Tytuł: | Media studenckie a wizerunek uczelni | | Autor: | Olga Kurek-Ochmańska | | ISBN: | 978-83-7545-602-8 | | Ilość stron: | 224 | | Data wydania: | 10/2015 | | Oprawa: | Twarda | | Format: | A5 | | Wydawnictwo: | Oficyna Wydawnicza ASPRA | |
| Cena: | 39.00zł | |
Rozprawa podejmuje temat ważny dla funkcjonowania uczelni, a przecież słabo dostrzegany. Staje się on tym ważniejszy, że współczesne szkoły wyższe podległy istotnej transformacji od czasów swej klasycznej – wczesnodwudzistowiecznej – formy, a stoją w obliczu większych niż dzisiejsze wyzwań związanych gruntowną transformacją edukacji na wszystkich poziomach, po części związanych z wpływem technologii informacyjno-komunikacyjnych oraz tzw. mediów.
Badania empiryczne stanowią najważniejszą część rozprawy, ukazują przekonywująco jak ograniczony i niedoskonały, a w istocie tradycyjny jest system komunikowania polskich uczelni. Należy wysoko ocenić zakończenie pracy – odniesienie się w nim do postawionego problemu, pytań badawczych i hipotez oraz sformułowanie wniosków i uogólnień.
|