 )
Oprawa: Twarda
Format: 21.0x30.0cm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer

Cena: 129.00zł


Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów publikowanych w najważniejszych periodykach branżowych.

Prowadził badania rynku i konsultacje dla wielu firm w zakresie zarządzania sprzedażą i strategii marketingowych. Profesor Kotler należy do grona największych autorytetów w dziedzinie marketingu. W plebiscycie "Financial Times" został uznany za jednego z najbardziej wpływowych autorów w dziedzinie biznesu, obok takich postaci, jak: Jack Welch, Bill Gates, Peter Drucker, Michael E. Porter.

W książce omówiono między innymi:
• sposoby podejścia firm do marketingu w niepewnych, zmiennych warunkach rynkowych,
• tworzenie różnorodnych strategii cenowych, dostosowanych do specyficznej sytuacji gospodarczej i określonych segmentów rynku,
• rolę usług w dzisiejszej, zorientowanej na ten sektor gospodarce,
• współczesne narzędzia budowania relacji z klientem: strony internetowe, blogi, eventy z udziałem klientów, internetowe kanały wideo, społeczności internetowe i portale społecznościowe (np. Facebook, YouTube, Twitter),
• koncepcję zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, czyli nowych metod budowania bliskich i interaktywnych relacji z klientem,
• koncepcję marketingu tworzonego przez konsumenta, w ramach której specjaliści do spraw marketingu zachęcają klientów do aktywności i udzielania informacji zwrotnej, kształtowania nowych produktów i współtworzenia przesłania marki,
• najnowsze technologie stosowane w marketingu, od Web 3.0 po neuromarketing,
• koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie.

Nowatorski układ treści podręcznika, jego ciekawa forma i wiele odniesień do praktyk znanych firm pomogą studentom w przyswojeniu wiedzy teoretycznej i pozwolą poznać wiele sposobów jej wykorzystania.

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Angielsko-polski słownik spawalniczy Słownik podręczny
Angielsko-polski słownik spawalniczy Słownik podręczny
Praca zbiorowa
PWN
Historia Słowacji
Historia Słowacji
Lech Kościelak
Ossolineum
Zioła pól i ogrodów
Zioła pól i ogrodów
Arkadiusz Iwaniuk
Bellona
Choroby alergiczne wieku rozwojowego
Choroby alergiczne wieku rozwojowego
Andrzej Maria Boznański
PZWL
Mózg się myli
Mózg się myli
Henning Beck
Feeria
Sztuka filmowania Sekrety warsztatu operatora Wydanie II
Sztuka filmowania Sekrety warsztatu operatora Wydanie II
Barry Braverman
HELION
 Koszyk
1 x Historia pszczół
1 x OpenGL. Podstawy programowania grafiki 3D
1 x Bierut i Wasilewska Agent i dewotka
1 x Katalog elementów budowlanych Poradnik projektowania na trwałość według norm nowej generacji
1 x Budownictwo ogólne tom 3 Elementy budynków podstawy projektowania
1 x Lick. Stage Dive
1 x Gramatyka angielska dla bystrzaków
1 x Prawo konkurencji Tom 15
1 x Koncesja na roboty budowlane lub usługi Partnerstwo publiczno-prawne Komentarz
1 x Detoks Zdzisław Beksiński Norman Leto Korespondencja/rozmowa
1 x Charakterystka energetyczna i audyt budynków
1 x Aplikacja kuratorska Egzamin wstępny na aplikację Aplikacja Egzamin kuratorski
1 x Wizualizacja informacji Studium informatologiczne
1 x Boznańska Malarstwo
1 x Kantor od kuchni Wydanie 2
1 x Dwory i pałace wiejskie w Małopolsce i na Podkarpaciu
1 x Bitcoin Płatnicze i inwestycyjne zastosowania kryptowaluty
1 x Operator walców w pytaniach i odpowiedziach
1 x Until Trevor
1 x Czy grzechotnik ma grzechotkę Zaskakujące pytania ze świata zwierząt
1 x Bankowość detaliczna w Polsce Wydanie 3
1 x Energetyka i ochrona środowiska w procesie inwestycyjnym
1 x Atlas dinozaurów dla dzieci
1 x Apelacje karne Zaskarżanie na korzyść i niekorzyść
1 x Każdemu jego śmietnik Szkice o śmieciach i śmietniskach
1 x Bosch Zbliżenia
1 x Antropologia codzienności
1 x Francusko-polski słownik budowlany
1 x Marketing usług zdrowotnych
1 x Czas Gniewu Rozkwit i upadek imperium SLD
1 x Bieszczady
1 x Istota wolności gospodarczej w ujęciu filozoficznoprawnym
1 x Biochemia Krótkie wykłady Wydanie 4
1 x Cultores Deorum Stowarzyszenia religijne w Italii w okresie wczesnego cesarstwa I-III w. n.e.
1 x Ekonometria przestrzenna Metody i modele analizy danych przestrzennych
1 x (U)sługi domowe
1 x Finansjalizacja w ochronie zdrowia
1 x Anatomia siły
1 x Do szarży marsz marsz Tom 4 Studia z dziejów kawalerii
1 x Dachy
1 x Obróbka powierzchni w wygładzarkach pojemnikowych
1 x Dlaczego ćmy lecą do światła
1 x Drgania mechaniczne
1 x Antologia polskiej myśli politycznej okresu dwudziestolecia międzywojennego
1 x Nowe zjawiska w świecie szkoleń
1 x Encyklopedia igrzysk olimpijskich Pytania i odpowiedzi
1 x Kościół i nauka wobec ekologicznych wyzwań
1 x Interes publiczny w prawie gospodarczym
1 x Mity i zgrzyty
1 x Podstawy animacji Projekty 2D
1 x Koszty jakości Wybrane aspekty
3,008.27zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer
 Kategoria:
 Biologia
Taniec życia Jak stajemy się ludźmi

Taniec życia Jak stajemy się ludźmi

49.99zł
42.49zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN