Turystyka jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się sektorów współczesnej gospodarki. Zaostrzająca się konkurencja i rosnące oczekiwania turystów sprawiają, ze coraz ważniejsze stają się efektywne koncepcje kształtowania produktów turystycznych oraz skuteczne zarządzanie w turystyce.
W książce autor omawia: • istotę i cechy produktu turystycznego, • korzyści wynikające ze stosowania marki w turystyce, • cykl życia produktu turystycznego, • turystyczny łańcuch wartości markowych produktów turystycznych, • koszty i korzyści związane z prowadzeniem turystyki zrównoważonej, • proces tworzenia i wdrażania markowych produktów turystycznych w Polsce.
Autor, Adam Edward Szczepanowski napisał tę książka z myślą o studentach różnych typów szkół na kierunkach związanych z turystyka oraz rozwojem regionalnym i lokalnym. Z pewnością będzie też przydatna pracownikom samorządów, organizacji pozarządowych oraz biur podróży specjalizujących się w turystyce krajowej.
Rozdziały:
Rozdział 1. Produkt turystyczny 1.1. Istota i cechy produktu turystycznego 1.2. Rodzaje produktów turystycznych 1.3. Dobra i usługi jako główne składniki produktu turystycznego 1.4. Cykl życia produktu turystycznego Rozdział 2. Znaczenie marki w kształtowaniu produktów turystycznych 2.1. Istota i cechy markowych produktów turystycznych 2.2. Rola marki w kształtowaniu produktów turystycznych 2.3. Turystyczny łańcuch wartości produktów markowych 2.4. Kreowanie marki produktu turystycznego na obszarach przyrodniczo cennych Rozdział 3. Uwarunkowania tworzenia i wdrażania wybranych polskich markowych produktów turystycznych 3.1. Koncepcje kształtowania produktów turystycznych i zarządzania nimi 3.2. Polskie doświadczenia w tworzeniu i wdrażaniu markowych produktów turystycznych 3.3. Tworzenie i wdrażanie wybranych markowych produktów turystycznych na obszarach przyrodniczo cennych 3.4. Ocena kreowania i wdrażania markowych produktów turystycznych na obszarach przyrodniczo cennych 3.5. Bariery i szanse wprowadzania na rynek markowych produktów turystycznych Rozdział 4. Proces kształtowania i wdrażania markowych produktów turystycznych na obszarach przyrodniczo cennych 4.1. Model tworzenia i kreowania markowych produktów turystycznych 4.2. Podmioty odpowiedzialne za kształtowanie i wdrażanie markowych produktów turystycznych 4.3. Kształtowanie markowych produktów turystycznych na obszarach przyrodniczo cennych 4.4. Kierunki tworzenia oraz kreowania markowych produktów turystycznych i zarządzania nimi
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 49,12zł
|