Tytuł: | Menedżer sprzedaży na miarę XXI wieku | | Autor: | Vieira Walter | | ISBN: | 978-83-264-3110-4 | | Ilość stron: | 224 | | Data wydania: | 11/2013 | | Format: | 14.5x20.5cm | | Wydawnictwo: | Wolters Kluwer | |
| Cena: | 39.00zł | |
Wielu handlowców, których awansowano na menedżerów sprzedaży, nigdy nie zostaje menedżerami z prawdziwego zdarzenia. Jednym z głównych powodów jest nieświadomość różnicy między zarządzaniem a działaniem jako sprzedawca. Dobry menedżer sprzedaży musi umieć nie tylko wykonywać pracę handlowca, ale także nakłonić innych do robienia tego, czego od nich oczekuje.
Uwzględnienie nie tylko teoretycznych prawideł zarządzania sprzedażą, ale także - a nawet przede wszystkim - praktyki ilustrowanej licznymi ciekawymi przykładami rzeczywistych zdarzeń i osób czyni z tej książki niezwykle przydatny przewodnik dla każdego, zarówno świeżo mianowanego, jak i doświadczonego lidera zespołu handlowców.
Rozdziały:
1. Trauma awansu 2. Od gąsienicy do motyla 3. Poważne niedociągnięcia handlowców 4. Trudna i wymagająca praca 5. Analiza porównawcza - najważniejsze problemy w zarządzaniu personelem sprzedaży 6. Lubiane i nielubiane cechy menedżera sprzedaży 7. Cechy potrzebne do odniesienia sukcesu 8. Zarządzanie pracą 9. Zarządzanie 10. Rola menedżera w planowaniu organizacyjnym 11. Proces planowania 12. Selekcja i rekrutacja handlowców 13. Ukierunkowane szkolenie handlowców 14. Opracowanie planu podróży . 115 15. Skuteczna komunikacja 16. Poza słowami 17. Pisemne raporty 18. Organizowanie efektywnych spotkań 19. Morale i motywacja 20. Skuteczna kontrola 21. Ocena pracy handlowców i wspomaganie ich rozwoju 22. Omówienie oceny 23. Handlowcy, którzy nie chcą się zmienić 24. Najczęściej popełniane błędy 25. Nacisk na etykę działania 26. Menedżer sprzedaży a wartości 27. Era networkingu i współpracy 28. Menedżer sprzedaży w XXI wieku 29. Dziesięć przykazań
Przykładowe formularze
|