Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyka » Grafika komputerowa » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
  Bazy danych
  Bezpieczeństwo
  CAD
  Grafika komputerowa
  iPod Pocket PC
  Kursy
  Media społecznościowe
  Office
  Programowanie
  Programy graficzne
  Sieci bezprzewodowe
  Sieci komputerowe
  Systemy operacyjne
  Techniki programowania
  Webmasterstwo
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Microsoft XNA Game Studio 4.0 Projektuj i buduj własne gry dla konsoli Xbox 360, urządzeń z systemem Windows Phone 7 i własnego PC 89.00zł
Microsoft XNA Game Studio 4.0 Projektuj i buduj własne gry dla konsoli Xbox 360, urządzeń z systemem Windows Phone 7 i własnego PC

Tytuł: Microsoft XNA Game Studio 4.0 Projektuj i buduj własne gry dla konsoli Xbox 360, urządzeń z systemem Windows Phone 7 i własnego PC
Autor: Rob Miles
ISBN: 978-83-246-3410-1
Ilość stron: 528
Data wydania: 04/2012
Format: 170x230
Wydawnictwo: HELION

Cena: 89.00zł


Każdy pasjonat gier komputerowych zadawał sobie czasem pytania typu: "Niesamowite, jak oni to zrobili?" albo "Jak można uzyskać taki efekt?". A co się dzieje, jeśli to pytanie przychodzi do głowy programiście? Jego następną myślą zwykle jest: "Muszę spróbować sam to zrobić!". Na co czekasz? Dziś już nic nie stoi na przeszkodzie! Odkąd Microsoft udostępnił framework XNA, każdy może wymyślić i stworzyć swoją własną profesjonalną grę komputerową, uruchomić ją na prawdziwej konsoli, a nawet wprowadzić na rynek dzięki usłudze Xbox Live lub Windows Phone Marketplace.

Jeśli zawsze marzyłeś o profesjonalnym programowaniu gier, ale nie do końca wiedziałeś, jak się za to zabrać, oto książka, która wszystko zmieni! Ten podręcznik będzie dla Ciebie doskonałym przewodnikiem, prowadzącym od opanowania podstaw frameworku XNA, przez zasady programowania w użytecznym języku C#, aż po tworzenie własnych gier. Przejdziesz niezwykłą drogę: na jej początku czeka Cię instalacja i przygotowanie środowiska programistycznego, potem projektowanie realistycznej grafiki gry i jej ciekawe udźwiękowienie, a uwieńczeniem Twoich działań będzie stworzenie profesjonalnych projektów dla konsoli Xbox 360®, telefonów z systemem Windows® Phone 7 czy komputerów PC. Co ważne, nie musisz być zaawansowanym i doświadczonym programistą. Wszystko, czego będziesz potrzebował do realizacji tej misji, znajdziesz w tej książce!

Nauczysz się m.in.:

  • pisać kod tworzący zachowania w grze i sterujący nimi
  • projektować wygląd gry - grafikę, czcionki, kolory, oświetlenie i efekty trójwymiarowe
  • budować obiekty gry, tzw. sprajty
  • nagrywać i odtwarzać dźwięki
  • przetwarzać dane wejściowe uzyskiwane z padów i klawiatur
  • korzystać z ekranu dotykowego i akcelerometru w systemie Windows Phone
  • dodawać stopery, systemy punktacji, elementy zagrażające graczowi i postęp w rozgrywce
  • tworzyć gry wieloosobowe i sieciowe

Opanuj sztukę programowania gier i zmieniaj własne pomysły w ekscytującą rzeczywistość!

Rozdziały:

Część I: Wprowadzenie
1. Komputery, C#, XNA i Ty (19)

  • Wprowadzenie (19)
    • Nauka programowania (19)
    • Jak zostać świetnym programistą (20)
  • Jak działa ta książka (21)
  • Język C# i framework XNA (21)
  • Do dzieła (22)
    • Instalacja środowiska programowania i frameworku XNA (22)
    • Konfiguracja komputera PC pod kątem uruchamiania gier XNA (23)
    • Konfiguracja konsoli Xbox 360 pod kątem uruchamiania gier XNA (24)
    • Konfiguracja systemu Windows Phone pod kątem uruchamiania gier XNA (26)
  • Pisanie pierwszego programu (28)
    • Tworzenie pierwszego projektu (28)
    • Uruchamianie pierwszego programu (31)
    • Zatrzymywanie programu (33)
    • Przechowywanie gier w konsoli Xbox 360 lub urządzeniu z systemem Windows Phone (34)
    • Uruchamianie tej samej gry XNA na różnych urządzeniach (34)
  • Podsumowanie (37)
  • Przegląd rozdziału w pytaniach (37)

2. Programy, dane i ładne kolory (39)

  • Wprowadzenie (39)
  • Tworzenie programu gry (40)
    • Wyrażenia w metodzie Draw (41)
  • Praca z kolorami (43)
    • Przechowywanie wartości kolorów (43)
    • Ustawianie wartości koloru (44)
  • Kontrolowanie koloru (45)
    • Gry i klasy (46)
    • Klasy jako biura (48)
    • Dane świata gry (49)
    • Przechowywanie danych w pamięci komputera (51)
    • Rysowanie z wykorzystaniem zmiennych intensywności barw (52)
    • Aktualizowanie kolorów (53)
    • Przepełnienie pamięci i wartości danych (55)
    • Pełnowartościowa wielokolorowa lampa (56)
    • Podejmowanie decyzji w programie (57)
    • Gotowa gra w wielokolorową lampę (61)
    • Znajdowanie błędów w programie (63)
  • Podsumowanie (65)
  • Przegląd rozdziału w pytaniach (65)

3. Pobieranie danych wejściowych od gracza (67)

  • Wprowadzenie (67)
  • Odczytywanie stanu pada (68)
    • Pady i klasy (68)
    • Znajdowanie pada (70)
    • Testowanie statusu pada (72)
  • Stosowanie klawiatury (73)
    • Zatrzymywanie gry za pomocą klawisza Escape (75)
    • Jednoczesne używanie pada i klawiatury (75)
  • Dodawanie wibracji (77)
    • Sterowanie wibracjami pada (77)
    • Testowanie wartości intensywności (78)
  • Błędy w programie (83)
  • Podsumowanie (85)
  • Przegląd rozdziału w pytaniach (85)

Część II: Obrazy, dźwięk i tekst
4. Wyświetlanie obrazów (89)

  • Wprowadzenie (89)
  • Zasoby i zawartość (90)
    • Dodawanie obrazów (90)
    • Zarządzanie zawartością z użyciem XNA (92)
    • Praca z zawartością za pomocą XNA Game Studio (92)
    • Rozwiązania i projekty w XNA Game Studio (92)
    • Dodawanie zawartości do projektu (94)
  • Korzystanie z zasobów w programie gry (97)
    • Ładowanie tekstur w XNA (97)
    • Pozycjonowanie sprajtu na ekranie (101)
    • Wyświetlanie sprajtu za pomocą klasy SpriteBatch (103)
    • Wypełnianie ekranu (105)
    • Intellisense (106)
  • Podsumowanie (108)
  • Przegląd rozdziału w pytaniach (108)

5. Wyświetlanie tekstu (111)

  • Wprowadzenie (111)
  • Komputery i tekst (111)
    • Tekst jako zasób (112)
    • Tworzenie projektu zegara w XNA (112)
    • Dodawanie czcionki do zasobów (112)
    • Format plików XML (115)
    • Ładowanie czcionki (115)
    • Wyświetlanie z użyciem czcionki (116)
    • Zmiana właściwości czcionki (118)
  • Uzyskiwanie daty i czasu (119)
  • Tworzenie ładniejszego zegara z tekstem 3D (122)
    • Wielokrotne wyświetlanie łańcuchów tekstu (122)
    • Powtarzanie instrukcji z użyciem pętli for (124)
    • Inne konstrukcje pętli (126)
    • Zabawa z pętlą for (126)
  • Tworzenie iluzji trójwymiaru (128)
    • Tworzenie cieni z użyciem kolorów przezroczystych (128)
    • Wyświetlanie obrazów z użyciem przezroczystości (130)
  • Podsumowanie (131)
  • Przegląd rozdziału w pytaniach (131)

6. Tworzenie gry dla wielu graczy (133)

  • Wprowadzenie (133)
    • Tworzenie gry z wciskaniem przycisków (133)
    • Dane w grze ButtonBash (134)
    • Rozpoczynanie gry ButtonBash (134)
    • Wyświetlanie wartości licznika wciśnięć przycisku (135)
    • Zliczanie wciśnięć przycisku (135)
    • Wykrywanie zmian położenia przycisku (136)
    • Wykrywanie poziomu i zbocza (137)
    • Konstruowanie kompletnej gry (138)
    • Projektowanie kodu (140)
    • Dodawanie kodu testowego (140)
  • Podsumowanie (143)
  • Przegląd rozdziału w pytaniach (143)

7. Odtwarzanie dźwięków (145)

  • Dodawanie dźwięku (145)
    • Tworzenie projektu Drum Pad (145)
    • Nagrywanie dźwięków w programie Audacity (146)
    • Przechowywanie dźwięków w projekcie (147)
    • Stosowanie dźwięków w programie w XNA (149)
    • Odtwarzanie muzyki w tle (151)
    • Ciągłe odtwarzanie dźwięku (151)
    • Kontrola wartości null w referencjach (155)
    • XACT audio tool (156)
    • Odtwarzanie muzyki za pomocą klasy MediaPlayer (156)
  • Podsumowanie (158)
  • Przegląd rozdziału w pytaniach (158)

8. Pomiar czasu (159)

  • Tworzenie kolejnej gry (159)
    • Błąd w pomiarze czasu reakcji (162)
  • Ustalanie zwycięzcy za pomocą tablic (164)
    • Tworzenie tablicy (165)
    • Korzystanie z danych w tablicy (165)
    • Przeglądanie tablicy (167)
    • Zastosowanie tablicy jako słownika (168)
    • Wyświetlanie zwycięzcy (170)
  • Podsumowanie (172)
  • Przegląd rozdziału w pytaniach (172)

9. Wczytywanie tekstu wejściowego (173)

  • Używanie klawiatury w XNA (173)
    • Tworzenie projektu Tablica ogłoszeń (173)
    • Rejestrowanie wciśnięć klawiszy (174)
    • Wykrywanie momentu wciśnięcia klawisza (175)
    • Typ Keys (175)
    • Typy wyliczeniowe (176)
  • Praca z tablicami, obiektami i referencjami (177)
    • Wartości i referencje (177)
    • Tablice jako biura (178)
    • Przywitaj się z procesem odzyskiwania pamięci (179)
    • Używanie referencji i wartości (180)
    • Do czego służą referencje i wartości? (181)
    • Referencje i metoda GetPressedKeys (182)
  • Wyświetlanie klawiszy (182)
    • Wykrywanie wciśnięć klawiszy (183)
    • Dekodowanie znaków na klawiszach (188)
    • Używanie klawiszy Shift (189)
    • A co z polskimi znakami? (190)
    • Edycja tekstu (192)
  • Podsumowanie (193)
  • Przegląd rozdziału w pytaniach (194)

Część III: Pisanie poprawnych gier
10. Używanie metod języka C# do rozwiązywania problemów (197)

  • Wprowadzenie (197)
  • Zabawa z obrazami (197)
    • Przybliżanie obrazu (198)
  • Tworzenie efektu oddalania (200)
    • Aktualizowanie prostokąta rysowania (200)
    • Tworzenie metody obliczającej wartości procentowe (203)
    • Stosowanie słowa void (206)
    • Diagnozowanie programów języka C# (210)
    • Trafianie w punkt zatrzymania (212)
    • Używanie liczb zmiennoprzecinkowych w języku C# (214)
    • Kompilator i typy danych języka C# (215)
    • Kompilatory i rzutowanie (217)
    • Typy wyrażeń (218)
    • Zatrzymywanie oddalania (220)
    • Oddalanie ze środka zdjęcia (220)
  • Podsumowanie (224)
  • Przegląd rozdziału w pytaniach (224)

11. Gra jako program języka C# (227)

  • Wprowadzenie (227)
  • Tworzenie grafiki gry (228)
  • Projekty, zasoby i klasy (229)
    • Rozwiązania i projekty środowiska XNA Game Studio (229)
    • Plik Program.cs (232)
    • Zmiana nazwy klasy Game1 (238)
  • Tworzenie obiektów gry (240)
    • Sprajty w grze (240)
    • Zarządzanie rozmiarem sprajtów gry (240)
    • Wprawianie sprajtów w ruch (244)
    • Odbijanie sera (246)
    • Obsługa nadmiarowości ekranu (246)
  • Podsumowanie (248)
  • Przegląd rozdziału w pytaniach (249)

12. Gry, obiekty i stan (251)

  • Wprowadzenie (251)
  • Dodanie chleba do gry (251)
    • Stosowanie struktury do przechowywania informacji o sprajcie (252)
    • Sterowanie ruchem za pomocą gałki pada (254)
    • Doskonalenie programów za pomocą metod (256)
    • Obsługa kolizji (259)
    • Odbijanie sera od chleba (260)
    • Dziwne zachowanie mechanizmu odbijania (260)
    • Dziwne zachowanie krawędzi (261)
  • Dodanie pomidorowych celów (264)
    • Kolizje z pomidorami (267)
  • Podsumowanie (269)
  • Przegląd rozdziału w pytaniach (270)

13. Tworzenie kompletnej gry (271)

  • Wprowadzenie (271)
  • Tworzenie skończonej gry (271)
    • Dodanie punktacji do gry (271)
    • Dodanie elementu ryzyka (273)
    • Dodanie postępu w grze (275)
  • Doskonalenie projektu kodu (278)
    • Refaktoryzacja poprzez tworzenie metod dla istniejącego kodu (279)
    • Refaktoryzacja poprzez zmianę identyfikatorów (280)
    • Tworzenie obszarów kodu (282)
    • Tworzenie przydatnych komentarzy (283)
  • Dodanie tła (285)
  • Dodanie ekranu tytułowego (286)
    • Gry i stan (287)
    • Stosowanie wartości stanu (287)
    • Budowa maszyny stanów (288)
  • Podsumowanie (291)
  • Przegląd rozdziału w pytaniach (291)

14. Klasy, obiekty i gry (293)

  • Wprowadzenie (293)
  • Projektowanie przy użyciu obiektów (293)
    • Kurs odświeżający wiedzę o obiektach (294)
    • Spójność i obiekty (295)
    • Związki pomiędzy obiektami (298)
    • Projektowanie interakcji pomiędzy obiektami (301)
    • Obiekty kontenerów (303)
    • Obiekty tła i ekranu tytułowego (305)
  • Klasy i struktury (306)
    • Tworzenie i stosowanie struktury (306)
    • Tworzenie i stosowanie egzemplarza klasy (307)
  • Referencje (309)
    • Wiele referencji do jednego egzemplarza (309)
    • Brak referencji do egzemplarza (310)
    • Po co w ogóle stosować referencje? (311)
  • Typy wartościowe i referencyjne (311)
    • Czy obiekty w naszej grze powinny mieć postać klas, czy też struktur? (312)
  • Tworzenie hierarchii klas sprajtów (314)
    • Klasa BaseSprite (314)
    • Rozszerzenie klasy BaseSprite w celu utworzenia klasy TitleSprite (316)
    • Budowa hierarchii klas (317)
  • Dodanie morderczej papryki (318)
    • Tworzenie klasy DeadlySprite (318)
  • Podsumowanie (323)
  • Przegląd rozdziału w pytaniach (323)

15. Tworzenie komponentów gry (325)

  • Wprowadzenie (325)
  • Obiekty i abstrakcja (325)
    • Tworzenie klasy abstrakcyjnej w języku C# (326)
    • Rozszerzanie klasy abstrakcyjnej (327)
    • Projektowanie przy użyciu klas abstrakcyjnych (328)
    • Referencje do abstrakcyjnych klas macierzystych (329)
  • Konstruowanie egzemplarzy klas (330)
    • Konstruktory w strukturach (332)
    • Konstruktory w hierarchii klas (333)
  • Dodanie stu zabójczych mandarynek (335)
    • Tworzenie klasy KillerSprite (335)
    • Ustawianie położenia sprajtów KillerSprite za pomocą liczb losowych (336)
    • Stosowanie list referencji (339)
  • Dodanie sztucznej inteligencji (342)
    • Ściganie pałki chlebowej (343)
  • Dodanie dźwięków w grze (347)
  • Od obiektów do komponentów (350)
    • Interfejsy języka C# (351)
    • Tworzenie interfejsu (352)
    • Implementowanie interfejsu (353)
    • Referencje do interfejsów (353)
    • Łączenie chleba, sera i pomidorów (354)
    • Projektowanie przy użyciu interfejsów (354)
  • Podsumowanie (355)
  • Przegląd rozdziału w pytaniach (355)

16. Tworzenie gier sieciowych dla wielu graczy (357)

  • Wprowadzenie (357)
  • Sieci i komputery (357)
    • Wszystko zaczyna się od sygnału (358)
    • Konstruowanie pakietów (358)
    • Adresowanie komunikatów (358)
    • Trasowanie (359)
    • Połączenia i datagramy (360)
    • Sieci i protokoły (361)
  • Usługa Xbox Live (362)
    • Karty graczy i usługa Xbox Live (362)
    • Technologia System Link i framework XNA (363)
  • Ping-pong chleba i sera (363)
    • Zarządzanie profilami graczy we frameworku XNA (364)
    • Sprawdzanie logowania gracza na potrzeby gry sieciowej (368)
    • Tworzenie lobby gry (369)
    • Gry sieciowe i stan (369)
    • Rozgrywka (377)
    • Kompletna gra (382)
  • Podsumowanie (382)
  • Przegląd rozdziału w pytaniach (383)

Część IV: Tworzenie mobilnych gier dla systemu Windows Phone 7 za pomocą XNA (385)
17. Gry sterowane ruchem telefonu (387)

  • Wprowadzenie (387)
  • Akcelerometr (387)
    • Do czego tak naprawdę służy akcelerometr? (387)
  • Przyspieszenie z punktu widzenia fizyki (388)
    • Interpretowanie odczytów z akcelerometru (390)
  • Tworzenie gry Cheese Lander sterowanej przechylaniem (391)
    • Obiekty świata gry Cheese Lander (391)
    • Dostęp do klasy Accelerometer z programu w XNA (392)
    • Używanie klasy Accelerometer w grze dla środowiska XNA (395)
    • Uruchamianie akcelerometru (397)
    • Wykorzystanie odczytów z akcelerometru w programie gry (398)
    • Poprawianie przebiegu gry z wykorzystaniem praw fizyki (398)
    • Wyrażanie ruchu za pomocą wektorów (400)
    • Dodawanie tarcia (401)
    • Sterowanie dźwiękiem za pomocą wektorów (402)
    • Wykrywanie potrząsania (403)
    • Krótka dygresja na temat wątków i synchronizacji (403)
  • Podsumowanie (405)
  • Przegląd rozdziału w pytaniach (406)

18. Obsługa sterowania dotykiem (407)

  • Wprowadzenie (407)
  • Ekran dotykowy w telefonach z systemem Windows Phone (407)
    • Pobieranie wejścia dotykowego (408)
  • Tworzenie przycisku alarmowego (408)
    • Odczytywanie zdarzeń z wejścia dotykowego (409)
    • Typy obiektów TouchLocation (409)
    • Obsługa miejsca dotknięcia (411)
  • Tworzenie dotykowej perkusji (412)
    • Tworzenie klasy SoundPad dla każdego z dźwięków perkusji (412)
    • Przechowywanie w programie wartości typu soundPad (413)
    • Wyświetlanie przycisków (414)
    • Odświeżanie stanu przycisków (415)
    • Podświetlanie przycisków (416)
  • Tworzenie "ślizganej" gry planszowej (418)
    • Klasa PuckSprite (419)
    • Odświeżanie stanu nieruchomego krążka (420)
    • Przemieszczanie krążka po ekranie (421)
    • Krążek poruszający się po planszy (422)
    • Emulatory i prawdziwe urządzenia (424)
  • Podsumowanie (425)
  • Przegląd rozdziału w pytaniach (425)

19. Konstruowanie mobilnych gier (427)

  • Wprowadzenie (427)
  • Telefon z systemem Windows Phone (427)
    • Windows Phone Marketplace (428)
  • Wydłużanie czasu życia baterii telefonu podczas działania gier w XNA (428)
    • Ustawianie częstotliwości odświeżania w grze (428)
  • Obsługa zmian orientacji telefonu (429)
    • Wybór orientacji z programu gry w XNA (430)
    • Otrzymywanie komunikatu o zmianie orientacji (430)
  • Używanie określonego rozmiaru ekranu w grach dla systemu Windows Phone (432)
  • Ukrywanie paska stanu systemu Windows Phone (432)
  • Wyłączanie blokowania ekranu podczas gry (433)
  • Tworzenie maszyny stanów dla telefonu (434)
    • Gry i stany (434)
    • Tworzenie prostej maszyny stanów dla gry (435)
    • Tworzenie bardziej skomplikowanych maszyn stanów (437)
  • Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych (439)
    • Wykrywanie połączeń telefonicznych (441)
  • Gra jako aplikacja w systemie Windows Phone (442)
    • Przyciski Back i Start systemu Windows Phone (443)
    • Uruchamianie nowych programów za pomocą przycisku Start (445)
    • Korzystanie z izolowanych obszarów przechowywania do zapisywania stanu gry (446)
  • Dostarczanie naszych gier do usługi Marketplace (453)
    • Usługa Windows Phone Marketplace (453)
    • Rejestracja w serwisie App Hub (454)
    • Używane urządzenia z systemem Windows Phone (454)
    • Tworzenie gier na sprzedaż (454)
  • Podsumowanie (455)
  • Przegląd rozdziału w pytaniach (455)

Dodatki (457)
Odpowiedzi na pytania do rozdziałów (459)
Słownik pojęć (483)

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Tajemnice Korei Północnej
Tajemnice Korei Północnej
Daniel Tudor
W.A.B.
Bezpieczeństwo samochodów i ruchu drogowego Wydanie 3
Bezpieczeństwo samochodów i ruchu drogowego Wydanie 3
Wicher Jerzy
WKŁ
A Ty, co sądzisz o myślących maszynach? Wizje przyszłości wybitnych umysłów ery sztucznej inteligencji
A Ty, co sądzisz o myślących maszynach? Wizje przyszłości wybitnych umysłów ery sztucznej inteligencji
red. John Brockman
PWN
Głęboki masaż mobilizacyjno-powięziowy kręgosłupa
Głęboki masaż mobilizacyjno-powięziowy kręgosłupa
Zdzisław Drobner
Vital
Studia nad wywiadem i kontrwywiadem Polski w XX wieku Tom 1
Studia nad wywiadem i kontrwywiadem Polski w XX wieku Tom 1
Skóra Wojciech, Skubisz Paweł
IPN
Wykłady o obliczeniach R. Feynman
Wykłady o obliczeniach R. Feynman
Richard P. Feynman
Prószyński
 Koszyk
1 x Antropologia Język ciała
1 x Grunt to bunt Rozmowy o Jarocinie Tom 1
1 x 29 Dywizja Grenadierów SS „Kaminski”
1 x Leki po Dyplomie Pediatria 2019
1 x Bóg islam i ojczyzna
1 x Diagnostyka internistyczna
1 x Snowboard Dla początkujących i średniozaawansowanych
1 x Kompendium technik perswazyjnych
1 x Ilustrowana anatomia człowieka Feneisa
1 x Aktorki Odkrycia
1 x Kształtowanie się pielęgniarstwa społecznego jako działu medycyny społecznej na przykładzie województwa
1 x Wspólna droga do wolności Poradnik dla alkoholików i ich bliskich
1 x Akceleracja obliczeń w systemach wizyjnych
1 x Decyzja należy do ciebie Wolność wyboru - przejmij odpowiedzialność za swoje życie
1 x Ewangeliarz dominikański Wydanie 4
1 x BHP 2015 +CD Obowiązki pracodawcy wobec pracownika
1 x Dwa paradygmaty Esej z teorii wiedzy
1 x Ostre zatrucia
1 x Bierz siły na zamiary Jak i gdzie szukać energii do codziennego życia
1 x Edukacja zdrowotna z elementami teorii wychowania Przewodnik dydaktyczny
1 x 30 sekund O teoriach naukowych 50 kluczowych, prowokujących do myślenia teorii naukowych przedstawionych w pół minuty
1 x Nowy ład Stalina
1 x Człowiek wykluczony i człowiek w sytuacji zagrożenia wykluczeniem społecznym, edukacyjnym, kulturowym - wyzwania, powinności pedag
1 x Biblioteki tożsamość kultura
1 x Telekomunikacja wiedzieć więcej
1 x Krwawy cień genocydu Interdyscyplinarne studia nad ludobójstwem
1 x Romans po brytyjsku
1 x Czas pracy kierowców Procedury, rozliczenia, wzory + płyta CD
1 x (Nie)opowiedziane Polskie doświadczenie wstydu i upokorzenia od czasu rozbiorów do dzisiaj
1 x English for physiotherapy Podręcznik z płytą CD
1 x Etyka zawodu adwokata Regulamin wykonywania zawodu adwokata. Komentarz praktyczny, orzecznictwo, wzory i kazusy
1 x Algarve. Michelin
1 x Ponadczasowe strony internetowe
1 x Ajatollah śmie wątpić
1 x Biblia opowiedziana dzieciom Stary i Nowy Testament
1 x Gabinet luster Śmiech w twórczości Zbigniewa Herberta
1 x Hawana Podzwrotnikowe delirium
1 x ArchiCAD 16 PL
1 x Dla najmłodszych szachistów Kombinacje, ćwiczenia, partie
1 x Bitwa o Anglię 1940
1 x Kłamstwo i podstęp we współczesnym świecie
1 x Kodeks wyborczy Teksty ustaw
1 x Skuteczny coaching dla zaawansowanych
1 x Grafomozaiki Twórcze zabawy grafomotoryczne doskonalące funkcje percepcyjno-motoryczne
1 x Biblia na każdy dzień Bóg jest z nami
1 x Jak zrozumieć kota Żebyś go wreszcie zrozuMIAU
1 x Elżbieta matka królowej Jadwigi
1 x Aspekty finansowe prawne i organizacyjne sportu akademickiego
1 x Bizancjum i jego armia 284-1081
1 x Kanny 216 p.n.e.
1 x Prawo prywatności jako reguła społeczeństwa informacyjnego
1 x Analiza finansowa przedsiębiorstwa Wskaźniki i decyzje w zarządzaniu
1 x Kodeks cywilny Komentarz Tom 2 Własność i inne prawa rzeczowe
1 x Analiza finansowa banku
1 x Niezależność sądownictwa i zawodów prawniczych jako fundamenty państwa prawa
1 x Wzorce projektowe. Leksykon kieszonkowy
1 x Kobiety Hitlera Życie intymne dyktatora
1 x ABC PowerPoint 2016 PL
1 x Administracja dóbr i usług publicznych
1 x Ewangelia i Tradycja
1 x Teofilakt Simokatta Historia powszechna
1 x Pies który kochał zbyt mocno Opowieści i porady z dziedziny psychologii psa
1 x Gimnastyka izometryczna dla zdrowia i urody
1 x Drony dla bystrzaków
1 x Europejskie polityki imigracyjne Stare dylematy, nowe wyzwania
1 x Komentarz do spraw o separację
1 x Komunikacja medyczna dla studentów i lekarzy
1 x Pozycja ustrojowa sędziego
1 x Mikołaj II ostatni car Rosji
1 x Gotowi na wszystko 52 zasady efektywności w pracy i życiu
1 x Socjalizacja i wychowanie dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną w erze cyfrowej
1 x Cienie pod czerwoną skałą Eseje o literaturze
1 x Vademecum whisky
1 x Pediatria i pielęgniarstwo pediatryczne
1 x Conrad a Polska Joseph Conrad a Polska Europa Środkowo-Wschodnia i świat tom 1
1 x Anatomia strachu
1 x Drogi negatywności
1 x FC Barcelona Sztuczki i triki piłkarzy
1 x Kodeks rodzinny i opiekuńczy Wydanie 7
1 x Efektywność i zarządzanie finansami w budownictwie
1 x Gospodarka światowa
1 x Maroko Przewodnik Marco Polo
1 x Dieta zrzuć 5 kilo (i więcej) Więcej na talerzu mniej na wadze
1 x Pracowite nerki Krótki przewodnik po wielofunkcyjnym narządzie
1 x Instrukcja kasowa wzór zarządzenia wewnętrznego z wzorami dokumentów (z suplementem elektronicznym)
1 x Ustawa o niektórych umowach zawieranych w związku z realizacją zamówień o podstawowym znaczeniu dla bezpieczeństwa państwa
1 x Sedan 1870
1 x Publicznoprawny status jednostki skrajnie ubogiej
1 x Tanzania Północna Przewodnik Bradt
1 x Dzień dobry i co dalej
1 x Skutki układu w postępowaniu upadłościowym
1 x AlphaFemale Wydanie 2
1 x Chanat Krymski Państwo Koczowników na kresach Europy
1 x Responsive Web Design. Nowoczesne strony WWW na przykładach
1 x Doścignąć czołówkę czyli Poprowadź firmę do sukcesu wzorem najlepszych
1 x Postępowanie okołooperacyjne
1 x Co to jest myślenie Pojęcia, sądy, percepcja w perspektywie kantowskiej
1 x Czarodziej wiatru Życie na regatach, czyli historia wyjątkowego żeglarza
1 x Dzieła rozebrane
1 x Dziecko - pacjent i świadczeniobiorca Poradnik prawny
1 x TDD. Programowanie w Javie sterowane testami
1 x Sweet Ache. Krew gęstsza od wody. Seria Driven
1 x Projektowanie i budowa betonowych silosów na kiszonki
1 x Indie i Nepal
1 x Antybiotyki z apteki Pana Boga
1 x Windows 10 Programowanie uniwersalnych aplikacji mobilnych
1 x Czarodzieje rynku
1 x Mój pierwszy słownik niemiecko polski polsko niemiecki
1 x Sztuka wojenna Europy Zachodniej w epoce krucjat 1000-1300
1 x Kodeks karny Criminal code
1 x Biznesplan w praktyce
1 x Finanse w rozwoju gospodarczym i społecznym
1 x Buddyjska recepta na miłość Wolni w związku
1 x Prawo ochrony przyrody
1 x Kobiety górą Jak przetrwać w labiryncie biznesu
1 x Biblia Początek
1 x Dekalog Nawałki Reprezentacja Polski bez tajemnic
1 x Pielęgniarstwo kardiologiczne
1 x Atlas anatomii palpacyjnej Badanie manualnej powłok Wydanie 3
1 x Konwenanse konstytucyjne
1 x Panna Młoda Instrukcja obsługi
1 x Racławice 1794
1 x Churchill Najlepszy sojusznik Polski
1 x Ameryka.pl Opowieści o Polakach w USA
1 x Informatyka i komputerowe wspomaganie prac inżynierskich
1 x Dyrektor szkoły
1 x Leksykon prawa medycznego 100 podstawowych pojęć
1 x Angielski Conditionals Okresy warunkowe Warto się uczyć
1 x Dezinformacja. Były szef wywiadu ujawnia metody dławienia wolności, zwalczania religii i wspierania terroryzmu
1 x Wojna krymska 1853-1856
1 x Kurs rysowania Podstawowe techniki Martwa natura. Pejzaż. Zwierzęta. Człowiek
1 x Amerykańskie pancerniki standardowe 1941-1945 (1) Typy Nevada, Pennsylvania i New Mexico
1 x Efektywna komunikacja w zespole
1 x Atlas ginekologii plastycznej
1 x Jak przewodzą najlepsi liderzy Sprawdzone sposoby i sekrety, jak wydobyć maksimum z siebie i innych
1 x Autorytaryzm a brzytwa Ockhama
1 x Autyzm Przyczyny symptomy terapia
1 x Adwokatura a modele procedur sądowych
1 x Czy jeszcze warto rozmawiać
1 x Derliczek czyli wędrówki literackie
1 x Dylematy współczesnej obronności i bezpieczeństwa państwa. Aspekty logistyczne, techniczne i ekologiczne
1 x Crowdsourcing internetowy Pozytywny wymiar partycypacji społecznej
1 x Dotacje z Unii Europejskiej
1 x Odstąpienie od umowy deweloperskiej jako instrument ochrony praw nabywcy
1 x Bank centralny na współczesnym rynku pieniężnym
1 x Anoreksja i bulimia Śmiertelne sposoby na życie
1 x Światło Jogasutr Patańdżalego
1 x KC, KPC, KRiO Wydanie 29
1 x Kodeks postępowania administracyjnego Wydanie 3
1 x F**k it! Oto jest odpowiedź!
1 x Chirurgica w Nepalu
1 x Media audiowizualne Konflikt regulacyjny w dobie cyfryzacji
1 x Szkolnictwo wyższe w Polsce Ustrój, prawo, organizacja
1 x Harvard Business Review Podręcznik lidera Wywieraj wpływ, inspiruj swoją organizację i realizuj kolejne cele
1 x Historia państwa i prawa Polski
1 x Nowe zjawiska w świecie szkoleń
2 x Biuro zarządzania procesami w teorii i w praktyce gospodarczej
1 x 10 prostych sposobów na panikę
1 x Ustawa o wdrożeniu niektórych przepisów Unii Europejskiej w zakresie równego traktowania Komentarz
1 x Arteterapia i warsztaty edukacji twórczej
1 x Australia Tour
1 x Stany naglące u noworodka
1 x Pilates Kształtowanie ładnej sylwetki
1 x Czerwony kogut Picasso Ideologia a utopia w sztuce XX wieku Od czarnego kwadratu Malewicza do gołąbka pokoju Picassa
1 x Kodeks spółek handlowych Komentarz tom 1
1 x Prawo własności przemysłowej Wydanie 10
1 x Elementy fizjoterapii Fizykoterapia dla praktyków
1 x Kodeks postępowania administracyjnego
1 x Czerwony krąg Historia najlepszego trenera snajperów Navy Seals
1 x Niemieccy żołnierze II Wojny Światowej
1 x Dekonstrukcja polityka i performatyka
1 x Historia administracji i myśli administracyjnej Wybór źródeł
1 x Aplikacja 2010 Zbiór przepisów część 2
1 x Istnieć żyć i być kochanym Możliwości wspomagania rozwoju dzieci z zespołami uwarunkowanymi genetycznie
1 x Ochrona danych osobowych praktyczny komentarz, wzorcowa dokumentacja (z suplementem elektronicznym)
1 x Mięso i przetwory drobiowe Technologia, higiena, jakość
1 x Neuropatie uciskowe nerwów kończyny górnej
1 x Stomatologia zachowawcza Tom 1
1 x Kiedy kropla drąży skałę czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej
1 x 1001 sposobów na przejmowanie inicjatywy w pracy
1 x Dokumentacja specjalna w archiwach Opis tradycyjny i komputerowy
1 x Angielski w praktyce ratownika medycznego
1 x Alfabet sukcesu
1 x Jerzy i poszukiwanie kosmicznego skarbu
1 x Atlas nieba Gwiazdy, planety, wszechświat
1 x Adobe InDesign CC/CC PL. Projektowanie multimediów i publikacji do druku
1 x Armia Hitlera Machina wojenna III Rzeszy
1 x Anatomia radiologiczna Rtg TK MR USG SC
1 x Autonomia szkół wyższych a instytucjonalne mechanizmy zapewnienia jakości w Polsce i wybranych państw europejskich
1 x Memy czyli życie społeczne w czasach kultury obrazu
1 x Alianse strategiczne. Sztuka zdobywania korzyści poprzez współpracę
1 x Dizajn na co dzień
1 x Feng shui dla początkujących
1 x Triatlon od A do Z. Treningi do wszystkich dystansów
1 x Najem lokali użytkowych wzory umów dokumentów i pism procesowych
1 x Ciężar dowodu w polskim prawie ochrony środowiska
1 x Giełda Podstawy inwestowania Wydanie 3
1 x Algorytmy analizy skupień
1 x Największe pomyłki w dziejach Ziemi
1 x Dieta sportowców wytrzymałościowych. Odżywianie i suplementacja. Wydanie III
1 x Kore O chorych chorobach i poszukiwaniu duszy medycyny
1 x Down Shift. Bez hamulców. Seria Driven
1 x Ja, joga
1 x Antyczna sztuka wojenna Tom 1 Persja-Grecja-Macedonia
1 x A Practical Grammar of English Wydanie 10
1 x Dama Pik
1 x France road map 1:1 050 000
1 x Bankowość korporacyjna
1 x Armia Izaaka Walka i opór polskich Żydów
1 x Głowa Instrukcja użytkowania
1 x Kraków plan miasta 1:22 000
1 x Biblia turystyki motocyklowej
1 x Podłogi 1001 pomysłów Jak dobierać podłogę do wnętrza
1 x Nie tylko Litwa Geneza i przebieg upadku ZSRR w roku 1991
1 x Cięcie
1 x Elektrownie wydanie 7
1 x Kieszonkowy słownik islandzko-polski polsko-islandzki
1 x Kardiologia kliniczna Schorzenia serca układu krążenia i naczyń okołosercowych Tom 1
1 x 100 najlepszych książek biznesowych Poznaj niezbędny kanon
1 x Korzyści z zatrudnienia dekompozycja i wycena
1 x 143 przysmaki Siostry Anastazji
1 x Biznes XXI wieku
1 x Fizjoterapia w reumatologii
1 x Czy Twoje dziecko ma zdrowy kręgosłup Bezpieczne ćwiczenia do stosowania w domu
1 x Kinesiotaping Rozwiązania wybranych problemów funkcjonalnych
1 x Zielnik jedzenie i domowe kuracje z łona natury
1 x Jak żyć po traumie Trening
1 x Znajdź swój wewnętrzny kompas i kieruj się nim
1 x Kobieta 50+ Nowe narodzenie. Droga do duchowego wymiaru siebie
1 x Podstawowe czynności medyczne i pielęgnacyjne
1 x Stulecie detektywów
1 x Java w 21 dni
1 x Gnatofizjologia stomatologiczna Normy okluzji i funkcje ukladu stomatognatycznego
1 x Twój pierwszy triathlon. Przygotuj się do zawodów, trenując pięć godzin tygodniowo. Wydanie II
1 x Prawo i polityka ochrony środowiska naturalnego Unii Europejskiej
1 x Projektowanie systemów bezpieczeństwa
1 x Człowiek z małą bombą O terroryzmie i terrorystach
1 x 100 najpiękniejszych plaż w Europie
1 x #mamawdomu, czyli poradnik dla kreatywnych rodziców
1 x Ferromagnetyki miękkie w polach obrotowych Badania i właściwości
1 x Gruzja, Armenia i Azerbejdżan praktyczny przewodnik 2013
1 x Czysty talerz Jedz zdrowiej
1 x Dieta Keto pod lupą Niskowęglowodanowa i wyskotłuszczowa dieta w teorii i praktyce
1 x Koncepcja responsibility to protect Aspekty konstytucyjnoprawne
1 x Alternatywne zasilanie samochodów benzyną oraz gazami LPG i CNG Badania porównawcze dynamiki rozpędzania i emisji spalin
1 x Ekonomia międzynarodowa
1 x Anatomia zwierząt Tom 3 Gruczoły dokrewne układ nerwowy narządy zmysłów powłoka wspólna i anatomia ptaków
1 x Ekscentrycy pasjonaci dziwacy Poznać i zrozumieć człowieka
1 x Poszukiwacze zaginionej wiedzy Erich von Däniken na tropach zakazanej archeologii
1 x Bóg Astrologiem Dusza, karma i reinkarnacja W jaki sposób tworzymy nasze przeznaczenie
1 x Odwrotne obciążenie w budownictwie
1 x Android 6 dla programistów. Techniki tworzenia aplikacji. Wydanie III
1 x Epistemologia i metodologia zarządzania
1 x Archistorie Jak odkrywać przestrzeń miast?
1 x PHP 7. Algorytmy i struktury danych
1 x Prosto i uważnie na co dzień Wybierz najlepsze z reszty zrezygnuj
1 x Abstynencja czy ograniczanie picia? Znaczenie zasobów w przewidywaniu abstynencji osób uzależnionych od alkoholu we wczesnej fazie
14,268.30zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Helion
 Kategoria:
 Geografia
Geografia fizyczna świata

Geografia fizyczna świata

79.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft