Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Mayday! Mam słabe wyniki sprzedaży 49.00zł 34.79zł
Mayday! Mam słabe wyniki sprzedaży

Tytuł: Mayday! Mam słabe wyniki sprzedaży
Autor: Chris Kraft
ISBN: 978-83-283-2840-2
Ilość stron: 344
Data wydania: 09/2016
Format: 23.5x15.9
Wydawnictwo: Onepress

Cena: 49.00zł 34.79zł


Odkryj przeszkody, które hamują twoją sprzedaż, i pokonaj je, aby znacząco poprawić wyniki. Niedobór klientów, niskie przychody. Częsta sytuacja kryzysowa w firmie. Problem przeciąga się, pogłębia, zaczyna brakować pieniędzy...
 
Rodzi się pokusa, by nie naprawiać tego, co jest, tylko zacząć od nowa. Przejść biznesową metamorfozę i raz jeszcze wystartować. Z inną ofertą, know-how, innym zespołem. Jednak firmie, która jest w dołku, często brakuje środków, czasu oraz mocy decyzyjnych do podjęcia radykalnych ruchów. I całe szczęście! Dlaczego? Bo zanim firmowy świat wywróci się do góry nogami, warto spróbować czegoś subtelniejszego. Zanim rozpali się rewolucję , dobrze jest upewnić się, czy tajemnica niskich przychodów nie kryje się po stronie codziennych drobiazgów — umiejętności oraz organizacji pracy działu handlowego, wewnętrznej i zewnętrznej komunikacji, relacji między kierownictwem a zespołem handlowym.

W tej książce znajdziesz dziesiątki sprawdzonych w praktyce rozwiązań, które możesz od razu zastosować.
 
Przeczytaj o:

62 powodach słabej sprzedaży;
71 narzędziach handlowych przeznaczonych do podnoszenia sprzedaży;
57 zdefiniowanych obszarach związanych z rozwijaniem sprzedaży.

Całość uzupełniają informacje, za które w firmie konsultingowej zapłacisz krocie. Ta książka pozwoli Ci w pełni zrozumieć zjawisko sprzedaży. W przeciwieństwie do wielu innych publikacji, nie ogranicza się ona jedynie do wskazania, czego nie robić, lecz precyzyjnie wskazuje, co i jak robić należy. Gotowe do użycia szablony audytów pozwolą Ci przeprowadzić własne badania, które odpowiedzą na pytania: „Jak firma jest przygotowana do walki o klienta? Jak są przygotowane do tego siły handlowe?”. Nie zabraknie też omówienia wspomnianego modelu procesu sprzedaży. Nauczysz się budować atuty, które pomogą wygrywać z konkurencją.

Książka może się stać firmową bazą wiedzy handlowej, która wprowadzi do Twojej firmy korporacyjne standardy, podnoszące wydajność i efektywność pracy. Szablon audytu jest zaprojektowany w taki sposób, aby sprawnie i szybko odesłać cię do rozdziału, który porusza dane zagadnienie.
 
Rozdziały:
 

Wstęp (9)

Przeciętny pensjonat zamienia się w prężne centrum kongresowe (9)

I. KRAFT COMPANY TO SILNA FIRMA

Fundamenty wiedzy i standardów w firmie handlowej (17)

  • 1. Cechy dobrego handlowca (19)
  • 2. Zakres obowiązków i zadania handlowców (26)
  • 3. Co motywuje, a co zniechęca handlowców do pracy (32)
  • 4. Firmowy kodeks etyczny (37)
  • 5. Długoterminowy plan rozwoju (46)
  • 6. Gospodarka informacyjna (50)
  • 7. Dlaczego handlowcy osiągają słabe wyniki (54)
  • 8. Klienci mogą demotywować handlowców (58)
  • 9. Kto jest kim i za co odpowiada (66)
  • 10. Witamy w naszej firmie (68)

Narzędzia pracy w firmie handlowej (71)

  • 11. Cel handlowy (73)
  • 12. Misja handlowa (77)
  • 13. Komunikat handlowy (80)
  • 14. Proces sprzedaży (83)
  • 15. Oferta handlowa (87)
  • 16. Profil potencjalnych klientów (90)
  • 17. Profil potencjalnych konkurentów (93)

Strategia i polityka firmy handlowej (95)

  • 18. Polityka korzyści (96)
  • 19. Tworzenie korzyści zakupu (100)
  • 20. Docieranie do klientów (104)
  • 21. Narzędzia handlowe (107)
  • 22. Polityka widocznej firmy (112)
  • 23. Budowanie dobrej marki (116)
  • 24. Polityka planowania (121)
  • 25. Badanie powodów odmowy współpracy (125)
  • 26. Najczęściej spotykane niedociągnięcia w firmach handlowych (130)
  • 27. Audyt Krafta, czyli ocena przygotowania firmy handlowej (132)

II. KRAFT SALESMAN TO SILNY HANDLOWIEC

Standardy wiedzy o klientach (137)

  • 28. Kim są klienci dla firmy handlowej (139)
  • 29. Dlaczego klient jest najważniejszy (141)
  • 30. Co kupują klienci i dlaczego (143)
  • 31. Którą ofertę wybierają klienci (146)
  • 32. Co przekonuje klientów do zakupu (149)
  • 33. Dlaczego klienci niechętnie zmieniają dostawców (153)

Standardy wizerunku modelowego handlowca (155)

  • 34. Wizerunek handlowca w oczach klienta (156)
  • 35. Wpierw musisz sprzedać siebie, zanim kupią od Ciebie (160)

Studium wiedzy o wizytach handlowych (163)

  • 36. Handlowanie jest sztuką komunikacji (165)
  • 37. Dobra obsługa klienta najlepszą inwestycją długoterminową (167)
  • 38. Ponadprzeciętność przynosi ponadprzeciętne wyniki (169)
  • 39. Kanon wiedzy o kontaktach bezpośrednich (173)
  • 40. Cele i typy wizyty handlowej (181)
  • 41. Oferuj tylko te produkty, którymi klient jest zainteresowany (187)
  • 42. Które produkty zaoferować (189)
  • 43. Dociekaj, skąd się bierze sceptycyzm klienta (192)
  • 44. Czym trafić do wyobraźni klientów (195)
  • 45. Jak w atrakcyjny sposób przedstawiać korzyści (198)

Studium wiedzy o typach klientów (201)

  • 46. Typy klientów (203)
  • 47. Różnice między poszczególnymi typami klientów (207)
  • 48. Potencjalnie najlepszy typ klienta (222)
  • 49. Typy klientów a korzyści dla firmy (226)
  • 50. Wymogi poszczególnych typów klientów (230)
  • 51. Typy klientów a etap rozwoju firmy (234)

Studium wiedzy o osobach decyzyjnych (239)

  • 52. Osoby decyzyjne i ich zadania (240)
  • 53. Korzyści przekonujące osoby decyzyjne do współpracy (244)
  • 54. Wpływ problemu jednej osoby decyzyjnej na kolejną (248)
  • 55. Problemy osób decyzyjnych i kolejność ich odwiedzania (252)
  • 56. Dlaczego handlowcy przegrywają ? główne powody (256)
  • 57. Audyt Krafta, czyli ocena przygotowania sił handlowych (259)

III. KRAFT STANDARDS TO WYSOKIE STANDARDY

Realizacja procesu sprzedaży (265)

  • 58. Etap 1. Wytypowanie klienta (10% zadania) (269)
  • 59. Etap 2. Nawiązanie kontaktu (20% zadania) (274)
  • 60. Etap 3. Wizyta handlowa (40% zadania) (288)
  • 61. Etap 4. Oferta handlowa (50% zadania) (312)
  • 62. Etap 5. Rewizja oferty i feedback (60% zadania) (318)
  • 63. Etap 6. Negocjacje (80% zadania) (323)
  • 64. Etap 7. Skutek handlowy (90% zadania) (329)
  • 65. Etap 8. Dokumentacja handlowa (100% zadania) (331)
  • 66. Audyt Krafta, czyli ocena przygotowania kierownictwa i sił handlowych do współpracy (341)

Résumé (343)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 34,79zł

Tytuł książki: "Mayday! Mam słabe wyniki sprzedaży"
Autor: Chris Kraft
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.00zł 34.79zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Blask Ołtarz Mariacki Wita Stwosza
Blask Ołtarz Mariacki Wita Stwosza
Andrzej Nowakowski
Universitas
Język angielski Matura 2012 Arkusze egzaminacyjne
Język angielski Matura 2012 Arkusze egzaminacyjne
Praca zbiorowa
Omega
Zrozumieć biedę
Zrozumieć biedę
Zwarthoed Danielle
Oficyna Naukowa
Sztuczki survivalowe
Sztuczki survivalowe
praca zbiorowa
Pascal
Pedagogie postu Preteksty  konteksty  podteksty
Pedagogie postu Preteksty konteksty podteksty
Zbigniew Kwieciński
Impuls
Wymyślanie wrogów
Wymyślanie wrogów
Umberto Eco
Rebis
 Koszyk
1 x Bez strachu Jak umiera człowiek
1 x Dzikie serce Tęsknoty męskiej duszy
1 x Kwiatowe dekoracje inspiracje, porady, instrukcje
1 x Aplikacje Prawnicze 2012 Egzamin wstępny i końcowy Testy Tom 2
1 x Kreacje z filcu
1 x Dieta 2-dniowa
1 x Jadalne zioła i owoce lasów, łąk i pól - jak je rozpoznawać
1 x Skuteczna oferta w zamówieniach publicznych Przygotowywanie i ocena ofert
1 x Dokumentacja zasad (polityki) rachunkowości Wzorce zarządzeń wewnętrznych wg ustawy o rachunkowości i MSSF
1 x Przebieg operacji od A do Z Praktyczny przewodnik dla instrumentariuszek
1 x Apokalipsa tu i teraz
1 x Dowody w sprawach przestępstw i wykroczeń drogowych
1 x Administracja publiczna Tom 2 Ustrój administracji samorządowej
1 x Bez kontroli Czy wychowując dziecko musimy używać kar i dyscypliny?
1 x Farmakodynamika Tom 1/2
1 x Boska Ziemia
1 x ABC miłości według Prymasa Tysiąclecia
1 x Europa w dyskursie polskim czeskim i chorwackim Rekonfiguracje krytyczne
1 x Fizjologia sportu Krótkie wykłady
1 x Kompetencje rady pedagogicznej Komentarz praktyczny Wzory uchwał z serii Meritum
1 x Nabywanie nieruchomości przez cudzoziemców w Polsce Komentarz
1 x Alianse marketingowe Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności
1 x Chronologia sztuki Oś czasu kultury zachodniej od czasów prehistorycznych po współczesne
1 x Bitwa o Anglię 1940
1 x Ciszej proszę Siła introwersji w świecie, który nie może przestać gadać
1 x 10 sposobów na głupotę własną
1 x Gospodarka nieoficjalna a bezpieczeństwo ekonomiczne państwa
1 x Wstęp do prognozowania i symulacji Wydanie 2
1 x Azjatyckie strategie polityki międzynarodowej i regionalnej
1 x Amerykański lotniskowiec z II wojny światowej USS Enterprise (CV-6)
1 x Ardeny 1944 Ostatnia szansa Hitlera
1 x Błędy w procesie udzielania zamówień publicznych. Odpowiedzialność zamawiającego
1 x Adobe Premiere Pro CC. Oficjalny podręcznik. Wydanie II
1 x Aktualne wyzwania zdrowotne społeczeństw
1 x Dziewczyny mają moc
1 x Karkonosze 2w1 przewodnik i mapa
1 x Analiza formacji w wykresach giełdowych
1 x Black Hat Python. Język Python dla hakerów i pentesterów
1 x Poradnik edukacyjny dla pacjentów w okresie okołooperacyjnym pomostowania aortalno-wieńcowego
1 x Intercyzy i umowy między konkubentami Klauzule umowne Wydanie 2
1 x Izrael przewodnik ilustrowany
1 x Bezpieczeństwo i higiena pracy Pytania i odpowiedzi
1 x Gniew Jak nad nim zapanować?
1 x Mechanika ogólna Tom 1 Statyka i kinematyka Jerzy Leyko Wydanie 12 Miękka
1 x Nielegalny obrót odpadami Studium prawnokarne i kryminologiczne
1 x O majorantach modułowych i obszarowych funkcji holomorficznych
1 x Gitara elektryczna Kurs podstawowy z płytą CD z ćwiczeniami
1 x Formalizacja i konwencjonalizacja jako instrumenty analizy czynności karnoprocesowych w prawie polskim
1 x Atlas samochodowy Polska 2016 dla profesjonalistów 1:200 000
1 x Dwupaliwowe elektrownie i elektrociepłownie gazowo-parowe Efektywność energetyczna i ekonomiczna
1 x Niepełnosprawność w kontekstach kulturowych i teoretycznych
1 x Satelitarne sieci teleinformatyczne
1 x Ilustrowane kompendium endodoncji
1 x Due diligence
1 x Mitologia współczesna
1 x Ilustrowany słownik hiszpańsko-polski
1 x Zarządzanie szkoleniami Jak skutecznie realizować politykę szkoleniową w firmie
1 x Periodontologia
1 x Atlas roślin miododajnych
1 x Kodeks pracy Komentarz Wydanie 6
1 x Alice Munro wprowadzenie do twórczości
1 x Masaż meridianów Leksykon uzdrawiania energią
1 x Armia Wellingtona 1809-1814
1 x Klatka piersiowa i barki
1 x Decyzje, wnioski i inne pisma procesowe oraz orzeczenia z zakresu nieruchomości z objaśnieniami i płytą CD
1 x Konstrukcje wsporcze dźwignic
1 x Anielskie przesłania inspirujące wiadomości od najbliższych
1 x Gry i zabawy wyciszające
1 x Jak przejść przez cierpienie i stać się silniejszym
1 x Akcja „Wisła” Ostateczna rozprawa z OUN-UPA
1 x Albania Bałkański Dziki Zachód
1 x Zbiór ćwiczeń Autodesk Inventor 2017 Kurs podstawowy
1 x Poradnik inżyniera energoelektronika Tom 1
1 x Broń Wojska Polskiego 1939-1945
1 x Coaching jako klucz do wewnętrznej motywacji
1 x Anestezjologia Millera Tom 1
1 x Nadciśnienie tętnicze a nerki Kontrowersje wokół nefropatii nadciśnieniowej
1 x Kodeks postępowania administracyjnego Prawo o ustroju sądów administracyjnych
1 x Mózg zmienia się sam
1 x Ozdoby i dekoracje z muszli Inspirujące projekty ozdób i przedmiotów z muszli
1 x Kompetencje menedżerów w organizacji uczącej się
1 x Al Capone
1 x Aktywacja krzepnięcia zależna od czynnika tkankowego i pobudzenie angiogenezy a stężenie heparanazy
1 x Aby nas bolało cierpienie innych
1 x Leki po Dyplomie 2014 Pediatria
1 x Meritum Prawo farmaceutyczne
1 x Aktualne problemy sądowej kontroli administracji publicznej
1 x Cudowna moc roślinnych koktajli. Blenduj dla zdrowia i urody!
1 x Bardzo długi bieg
1 x Specyfikacja zarządzania zasobami ludzkimi po fuzjach i przejęciach przedsiębiorstw
1 x Prawo nieruchomości
1 x Gra królowych Kobiety,które stworzyły szesnastowieczną Europę
1 x Drive Kompletnie nowe spojrzenie na motywację
1 x Leki po Dyplomie 2016 Ginekologia i Położnictwo
1 x Borgiowie
1 x Hawaje
6,654.46zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Biologia
Blizny po ewolucji

Blizny po ewolucji

31.00zł
26.35zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION