Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Marketingowe strategie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw 69.00zł
Marketingowe strategie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw

Tytuł: Marketingowe strategie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw
Autor: Grzegorz Karasiewicz
ISBN: 978-83-264-4284-1
Ilość stron: 406
Data wydania: 05/2013
Oprawa: Twarda
Format: 16.0x23.5cm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer

Cena: 69.00zł


W książce przedstawiono kompleksowy model marketingowej strategii internacjonalizacji przedsiębiorstw w wymiarze teoretycznym i praktycznym. Autor wskazał, jakie decyzje marketingowe przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych prowadzą do pozytywnych efektów finansowych. Uwzględnił przy tym, opierając się na oryginalnych badaniach empirycznych, specyfikę polskich przedsiębiorstw prowadzących działalność na rynkach zagranicznych.

Adresatami publikacji są zarówno menedżerowie podejmujący decyzje strategiczne w przedsiębiorstwie, kierownicy i specjaliści działów marketingu i sprzedaży, jak i pracownicy naukowi zajmujący się problematyką zarządzania strategicznego, biznesu międzynarodowego i marketingu oraz studenci uczelni ekonomicznych.
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Inteligencja społeczna
Inteligencja społeczna
Daniel Goleman
Rebis
Gua Sha chiński masaż uzdrawiający
Gua Sha chiński masaż uzdrawiający
Clive Witham
Vital
Instytucje rynku finansowego w Polsce
Instytucje rynku finansowego w Polsce
Anna (red.) Szelągowska
CEDEWU
Neuropsychologia kliniczna wobec zjawisk świadomości i nieświadomości
Neuropsychologia kliniczna wobec zjawisk świadomości i nieświadomości
Anna Herzyk
PWN
Prawo cywilne Część ogólna  prawo rzeczowe i prawo rodzinne w pytaniach i odpowiedziach
Prawo cywilne Część ogólna prawo rzeczowe i prawo rodzinne w pytaniach i odpowiedziach
Ciszewski Jerzy, Stepień-Sporek Anna
LexisNexis
Progi narodzin Rola teorii w pracy psychoanalitycznej Doświadczenia własne
Progi narodzin Rola teorii w pracy psychoanalitycznej Doświadczenia własne
Walewska Katarzyna
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
 Koszyk
0 przedmiotów
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer
 Kategoria:
 Geografia
Potencjał leczniczy klimatu Polski

Potencjał leczniczy klimatu Polski

49.00zł
41.65zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN