Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyka » Programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
  Bazy danych
  Bezpieczeństwo
  CAD
  Grafika komputerowa
  iPod Pocket PC
  Kursy
  Media społecznościowe
  Office
  Programowanie
  Programy graficzne
  Sieci bezprzewodowe
  Sieci komputerowe
  Systemy operacyjne
  Techniki programowania
  Webmasterstwo
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PZWL
Lingua Latina pharmaceutica

Lingua Latina pharmaceutica

57.75zł
Maya 2011 Wprowadzenie 119.00zł 89.25zł
Maya 2011 Wprowadzenie

Tytuł: Maya 2011 Wprowadzenie
Autor: Dariush Derakhshani
ISBN: 978-83-246-3047-9
Ilość stron: 720
Data wydania: 06/2011
Oprawa: Zawiera CD
Format: 170x230
Wydawnictwo: HELION

Cena: 119.00zł 89.25zł


Poznaj potęgę programu Maya i wejdź w świat profesjonalnej animacji oraz realistycznej grafiki 3D!
  • Jak sprawnie poruszać się w środowisku programu Maya?
  • Jak modelować, organizować i animować obiekty na scenie?
  • Jak tworzyć cyfrowe oświetlenie i niezwykłe efekty specjalne?

"Władca Pierścieni", "Matrix", "Shrek" i "Avatar"… to tylko część filmów, w których za porywającą animacją i niezwykle realistyczną grafiką stoi program Maya. Jeśli miałeś okazję widzieć choćby jeden z tych kultowych obrazów, zapewne już wiesz, jak ogromny potencjał kryje się w potężnym narzędziu firmy Autodesk. Maya, od lat używana głównie przez wielkie wytwórnie filmowe i czołowych producentów gier komputerowych do tworzenia niesamowitych efektów specjalnych i modeli 3D, dziś stała się bardziej dostępna zarówno pod względem ceny, jak i wymagań sprzętowych. W związku z tym coraz częściej trafia do amatorów w dziedzinie tworzenia trójwymiarowej grafiki i animacji. Jedynymi ograniczeniami w korzystaniu ze wszystkich magicznych możliwości tego programu pozostają już tylko umiejętność jego sprawnej obsługi i… granice ludzkiej wyobraźni!

Oto podręcznik, który stanowi tak doskonałe wprowadzenie w świat grafiki trójwymiarowej i programu Maya, że nie pozostanie Ci nic innego, jak tylko uwolnić swoją kreatywność i zacząć tworzyć niezwykłe animacje! Najpierw zdobędziesz ogólną wiedzę o procesie powstawania filmów animowanych i poszczególnych fazach ich produkcji, a potem prześledzisz każde działanie od początku do końca, by zrozumieć, jak odbywa się to w praktyce. Dzięki licznym przykładom i praktycznym ćwiczeniom zaczniesz swobodnie poruszać się w środowisku programu Maya, a także dowiesz się, jak program ten definiuje i organizuje obiekty na scenie. Stopniowo opanujesz tajniki komputerowego modelowania oraz zdobędziesz wszystkie umiejętności pozwalające na teksturowanie, cieniowanie i — co najważniejsze — animowanie stworzonych modeli. Przeczytasz także o tworzeniu i edycji cyfrowego oświetlenia oraz dokładnie zgłębisz niezwykle istotny proces renderowania. Na koniec zajmiesz się tworzeniem zachwycających efektów specjalnych i nadawaniem obrazom pożądanej, naturalnie wyglądającej dynamiki.

Z tym podręcznikiem:
  • poznasz podstawowe pojęcia z zakresu trójwymiarowej grafiki komputerowej
  • opanujesz interfejs programu Maya 2011
  • utworzysz prostą animację planet w Układzie Słonecznym
  • poznasz właściwości powierzchni NURBS i wielopodziałowych
  • wymodelujesz ludzką dłoń, szkatułkę i parowóz
  • odkryjesz niuanse cieniowania i teksturowania obiektów
  • nauczysz się riggować modele pod kątem automatyzowania animacji, stosowania systemów kinematycznych, więzów itp.
  • opanujesz oświetlanie obrazami HDR, animowanie zgodne z zasadami dynamiki i malowanie efektów

Naucz się modelowania, animowania, teksturowania i oświetlania cyfrowych scen na najwyższym, profesjonalnym poziomie!

Spis treści:

Rozdział 1. Wprowadzenie do trójwymiarowej grafiki komputerowej (23)

  • Sztuka? (24)
  • Grafika komputerowa (24)
  • Etapy produkcji (26)
  • Tok pracy w fazie produkcyjnej (31)
  • Zagadnienia ogólne (34)
  • Podstawowe pojęcia filmowe (46)
  • Podsumowanie (52)

Rozdział 2. Skok na głęboką wodę (53)

  • Podstawy posługiwania się interfejsem programu (54)
  • Omówienie projektu o nazwie Układ Słoneczny (59)
  • Faza preprodukcyjna, czyli planowanie (60)
  • Tworzenie projektu (60)
  • Faza produkcyjna - tworzenie i animowanie obiektów (62)
  • Struktura obiektów w programie Maya (78)
  • Wznowienie prac nad modelem Układu Słonecznego (81)
  • Prezentacja animacji (90)
  • Podsumowanie (92)

Rozdział 3. Interfejs programu Maya 2011 (93)

  • Nawigowanie w programie Maya (94)
  • Układ interfejsu (94)
  • Panele i często używane okna dialogowe (106)
  • Dostosowywanie programu do własnych potrzeb i upodobań (125)
  • Podsumowanie (129)

Rozdział 4. Modelowanie za pomocą wielokątów (131)

  • Planowanie modelu (132)
  • Podstawy modelowania wielościanów (138)
  • Narzędzia do edycji wielokątów (141)
  • Ćwiczenie praktyczne: Prosty model dłoni (145)
  • Tworzenie szczegółów na wybranych obszarach siatki wielokątów (152)
  • Modelowanie obiektów złożonych: Klasyczna lokomotywa (161)
  • Propozycje modeli do samodzielnego wykonania (186)
  • Podsumowanie (186)

Rozdział 5. Modelowanie za pomocą powierzchni NURBS, podpodziałów i deformatorów (189)

  • NURBS! (190)
  • Tworzenie wielokątów za pomocą narzędzi NURBS (201)
  • Konwertowanie modeli NURBS do wielokątów (202)
  • Edycja powierzchni NURBS (204)
  • Modelowanie za pomocą łat: Silnik lokomotywy (206)
  • Rzeźbienie powierzchni NURBS narzędziami z modułu Artisan (219)
  • Modelowanie przy użyciu prostych deformatorów (223)
  • Deformator Lattice (228)
  • Animowanie przy użyciu kratownicy (232)
  • Powierzchnie wielopodziałowe (236)
  • Modelowanie rozgwiazdy (236)
  • Modelowanie czajnika (242)
  • Podsumowanie (250)

Rozdział 6. Ćwiczenie praktyczne (253)

  • Prace wstępne (254)
  • Przygotowanie płaszczyzn odniesienia (254)
  • Modelowanie paneli bocznych (262)
  • Modelowanie korpusu wózka (285)
  • Wstawianie rączki (291)
  • Modelowanie kół (295)
  • Modelowanie drewnianych barierek (302)
  • Dodawanie szczegółów (312)
  • Modelowanie szkatułki (318)
  • Podsumowanie (330)

Rozdział 7. Cieniowanie i teksturowanie (333)

  • Cieniowanie (334)
  • Typy shaderów (334)
  • Atrybuty shaderów (338)
  • Teksturowanie topora (342)
  • Tekstury a powierzchnie (352)
  • Teksturowanie czerwonego wózka (362)
  • Mapowanie fotorealistyczne: Szkatułka (399)
  • Utrwal nabyte umiejętności (418)
  • Podsumowanie (418)

Rozdział 8. Wprowadzenie do animacji (421)

  • Animacja kluczowana - odbijanie piłki (422)
  • Rzut toporem (432)
  • Obiekty zastępcze (450)
  • Animacja tekstu (451)
  • Rigowanie lokomotywy - część pierwsza (456)
  • Animowanie katapulty (459)
  • Podsumowanie (465)

Rozdział 9. Więcej animacji! (467)

  • Szkielety i kinematyka (468)
  • Szkielet dłoni (482)
  • Kinematyka odwrotna (496)
  • Zależności podstawowe - więzy (501)
  • Zależności podstawowe - klucze sterowane (505)
  • Realizacja - rigowanie lokomotywy (509)
  • Podsumowanie (517)

Rozdział 10. Oświetlenie (519)

  • Pojęcia podstawowe (520)
  • Światła w programie Maya (525)
  • Łączenie światła z obiektem (533)
  • Cienie (534)
  • Tworzenie łagodnych cieni metodą śledzenia promieni (539)
  • Oświetlenie w mental ray (541)
  • Efekty świetlne (549)
  • Oświetlanie szkatułki (554)
  • Ćwiczenia dodatkowe (561)
  • Kilka uwag na temat stosowania i animowania świateł (561)
  • Podsumowanie (563)

Rozdział 11. Renderowanie (565)

  • Opcje renderowania (566)
  • Podgląd renderingu - okno Render View (575)
  • Odbicia i załamania światła (578)
  • Kamery (580)
  • Rozmycie ruchu (587)
  • Renderowanie wsadowe (587)
  • Renderowanie butelki (589)
  • Renderer mental ray (593)
  • Warstwy renderowania (600)
  • Procedura Final Gather (608)
  • Ambient Occlusion (613)
  • Obrazy HDR (622)
  • Renderowanie szkatułki (624)
  • Podsumowanie (641)

Rozdział 12. Dynamika i efekty (643)

  • Dynamika i Nucleus (644)
  • Ciała sztywne i miękkie (644)
  • Animowanie ciał sztywnych - stół bilardowy (648)
  • Dynamika cząstek (658)
  • System nParticle (659)
  • Animowanie cząstek - para z lokomotywy (666)
  • Narzędzie Paint Effects - wprowadzenie (675)
  • Toon shading, czyli imitacja kreskówki (679)
  • Podsumowanie (683)
  • Co dalej? (684)

Dodatek. O płycie dołączonej do książki (685)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 89,25zł

Tytuł książki: "Maya 2011 Wprowadzenie"
Autor: Dariush Derakhshani
Wydawnictwo: HELION
Cena: 119.00zł 89.25zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Prawo dla biznesu. E-commerce
Prawo dla biznesu. E-commerce
Piotr Kantorowski, Paweł Głąb
Onepress
Sery masło jogurt kefir
Sery masło jogurt kefir
Hanreich Lotte Zeltner Edith
Multico
Skazani Ostatnie dni rosyjskiej arystokracji
Skazani Ostatnie dni rosyjskiej arystokracji
Douglas Smith
Literackie
Współczesna inscenizacja
Współczesna inscenizacja
Patrice Pavis
PWN
Umowa o roboty budowlane Szczegółowa analiza podatkowa Aspekty prawne i bilansowe Przykłady Wydanie III
Umowa o roboty budowlane Szczegółowa analiza podatkowa Aspekty prawne i bilansowe Przykłady Wydanie III
Marcin Jamroży, Agnieszka Jamroży, Halina Lebrand, Przemysław Fil
ODDK
Perswazyjny telemarketing. 65 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz. Wydanie II rozszerzone
Perswazyjny telemarketing. 65 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz. Wydanie II rozszerzone
Bartłomiej Stolarczyk
Onepress
 Koszyk
0 przedmiotów
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Helion
 Kategoria:
 Biologia
ABC ewolucji

ABC ewolucji

35.00zł
29.75zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL