Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Turystyka » Turystyka » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
  Mapy Plany
  Podróże
  Przewodniki Afryka
  Przewodniki Ameryka
  Przewodniki Australia
  Przewodniki Azja
  Przewodniki Europa
  Przewodniki Polska
  Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Markowe produkty turystyczne 59.90zł 49.12zł
Markowe produkty turystyczne

Tytuł: Markowe produkty turystyczne
Autor: Adam Edward Szczepanowski
ISBN: 978-83-208-1986-1
Ilość stron: 212
Data wydania: 01/2012
Format: 16.2x23.7cm
Wydawnictwo: PWE

Cena: 59.90zł 49.12zł


Turystyka jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się sektorów współczesnej gospodarki. Zaostrzająca się konkurencja i rosnące oczekiwania turystów sprawiają, ze coraz ważniejsze stają się efektywne koncepcje kształtowania produktów turystycznych oraz skuteczne zarządzanie w turystyce.

W książce autor omawia:
• istotę i cechy produktu turystycznego,
• korzyści wynikające ze stosowania marki w turystyce,
• cykl życia produktu turystycznego,
• turystyczny łańcuch wartości markowych produktów turystycznych,
• koszty i korzyści związane z prowadzeniem turystyki zrównoważonej,
• proces tworzenia i wdrażania markowych produktów turystycznych w Polsce.

Autor, Adam Edward Szczepanowski napisał tę książka z myślą o studentach różnych typów szkół na kierunkach związanych z turystyka oraz rozwojem regionalnym i lokalnym. Z pewnością będzie też przydatna pracownikom samorządów, organizacji pozarządowych oraz biur podróży specjalizujących się w turystyce krajowej.

Rozdziały:

Rozdział 1. Produkt turystyczny
1.1. Istota i cechy produktu turystycznego
1.2. Rodzaje produktów turystycznych
1.3. Dobra i usługi jako główne składniki produktu turystycznego
1.4. Cykl życia produktu turystycznego
 
Rozdział 2. Znaczenie marki w kształtowaniu produktów turystycznych
2.1. Istota i cechy markowych produktów turystycznych
2.2. Rola marki w kształtowaniu produktów turystycznych
2.3. Turystyczny łańcuch wartości produktów markowych
2.4. Kreowanie marki produktu turystycznego na obszarach przyrodniczo cennych
 
Rozdział 3. Uwarunkowania tworzenia i wdrażania wybranych polskich markowych produktów turystycznych
3.1. Koncepcje kształtowania produktów turystycznych i zarządzania nimi
3.2. Polskie doświadczenia w tworzeniu i wdrażaniu markowych produktów turystycznych
3.3. Tworzenie i wdrażanie wybranych markowych produktów turystycznych na obszarach przyrodniczo cennych
3.4. Ocena kreowania i wdrażania markowych produktów turystycznych na obszarach przyrodniczo cennych
3.5. Bariery i szanse wprowadzania na rynek markowych produktów turystycznych
 
Rozdział 4. Proces kształtowania i wdrażania markowych produktów turystycznych na obszarach przyrodniczo cennych
4.1. Model tworzenia i kreowania markowych produktów turystycznych
4.2. Podmioty odpowiedzialne za kształtowanie i wdrażanie markowych produktów turystycznych
4.3. Kształtowanie markowych produktów turystycznych na obszarach przyrodniczo cennych
4.4. Kierunki tworzenia oraz kreowania markowych produktów turystycznych i zarządzania nimi


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 49,12zł

Tytuł książki: "Markowe produkty turystyczne"
Autor: Adam Edward Szczepanowski
Wydawnictwo: PWE
Cena: 59.90zł 49.12zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Kamasutra
Kamasutra
Praca zbiorowa
Fenix
Betonowe silosy na kiszonkę
Betonowe silosy na kiszonkę
Sylwester Kobielak Edward Hutnik Gabryel Mądry
Dolnośląskie Wydawnictwo Edukacyjne
Nałogowa miłość
Nałogowa miłość
Eugenia Herzyk
Świat Książki
EKOsprzątanie Cudowne środki czystości
EKOsprzątanie Cudowne środki czystości
Fabre Sylvie
Jedność
Podstawy finansów samorządu terytorialnego
Podstawy finansów samorządu terytorialnego
Maria Kosek-Wojnar, Krzysztof Surówka
PWN
Testy na aplikacje 2011 Część 1
Testy na aplikacje 2011 Część 1
praca zbiorowa
Wolters Kluwer
 Koszyk
1 x Finanse turystyki zagranicznej
1 x Podstawy teorii obwodów Tom 2
138.00zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo PWE
 Kategoria:
 Matematyka
Matematyka w uczeniu maszynowym

Matematyka w uczeniu maszynowym

129.00zł
96.75zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft