Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Media społecznościowe bez ściemy Jak kreować markę 49.00zł 34.79zł
Media społecznościowe bez ściemy Jak kreować markę

Tytuł: Media społecznościowe bez ściemy Jak kreować markę
Autor: Jason Falls, Erik Deckers
ISBN: 978-83-246-4788-0
Ilość stron: 280
Data wydania: 04/2013
Format: 158x235
Wydawnictwo: Onepress

Cena: 49.00zł 34.79zł


  • Zwiększ swój udział w rynku
  • Poznaj siłę własnej marki
  • Czerp konkretne zyski

Strategie nie dla harcerzyków!

Jeszcze kilka lat temu marketing w mediach społecznościowych był jak bułka z masłem. Dziś do tego zestawu trzeba dorzucić kilka specjałów, by zwrócić uwagę odbiorców i uzyskać satysfakcjonujące rezultaty, ale ten wysiłek nadal się opłaca!

Odpowiednia strategia i umiejętność określenia konkretnych celów, zastosowanie dyscypliny biznesowej i sprawdzonych wzorów zachowań to tylko kilka prostych zasad na Twojej nowej drodze wprost do domów i serc klientów.

  • Poznaj szczegółowo techniki zwiększania sprzedaży, zysków, udziału w rynku i skuteczności.
  • Ucz się na konkretnych przykładach budowania świadomości marki, obsługi klienta i zarządzania reputacją.
  • Dowiedz się, jak wykorzystać media społecznościowe, by zapewnić klientom genialną obsługę, i jak zgromadzić masę klientów naprawdę zainteresowanych kupnem.
  • Zapoznaj się z faktami, danymi statystycznymi, przykładami z życia - i stosuj solidne kryteria ich oceny

Rozdziały:

Wprowadzenie (19)
Zmienić się czy zginąć? (19)

I Media społecznościowe są dla hippisów. Marketing społecznościowy - dla biznesu (27)
1. Zignoruj ekscytację. Uwierz faktom (29)

  • Media społecznościowe i krzywa ekscytacji (31)
  • Kłopot z kazaniami teoretyków mediów społecznościowych (35)
  • Pytanie o wskaźnik ROI to pomyłka (37)
  • Siedem rzeczy, które może Ci dać marketing społecznościowy (40)
    • 1. Budowanie świadomości marki (40)
    • 2. Ochrona reputacji marki (41)
    • 3. Poprawa public relations (42)
    • 4. Tworzenie własnej społeczności (42)
    • 5. Poprawa jakości obsługi klienta (43)
    • 6. Uproszczenie prac badawczo-rozwojowych (44)
    • 7. Podniesienie liczby potencjalnych klientów i poprawa wyników sprzedaży (44)
  • Kiedy mówisz "marketing", masz na myśli biznes (45)

2. Nie chodzi o nich, ale o Ciebie! (47)

  • Dzisiejszy konsument jest inny. Za to Ty jesteś dinozaurem (49)
  • Nigdy nie panowałeś nad swoim komunikatem (52)
  • Media społecznościowe mogą się przyczynić do obalenia rządu. A co mogą zrobić dla firmy? (53)
  • Uczestnictwo w mediach społecznościowych to nie wszystko; równie ważna jest postawa prospołecznościowa (55)
  • Jeżeli nie ufasz podwładnym, zatrudniłeś nieodpowiednie osoby (57)
  • Nie zrzucaj winy na IT, na przepisy albo na prawników (59)
  • To nie media społecznościowe naruszają politykę firmową, tylko ludzie (60)
  • Do czego służą media społecznościowe? (61)
  • Kolej na Ciebie (63)

3. Przechytrzony przez konkurencję (65)

  • Klienci już Ci nie ufają (67)
  • Śmiało, kup reklamę! (69)
  • Jesteśmy firmą b2b; nie liczymy się (71)
  • Zniszcz drukarkę (72)
  • Branża okrętowa uspołecznia się (72)
  • To nie musi być takie skomplikowane (73)
    • Chcesz być Gregiem Tackettem czy jego konkurencją? (75)

4. Tajemnica? W tym nie ma żadnej tajemnicy (77)

  • Marketing społecznościowy polega na komunikacji, a nie na korzystaniu z technologii (78)
  • Narzędzia komunikacyjne się zmieniają, ale potrzeba porozumiewania się jest niezmienna (79)
  • Media społecznościowe nie są medium reklamowym, ale platformy społecznościowe mogą nim być (80)
  • Przecież to bułka z masłem! (84)
  • Początki w mediach społecznościowych przypominają proszenie inwestora o pieniądze (84)
  • Planowanie i pomiar skuteczności to podstawy marketingu społecznościowego (86)
  • Pięć sposobów zmiany swojego nastawienia, które gwarantują sukces w marketingu społecznościowym (z jednym zastrzeżeniem) (88)

II. Jak naprawdę działa marketing społecznościowy? (93)
5. Pohałasuj. Jak marketing społecznościowy wspomaga budowanie świadomości marki? (95)

  • Wyobrażenia społeczności kształtują Twoją markę (97)
  • Marketing tradycyjny i jego wskaźniki od lat Cię okłamują (101)
    • Dlaczego nie możemy zmierzyć skuteczności tradycyjnego marketingu i PR? (103)
    • Dlaczego możemy zmierzyć skuteczność mediów społecznościowych? (104)
  • Porównaj koszty mediów społecznościowych i mediów tradycyjnych (106)
    • Ile kosztuje marketing tradycyjny? (107)
    • Ile kosztuje marketing społecznościowy? (108)
  • Plotkarze wszystkich krajów, łączcie się! (109)
  • Mierniki budowania świadomości marki (111)

6. To Twój dom. Marketing społecznościowy chroni Twoją reputację (115)

  • "Komunikacja kryzysowa". Co to takiego? (119)
  • Ach, gdyby tak media tradycyjne się poprawiły! (120)
  • Jeżeli nie słuchasz i nie reagujesz, kończysz jak Chi-Chi's (123)
  • Komunikacja z krytykantami w sześciu krokach (125)
  • Dość już o negatywach! (126)
  • Ochrona reputacji od strony technicznej (127)
  • Jak mierzyć ochronę reputacji? (129)

7. Relacja z publiką. Marketing społecznościowy i public relations (133)

  • Public relations nie dotyczą już mediów tradycyjnych (137)
    • Dziennikarze także korzystają z mediów społecznościowych (139)
    • Prosto do sedna dzięki mediom społecznościowym (140)
  • Media tradycyjne zostały z tyłu (141)
    • Jak uciec przed filtrem informacyjnym mediów tradycyjnych? (142)
  • Krajobraz nowych relacji z mediami (144)
  • Komunikacja kryzysowa zaczyna się na wiele miesięcy przed kryzysem (147)
  • Sposoby postępowania z krytykantami (148)
  • Jak mierzyć skuteczność public relations? (150)

8. Efekt Kumbaya. Marketing społecznościowy tworzy społeczność (153)

  • Różne rodzaje społeczności (157)
  • Tworzenie społeczności to coś więcej niż nawiązywanie znajomości (160)
  • Ocena społeczności (161)
  • Nawet nożyczki mogą mieć swoją społeczność! (163)
    • Konkurencja wchodzi do naszej społeczności. Co robić? (165)
  • Jak to zrobić i za ile? (168)

9. Chodzi o nich. Marketing społecznościowy stymuluje obsługę klienta (171)

  • Dlaczego reakcje klientów są takie ważne? (174)
  • Poprzyj słowa... swoimi ludźmi (175)
  • Nie można pomóc wszystkim (176)
  • Nie jesteś "zaklinaczem kretynów" (178)
  • Czasami wystarczą dwa słowa (179)
  • Jak mierzyć jakość obsługi klienta? (182)
  • Pomiar oszczędności w obsłudze klienta (183)

10. Zmądrzej. Marketing społecznościowy stymuluje prace badawczo-rozwojowe (187)

  • Współpraca to ostatni krzyk mody (188)
  • Współpraca z klientem procentuje nowymi klientami (189)
    • Współpraca z... nożyczkami (190)
  • Podano pizzę (193)
    • Pomiar skuteczności prac badawczo-rozwojowych (194)
    • R&D plus R&D (196)
    • Ale my jesteśmy małą firmą i nie mamy działu R&D (197)
    • Jak zaplanować prace badawczo-rozwojowe? (200)

11. Zawsze chodzi o kasę. Marketing społecznościowy stymuluje sprzedaż (203)

  • Reklama to nic złego (207)
  • Reklama jest skierowana na zewnątrz, media społecznościowe do wewnątrz (208)
  • Przykładowa sprzedaż dzięki marketingowi społecznościowemu (209)
  • Wskaźniki PI i KPI (210)
  • Jak mierzyć wyniki sprzedaży? (212)
  • Wiemy po co, nie wiemy jak (215)

III. Do dzieła! (217)
12. Ulecz swoje lęki za pomocą solidnej strategii (219)

  • Dlaczego potrzebujemy strategii społecznościowej? (221)
  • Kwestia własności (225)
    • Co pracownicy mogą robić w domu? (225)
  • Praca zdalna to nie to samo co komunikacja prywatna (227)
  • Co powinno się znaleźć w strategii społecznościowej? (227)
    • Co robić z informacjami poufnymi i jak nie doradzać innym? (231)
  • Zaufanie do pracowników a kwestia wypowiadania się w imieniu firmy (232)
    • Kto powinien to wprowadzić w życie? (232)
    • Kto ponosi odpowiedzialność? (234)
    • Marnowanie czasu w mediach społecznościowych (234)

13. Przydziel obowiązki i bądź odpowiedzialny (237)

  • Kwestia odpowiedzialności (238)
  • Plusy i minusy (239)
    • Marketing (239)
    • Sprzedaż (240)
    • Public relations (240)
    • Obsługa klienta (241)
  • Kto nie powinien się tym zajmować? (241)
  • Układ idealny (242)
  • Media społecznościowe są dla doświadczonych pracowników, a nie dla praktykantów (244)
  • Idealny specjalista do spraw mediów społecznościowych (245)
  • Twój pracownik robi furorę w mediach społecznościowych (246)
  • Modele zarządzania mediami społecznościowymi (248)
  • Odpowiedzialny zespół (249)

14. To NIE piaskownica, tu się robi interesy (251)

  • Już wiesz, co może Ci dać marketing społecznościowy. Określ więc, co musi Ci dać (252)
  • Lepszy wróbel w garści niż gołąb na dachu (254)
  • Od planu do działania (255)
  • Na wszelki wypadek (258)
  • Czasami samemu się nie da (259)

15. Społecznościowość (265)

  • Klienci noszą z dumą symbole biznesów społecznościowych (266)
  • Marketing społecznościowy to nie tylko biznes (267)
  • Pięć czynników pobudzających zmianę tradycyjnego nastawienia (270)
    • Stymulant numer jeden. Usłysz, a potem słuchaj (270)
    • Stymulant numer dwa. Podziel się, a potem rozwiąż (271)
    • Stymulant numer trzy. Uruchom, a potem się ucz (272)
    • Stymulant numer cztery. Zaufaj, a potem uzgadniaj (272)
    • Stymulant numer pięć. Daj, a potem weź (273)
  • W końcu to biznes (274)

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 34,79zł

Tytuł książki: "Media społecznościowe bez ściemy Jak kreować markę"
Autor: Jason Falls, Erik Deckers
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.00zł 34.79zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Przebieg procesu karnego Wydanie 5
Przebieg procesu karnego Wydanie 5
Sławomir Steinborn, Jan Grajewski
C.H. Beck
Chagall czyli burza zaczarowana
Chagall czyli burza zaczarowana
Maritain Raissa
WIĘŹ
Zwab piękną kobietę do łóżka Mistrzowska intryga metodą Mystery
Zwab piękną kobietę do łóżka Mistrzowska intryga metodą Mystery
Mystery
Sensus
III 1 Dywizjon myśliwski 1 Pułku Lotniczego z Warszawy
III 1 Dywizjon myśliwski 1 Pułku Lotniczego z Warszawy
Łukasz Łydżba Marek Rogusz
Vesper
Harib
Harib
Zdzisław A. Raczyński
HELION
Spór o racjonalność naukową Od Poincarego do Laudana
Spór o racjonalność naukową Od Poincarego do Laudana
Sady Wojciech
WUMK
 Koszyk
1 x Jak projektuję książki Estetyka książki
2 x Fiat Grande Punto
1 x Automatyzacja przemysłu spożywczego
1 x Fotografia cyfrowa Leksykon kieszonkowy Wydanie II
1 x 70 cudów Chin
1 x Angielsko-polski słownik eksportera
1 x Historia książki Od glinianych tabliczek po e-booki
1 x 100 najpiękniejszych zabytków Polski
1 x Encyklopedia sztuki Gaudi
1 x Diagnozowanie podzespołów i zespołów motocykli
1 x Bezpieczeństwo, terytorium, populacja
1 x Angielsko-polski słownik biznesu Media Reklama Marketing Zarządzanie
1 x E-podręcznik Kierowca doskonały B + CD
1 x Deep Stage Dive
1 x Bonobo i ateista W poszukiwaniu humanizmu wśród naczelnych
1 x Satelitarne sieci teleinformatyczne
1 x Bujda na resorach Jak odróżnić naukę od bredni
1 x Cytobiochemia Biochemia niektórych struktur komórkowych
1 x Adobe InDesign CC/CC PL. Oficjalny podręcznik
1 x Geosyntetyki w budownictwie wodnym
1 x Niszczący sekret
1 x English Adverbial Collocations Wydanie 6
1 x Encyklopedia bylin Tom 1 (A-J)
1 x Kości nie kłamią
1 x Cuda świata Ilustrowana encyklopedia
1 x After All. To on ustala reguły
1 x Bajkowy słownik wyrazów podobnych i przeciwstawnych
1 x Alchemia obrazu Rozmowy ze Stanisławem Fijałkowskim
1 x Głaskane tuczone zabijane
1 x Cyfrowa fotografia panoramiczna
1 x Angielsko-polski słownik budowlany z wymową
1 x Encyklopedia Geografia Polski Najpiękniejsze miejsca naszego kraju
1 x Błąd Darwina
1 x Biuletyn Europejski 2009-2010 Znaczenie polityki energetycznej w procesie integracji europejskiej
1 x Drewno i architektura Dzieje budownictwa drewnianego w Polsce
1 x Ilustrowany słownik angielsko-polski
2 x Operator wielozadaniowych nośników osprzętów w pytaniach i odpowiedziach
1 x Angielsko-polski polsko-angielski sprytny słownik nie tylko do szkoły
1 x 18 spojrzeń na Boga Przewodnik dla zdezorientowanych
1 x Ale patent! Księga niewiarygodnych wynalazków
1 x Instalacje elektryczne w obiektach budowlanych Wydanie 5
1 x Ford Fiesta (od października 2008) Sam naprawiam samochód
1 x Bezpieczeństwo Europy - bezpieczeństwo Polski Tom 1
1 x Budowniczowie pierwszych świątyń
1 x Cieślictwo polskie Reprint wydania z 1930 r.
1 x Bezkrwawe łowy Fotografia przyrodnicza okiem Ralpha Clevengera
1 x Fotografia cyfrowa dla nastolatków
1 x Historia Technik Budowlanych Fundamenty, rusztowania, mury, więźby, sklepienia
1 x BMW serii 3 (typu E46)
1 x Gramatyka angielska dla bystrzaków
1 x Barwy Polski
1 x Adobe Photoshop PL. Oficjalny podręcznik. Edycja 2020
1 x Antynomie i paradoksy współczesnej demokracji
1 x Ekologia człowieka Podstawy ochrony środowiska i zdrowia człowieka Tom 2 Ewolucja i dostosowanie biokulturowe
1 x Carl Schmitt i Leo Strauss Krytyka pozytywizmu prawniczego w niemieckiej myśli politycznej
1 x Ekspozycja Bez tajemnic Jak robić świetne zdjęcia każdym aparatem
1 x Poradnik tokarza Wydanie 12
1 x Kwalitologia wiedza o różnych dziedzinach jakości
1 x Fizyka cieplna budowli w praktyce Obliczenia cieplno-wilgotnościowe
1 x Pieśń Dawida
1 x Podstawy prognozowania, symulacji i sterowania optymalnego
1 x Ekonomiczny słownik polsko-rosyjsko-ukraiński Wprowadzenie do terminologii
1 x Audi 80 i 90 od września 1986 do sierpnia 1991
1 x Metody ilościowe w R Aplikacje ekonomiczne i finansowe Wydanie 2
1 x Architektura 50 idei, które powinieneś znać
1 x BIM w cyklu życia mostów
1 x Ekologia
1 x Budownictwo zrównoważone Wybrane zagadnienia z fizyki budowli
1 x Arcydzieła malarstwa rosyjskiego
1 x Grzechy Sevina
1 x Chagall czyli burza zaczarowana
1 x Chronologia sztuki Oś czasu kultury zachodniej od czasów prehistorycznych po współczesne
1 x Budownictwo ogólne Tom 4 Konstrukcje budynków
1 x Dom Boga Historia architektury sakralnej
1 x ART DECO
1 x Chiny, Stany Zjednoczone i Świat w oczach Wielkiego Mistrza Lee Kuan Yewa
1 x Art Deco 1910-1939
1 x Bosch Zbliżenia
1 x Odkupienie. Kaci Hadesa
1 x Claimed. Romans mafijny
1 x Systemy i sieci dostępowe xDSL
1 x Biochemia Harpera ilustrowana Wydanie 7
1 x Antyk w malarstwie
1 x Ekonometria i badania operacyjne Zbiór zadań
1 x Diagnostyka konstrukcji żelbetowych Tom 2 Badania korozji zbrojenia i właściwości ochronnych betonu
1 x Pani Kusząca. Magnolia #2
1 x Jak zerwać z plastikiem
1 x 100 najpiękniejszych miejsc UNESCO
1 x Handel emisjami w teorii i praktyce
1 x Dyplomacja i polityka Rosyjsko-polski słownik przekładowy A-D
1 x Nieujarzmiona przeszłość. Kaci Hadesa
1 x Angielsko-polski słownik geologiczno-górniczy
1 x Archiwistyka cyfrowa i nauki pomocnicze historii w edukacji archiwalnej Problemy dydaktyki archiwistyki
1 x Cuda świata Encyklopedia
1 x 50 idei, które powinieneś znać Astronomia
1 x Bezpieczeństwo kulturowe w Europie
1 x Energetyka słoneczna budynku
1 x Fajne rzeczy z niefajnych śmieci
1 x Fitoremediacja Potencjał roślin do oczyszczania środowiska
2 x Duży słownik polsko hiszpański hiszpańsko polski
2 x Asystentka szefa
1 x A miało być tak pięknie
1 x Bezpieczeństwo wewnętrzne Podręcznik akademicki
1 x Emerald
1 x 1000 angielskich słówek Ilustrowany słownik angielsko-polski polsko-angielski
1 x Badania techniczne pojazdów Poradnik diagnosty
1 x Energetyka a społeczeństwo
1 x Budowa pojazdów samochodowych Kwalifikacja MG.12 Podręcznik do kształcenia w zawodach
1 x Człowiek - media - środowisko naturalne - ekologiczny wymiar komunikacji
1 x Napęd hydrostatyczny Tom 1 Elementy
1 x Atlas miejsc biblijnych
1 x Gruntowo-powłokowe konstrukcje z blach falistych
1 x Budowanie pokoju a bezpieczeństwo ludzkie - wzajemne relacje
1 x Blog jako nowa forma komunikowania politycznego
1 x Bazylika Świętego Piotra Historia monumentu
1 x Domy jednorodzinne Przewodnik do ćwiczeń projektowych z Budownictwa Ogólnego
1 x Ekologia Krótkie wykłady Wydanie 2
1 x European English Słownik - podręcznik do nauki słów i zwrotów
1 x Biogaz rolniczy odnawialne źródło energii Teoria i praktyczne zastosowanie
1 x Adaptacyjna regulacja prędkości jazdy ACC
1 x Budowlane przedsięwzięcia inwestycyjne Środowiskowe uwarunkowania przygotowania i realizacji
1 x Wstęp do prognozowania i symulacji Wydanie 2
1 x Bogaty i grzeszny. Bogactwo i grzech #1
1 x Lekcje typografii. Przykłady i ćwiczenia dla projektantów
1 x A Ty, co sądzisz o myślących maszynach? Wizje przyszłości wybitnych umysłów ery sztucznej inteligencji
1 x Negatyw szczęścia. Fine
1 x Podstawy elektrotechniki i elektroniki
1 x Cichy pucz Zawłaszczanie Europy przez niejawne elity gospodarczo-polityczne
1 x Inkunabuły zawierające treści geograficzne w zbiorach polskich
1 x Dachy Zasady kształtowania i utrzymywania
1 x Fotografia cyfrowa według Davida Pogue'a
1 x Co jak i dlaczego 700 prostych odpowiedzi na trudne pytania
1 x Instrumentalne metody badania wody i ścieków
1 x 1000 niderlandzkich słówek Ilustrowany słownik niderlandzko-polski polsko-niderlandzki
1 x Instalacje elektryczne Wydanie 2
7,441.85zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Chirurgia
Chirurgia wad i zaburzeń rozwojowych Wybrane zagadnienia

Chirurgia wad i zaburzeń rozwojowych Wybrane zagadnienia

149.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC