Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyka » Grafika komputerowa » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
  Bazy danych
  Bezpieczeństwo
  CAD
  Grafika komputerowa
  iPod Pocket PC
  Kursy
  Media społecznościowe
  Office
  Programowanie
  Programy graficzne
  Sieci bezprzewodowe
  Sieci komputerowe
  Systemy operacyjne
  Techniki programowania
  Webmasterstwo
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PZWL
Dieta w chorobach nerek przed dializą Jak ułożyć i kontrolować swój plan żywieniowy

Dieta w chorobach nerek przed dializą Jak ułożyć i kontrolować swój plan żywieniowy

59.00zł
Microsoft XNA Game Studio 4.0 Projektuj i buduj własne gry dla konsoli Xbox 360, urządzeń z systemem Windows Phone 7 i własnego PC 89.00zł
Microsoft XNA Game Studio 4.0 Projektuj i buduj własne gry dla konsoli Xbox 360, urządzeń z systemem Windows Phone 7 i własnego PC

Tytuł: Microsoft XNA Game Studio 4.0 Projektuj i buduj własne gry dla konsoli Xbox 360, urządzeń z systemem Windows Phone 7 i własnego PC
Autor: Rob Miles
ISBN: 978-83-246-3410-1
Ilość stron: 528
Data wydania: 04/2012
Format: 170x230
Wydawnictwo: HELION

Cena: 89.00zł


Każdy pasjonat gier komputerowych zadawał sobie czasem pytania typu: "Niesamowite, jak oni to zrobili?" albo "Jak można uzyskać taki efekt?". A co się dzieje, jeśli to pytanie przychodzi do głowy programiście? Jego następną myślą zwykle jest: "Muszę spróbować sam to zrobić!". Na co czekasz? Dziś już nic nie stoi na przeszkodzie! Odkąd Microsoft udostępnił framework XNA, każdy może wymyślić i stworzyć swoją własną profesjonalną grę komputerową, uruchomić ją na prawdziwej konsoli, a nawet wprowadzić na rynek dzięki usłudze Xbox Live lub Windows Phone Marketplace.

Jeśli zawsze marzyłeś o profesjonalnym programowaniu gier, ale nie do końca wiedziałeś, jak się za to zabrać, oto książka, która wszystko zmieni! Ten podręcznik będzie dla Ciebie doskonałym przewodnikiem, prowadzącym od opanowania podstaw frameworku XNA, przez zasady programowania w użytecznym języku C#, aż po tworzenie własnych gier. Przejdziesz niezwykłą drogę: na jej początku czeka Cię instalacja i przygotowanie środowiska programistycznego, potem projektowanie realistycznej grafiki gry i jej ciekawe udźwiękowienie, a uwieńczeniem Twoich działań będzie stworzenie profesjonalnych projektów dla konsoli Xbox 360®, telefonów z systemem Windows® Phone 7 czy komputerów PC. Co ważne, nie musisz być zaawansowanym i doświadczonym programistą. Wszystko, czego będziesz potrzebował do realizacji tej misji, znajdziesz w tej książce!

Nauczysz się m.in.:

  • pisać kod tworzący zachowania w grze i sterujący nimi
  • projektować wygląd gry - grafikę, czcionki, kolory, oświetlenie i efekty trójwymiarowe
  • budować obiekty gry, tzw. sprajty
  • nagrywać i odtwarzać dźwięki
  • przetwarzać dane wejściowe uzyskiwane z padów i klawiatur
  • korzystać z ekranu dotykowego i akcelerometru w systemie Windows Phone
  • dodawać stopery, systemy punktacji, elementy zagrażające graczowi i postęp w rozgrywce
  • tworzyć gry wieloosobowe i sieciowe

Opanuj sztukę programowania gier i zmieniaj własne pomysły w ekscytującą rzeczywistość!

Rozdziały:

Część I: Wprowadzenie
1. Komputery, C#, XNA i Ty (19)

  • Wprowadzenie (19)
    • Nauka programowania (19)
    • Jak zostać świetnym programistą (20)
  • Jak działa ta książka (21)
  • Język C# i framework XNA (21)
  • Do dzieła (22)
    • Instalacja środowiska programowania i frameworku XNA (22)
    • Konfiguracja komputera PC pod kątem uruchamiania gier XNA (23)
    • Konfiguracja konsoli Xbox 360 pod kątem uruchamiania gier XNA (24)
    • Konfiguracja systemu Windows Phone pod kątem uruchamiania gier XNA (26)
  • Pisanie pierwszego programu (28)
    • Tworzenie pierwszego projektu (28)
    • Uruchamianie pierwszego programu (31)
    • Zatrzymywanie programu (33)
    • Przechowywanie gier w konsoli Xbox 360 lub urządzeniu z systemem Windows Phone (34)
    • Uruchamianie tej samej gry XNA na różnych urządzeniach (34)
  • Podsumowanie (37)
  • Przegląd rozdziału w pytaniach (37)

2. Programy, dane i ładne kolory (39)

  • Wprowadzenie (39)
  • Tworzenie programu gry (40)
    • Wyrażenia w metodzie Draw (41)
  • Praca z kolorami (43)
    • Przechowywanie wartości kolorów (43)
    • Ustawianie wartości koloru (44)
  • Kontrolowanie koloru (45)
    • Gry i klasy (46)
    • Klasy jako biura (48)
    • Dane świata gry (49)
    • Przechowywanie danych w pamięci komputera (51)
    • Rysowanie z wykorzystaniem zmiennych intensywności barw (52)
    • Aktualizowanie kolorów (53)
    • Przepełnienie pamięci i wartości danych (55)
    • Pełnowartościowa wielokolorowa lampa (56)
    • Podejmowanie decyzji w programie (57)
    • Gotowa gra w wielokolorową lampę (61)
    • Znajdowanie błędów w programie (63)
  • Podsumowanie (65)
  • Przegląd rozdziału w pytaniach (65)

3. Pobieranie danych wejściowych od gracza (67)

  • Wprowadzenie (67)
  • Odczytywanie stanu pada (68)
    • Pady i klasy (68)
    • Znajdowanie pada (70)
    • Testowanie statusu pada (72)
  • Stosowanie klawiatury (73)
    • Zatrzymywanie gry za pomocą klawisza Escape (75)
    • Jednoczesne używanie pada i klawiatury (75)
  • Dodawanie wibracji (77)
    • Sterowanie wibracjami pada (77)
    • Testowanie wartości intensywności (78)
  • Błędy w programie (83)
  • Podsumowanie (85)
  • Przegląd rozdziału w pytaniach (85)

Część II: Obrazy, dźwięk i tekst
4. Wyświetlanie obrazów (89)

  • Wprowadzenie (89)
  • Zasoby i zawartość (90)
    • Dodawanie obrazów (90)
    • Zarządzanie zawartością z użyciem XNA (92)
    • Praca z zawartością za pomocą XNA Game Studio (92)
    • Rozwiązania i projekty w XNA Game Studio (92)
    • Dodawanie zawartości do projektu (94)
  • Korzystanie z zasobów w programie gry (97)
    • Ładowanie tekstur w XNA (97)
    • Pozycjonowanie sprajtu na ekranie (101)
    • Wyświetlanie sprajtu za pomocą klasy SpriteBatch (103)
    • Wypełnianie ekranu (105)
    • Intellisense (106)
  • Podsumowanie (108)
  • Przegląd rozdziału w pytaniach (108)

5. Wyświetlanie tekstu (111)

  • Wprowadzenie (111)
  • Komputery i tekst (111)
    • Tekst jako zasób (112)
    • Tworzenie projektu zegara w XNA (112)
    • Dodawanie czcionki do zasobów (112)
    • Format plików XML (115)
    • Ładowanie czcionki (115)
    • Wyświetlanie z użyciem czcionki (116)
    • Zmiana właściwości czcionki (118)
  • Uzyskiwanie daty i czasu (119)
  • Tworzenie ładniejszego zegara z tekstem 3D (122)
    • Wielokrotne wyświetlanie łańcuchów tekstu (122)
    • Powtarzanie instrukcji z użyciem pętli for (124)
    • Inne konstrukcje pętli (126)
    • Zabawa z pętlą for (126)
  • Tworzenie iluzji trójwymiaru (128)
    • Tworzenie cieni z użyciem kolorów przezroczystych (128)
    • Wyświetlanie obrazów z użyciem przezroczystości (130)
  • Podsumowanie (131)
  • Przegląd rozdziału w pytaniach (131)

6. Tworzenie gry dla wielu graczy (133)

  • Wprowadzenie (133)
    • Tworzenie gry z wciskaniem przycisków (133)
    • Dane w grze ButtonBash (134)
    • Rozpoczynanie gry ButtonBash (134)
    • Wyświetlanie wartości licznika wciśnięć przycisku (135)
    • Zliczanie wciśnięć przycisku (135)
    • Wykrywanie zmian położenia przycisku (136)
    • Wykrywanie poziomu i zbocza (137)
    • Konstruowanie kompletnej gry (138)
    • Projektowanie kodu (140)
    • Dodawanie kodu testowego (140)
  • Podsumowanie (143)
  • Przegląd rozdziału w pytaniach (143)

7. Odtwarzanie dźwięków (145)

  • Dodawanie dźwięku (145)
    • Tworzenie projektu Drum Pad (145)
    • Nagrywanie dźwięków w programie Audacity (146)
    • Przechowywanie dźwięków w projekcie (147)
    • Stosowanie dźwięków w programie w XNA (149)
    • Odtwarzanie muzyki w tle (151)
    • Ciągłe odtwarzanie dźwięku (151)
    • Kontrola wartości null w referencjach (155)
    • XACT audio tool (156)
    • Odtwarzanie muzyki za pomocą klasy MediaPlayer (156)
  • Podsumowanie (158)
  • Przegląd rozdziału w pytaniach (158)

8. Pomiar czasu (159)

  • Tworzenie kolejnej gry (159)
    • Błąd w pomiarze czasu reakcji (162)
  • Ustalanie zwycięzcy za pomocą tablic (164)
    • Tworzenie tablicy (165)
    • Korzystanie z danych w tablicy (165)
    • Przeglądanie tablicy (167)
    • Zastosowanie tablicy jako słownika (168)
    • Wyświetlanie zwycięzcy (170)
  • Podsumowanie (172)
  • Przegląd rozdziału w pytaniach (172)

9. Wczytywanie tekstu wejściowego (173)

  • Używanie klawiatury w XNA (173)
    • Tworzenie projektu Tablica ogłoszeń (173)
    • Rejestrowanie wciśnięć klawiszy (174)
    • Wykrywanie momentu wciśnięcia klawisza (175)
    • Typ Keys (175)
    • Typy wyliczeniowe (176)
  • Praca z tablicami, obiektami i referencjami (177)
    • Wartości i referencje (177)
    • Tablice jako biura (178)
    • Przywitaj się z procesem odzyskiwania pamięci (179)
    • Używanie referencji i wartości (180)
    • Do czego służą referencje i wartości? (181)
    • Referencje i metoda GetPressedKeys (182)
  • Wyświetlanie klawiszy (182)
    • Wykrywanie wciśnięć klawiszy (183)
    • Dekodowanie znaków na klawiszach (188)
    • Używanie klawiszy Shift (189)
    • A co z polskimi znakami? (190)
    • Edycja tekstu (192)
  • Podsumowanie (193)
  • Przegląd rozdziału w pytaniach (194)

Część III: Pisanie poprawnych gier
10. Używanie metod języka C# do rozwiązywania problemów (197)

  • Wprowadzenie (197)
  • Zabawa z obrazami (197)
    • Przybliżanie obrazu (198)
  • Tworzenie efektu oddalania (200)
    • Aktualizowanie prostokąta rysowania (200)
    • Tworzenie metody obliczającej wartości procentowe (203)
    • Stosowanie słowa void (206)
    • Diagnozowanie programów języka C# (210)
    • Trafianie w punkt zatrzymania (212)
    • Używanie liczb zmiennoprzecinkowych w języku C# (214)
    • Kompilator i typy danych języka C# (215)
    • Kompilatory i rzutowanie (217)
    • Typy wyrażeń (218)
    • Zatrzymywanie oddalania (220)
    • Oddalanie ze środka zdjęcia (220)
  • Podsumowanie (224)
  • Przegląd rozdziału w pytaniach (224)

11. Gra jako program języka C# (227)

  • Wprowadzenie (227)
  • Tworzenie grafiki gry (228)
  • Projekty, zasoby i klasy (229)
    • Rozwiązania i projekty środowiska XNA Game Studio (229)
    • Plik Program.cs (232)
    • Zmiana nazwy klasy Game1 (238)
  • Tworzenie obiektów gry (240)
    • Sprajty w grze (240)
    • Zarządzanie rozmiarem sprajtów gry (240)
    • Wprawianie sprajtów w ruch (244)
    • Odbijanie sera (246)
    • Obsługa nadmiarowości ekranu (246)
  • Podsumowanie (248)
  • Przegląd rozdziału w pytaniach (249)

12. Gry, obiekty i stan (251)

  • Wprowadzenie (251)
  • Dodanie chleba do gry (251)
    • Stosowanie struktury do przechowywania informacji o sprajcie (252)
    • Sterowanie ruchem za pomocą gałki pada (254)
    • Doskonalenie programów za pomocą metod (256)
    • Obsługa kolizji (259)
    • Odbijanie sera od chleba (260)
    • Dziwne zachowanie mechanizmu odbijania (260)
    • Dziwne zachowanie krawędzi (261)
  • Dodanie pomidorowych celów (264)
    • Kolizje z pomidorami (267)
  • Podsumowanie (269)
  • Przegląd rozdziału w pytaniach (270)

13. Tworzenie kompletnej gry (271)

  • Wprowadzenie (271)
  • Tworzenie skończonej gry (271)
    • Dodanie punktacji do gry (271)
    • Dodanie elementu ryzyka (273)
    • Dodanie postępu w grze (275)
  • Doskonalenie projektu kodu (278)
    • Refaktoryzacja poprzez tworzenie metod dla istniejącego kodu (279)
    • Refaktoryzacja poprzez zmianę identyfikatorów (280)
    • Tworzenie obszarów kodu (282)
    • Tworzenie przydatnych komentarzy (283)
  • Dodanie tła (285)
  • Dodanie ekranu tytułowego (286)
    • Gry i stan (287)
    • Stosowanie wartości stanu (287)
    • Budowa maszyny stanów (288)
  • Podsumowanie (291)
  • Przegląd rozdziału w pytaniach (291)

14. Klasy, obiekty i gry (293)

  • Wprowadzenie (293)
  • Projektowanie przy użyciu obiektów (293)
    • Kurs odświeżający wiedzę o obiektach (294)
    • Spójność i obiekty (295)
    • Związki pomiędzy obiektami (298)
    • Projektowanie interakcji pomiędzy obiektami (301)
    • Obiekty kontenerów (303)
    • Obiekty tła i ekranu tytułowego (305)
  • Klasy i struktury (306)
    • Tworzenie i stosowanie struktury (306)
    • Tworzenie i stosowanie egzemplarza klasy (307)
  • Referencje (309)
    • Wiele referencji do jednego egzemplarza (309)
    • Brak referencji do egzemplarza (310)
    • Po co w ogóle stosować referencje? (311)
  • Typy wartościowe i referencyjne (311)
    • Czy obiekty w naszej grze powinny mieć postać klas, czy też struktur? (312)
  • Tworzenie hierarchii klas sprajtów (314)
    • Klasa BaseSprite (314)
    • Rozszerzenie klasy BaseSprite w celu utworzenia klasy TitleSprite (316)
    • Budowa hierarchii klas (317)
  • Dodanie morderczej papryki (318)
    • Tworzenie klasy DeadlySprite (318)
  • Podsumowanie (323)
  • Przegląd rozdziału w pytaniach (323)

15. Tworzenie komponentów gry (325)

  • Wprowadzenie (325)
  • Obiekty i abstrakcja (325)
    • Tworzenie klasy abstrakcyjnej w języku C# (326)
    • Rozszerzanie klasy abstrakcyjnej (327)
    • Projektowanie przy użyciu klas abstrakcyjnych (328)
    • Referencje do abstrakcyjnych klas macierzystych (329)
  • Konstruowanie egzemplarzy klas (330)
    • Konstruktory w strukturach (332)
    • Konstruktory w hierarchii klas (333)
  • Dodanie stu zabójczych mandarynek (335)
    • Tworzenie klasy KillerSprite (335)
    • Ustawianie położenia sprajtów KillerSprite za pomocą liczb losowych (336)
    • Stosowanie list referencji (339)
  • Dodanie sztucznej inteligencji (342)
    • Ściganie pałki chlebowej (343)
  • Dodanie dźwięków w grze (347)
  • Od obiektów do komponentów (350)
    • Interfejsy języka C# (351)
    • Tworzenie interfejsu (352)
    • Implementowanie interfejsu (353)
    • Referencje do interfejsów (353)
    • Łączenie chleba, sera i pomidorów (354)
    • Projektowanie przy użyciu interfejsów (354)
  • Podsumowanie (355)
  • Przegląd rozdziału w pytaniach (355)

16. Tworzenie gier sieciowych dla wielu graczy (357)

  • Wprowadzenie (357)
  • Sieci i komputery (357)
    • Wszystko zaczyna się od sygnału (358)
    • Konstruowanie pakietów (358)
    • Adresowanie komunikatów (358)
    • Trasowanie (359)
    • Połączenia i datagramy (360)
    • Sieci i protokoły (361)
  • Usługa Xbox Live (362)
    • Karty graczy i usługa Xbox Live (362)
    • Technologia System Link i framework XNA (363)
  • Ping-pong chleba i sera (363)
    • Zarządzanie profilami graczy we frameworku XNA (364)
    • Sprawdzanie logowania gracza na potrzeby gry sieciowej (368)
    • Tworzenie lobby gry (369)
    • Gry sieciowe i stan (369)
    • Rozgrywka (377)
    • Kompletna gra (382)
  • Podsumowanie (382)
  • Przegląd rozdziału w pytaniach (383)

Część IV: Tworzenie mobilnych gier dla systemu Windows Phone 7 za pomocą XNA (385)
17. Gry sterowane ruchem telefonu (387)

  • Wprowadzenie (387)
  • Akcelerometr (387)
    • Do czego tak naprawdę służy akcelerometr? (387)
  • Przyspieszenie z punktu widzenia fizyki (388)
    • Interpretowanie odczytów z akcelerometru (390)
  • Tworzenie gry Cheese Lander sterowanej przechylaniem (391)
    • Obiekty świata gry Cheese Lander (391)
    • Dostęp do klasy Accelerometer z programu w XNA (392)
    • Używanie klasy Accelerometer w grze dla środowiska XNA (395)
    • Uruchamianie akcelerometru (397)
    • Wykorzystanie odczytów z akcelerometru w programie gry (398)
    • Poprawianie przebiegu gry z wykorzystaniem praw fizyki (398)
    • Wyrażanie ruchu za pomocą wektorów (400)
    • Dodawanie tarcia (401)
    • Sterowanie dźwiękiem za pomocą wektorów (402)
    • Wykrywanie potrząsania (403)
    • Krótka dygresja na temat wątków i synchronizacji (403)
  • Podsumowanie (405)
  • Przegląd rozdziału w pytaniach (406)

18. Obsługa sterowania dotykiem (407)

  • Wprowadzenie (407)
  • Ekran dotykowy w telefonach z systemem Windows Phone (407)
    • Pobieranie wejścia dotykowego (408)
  • Tworzenie przycisku alarmowego (408)
    • Odczytywanie zdarzeń z wejścia dotykowego (409)
    • Typy obiektów TouchLocation (409)
    • Obsługa miejsca dotknięcia (411)
  • Tworzenie dotykowej perkusji (412)
    • Tworzenie klasy SoundPad dla każdego z dźwięków perkusji (412)
    • Przechowywanie w programie wartości typu soundPad (413)
    • Wyświetlanie przycisków (414)
    • Odświeżanie stanu przycisków (415)
    • Podświetlanie przycisków (416)
  • Tworzenie "ślizganej" gry planszowej (418)
    • Klasa PuckSprite (419)
    • Odświeżanie stanu nieruchomego krążka (420)
    • Przemieszczanie krążka po ekranie (421)
    • Krążek poruszający się po planszy (422)
    • Emulatory i prawdziwe urządzenia (424)
  • Podsumowanie (425)
  • Przegląd rozdziału w pytaniach (425)

19. Konstruowanie mobilnych gier (427)

  • Wprowadzenie (427)
  • Telefon z systemem Windows Phone (427)
    • Windows Phone Marketplace (428)
  • Wydłużanie czasu życia baterii telefonu podczas działania gier w XNA (428)
    • Ustawianie częstotliwości odświeżania w grze (428)
  • Obsługa zmian orientacji telefonu (429)
    • Wybór orientacji z programu gry w XNA (430)
    • Otrzymywanie komunikatu o zmianie orientacji (430)
  • Używanie określonego rozmiaru ekranu w grach dla systemu Windows Phone (432)
  • Ukrywanie paska stanu systemu Windows Phone (432)
  • Wyłączanie blokowania ekranu podczas gry (433)
  • Tworzenie maszyny stanów dla telefonu (434)
    • Gry i stany (434)
    • Tworzenie prostej maszyny stanów dla gry (435)
    • Tworzenie bardziej skomplikowanych maszyn stanów (437)
  • Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych (439)
    • Wykrywanie połączeń telefonicznych (441)
  • Gra jako aplikacja w systemie Windows Phone (442)
    • Przyciski Back i Start systemu Windows Phone (443)
    • Uruchamianie nowych programów za pomocą przycisku Start (445)
    • Korzystanie z izolowanych obszarów przechowywania do zapisywania stanu gry (446)
  • Dostarczanie naszych gier do usługi Marketplace (453)
    • Usługa Windows Phone Marketplace (453)
    • Rejestracja w serwisie App Hub (454)
    • Używane urządzenia z systemem Windows Phone (454)
    • Tworzenie gier na sprzedaż (454)
  • Podsumowanie (455)
  • Przegląd rozdziału w pytaniach (455)

Dodatki (457)
Odpowiedzi na pytania do rozdziałów (459)
Słownik pojęć (483)

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Odkryj siebie na nowo. Jak zdefiniować własną markę i zbudować karierę
Odkryj siebie na nowo. Jak zdefiniować własną markę i zbudować karierę
Dorie Clark
Onepress
Modlitwa o deszcz
Modlitwa o deszcz
Wojciech Jagielski
ZNAK
Szatańskie wersety
Szatańskie wersety
Rushdie Salman
Rebis
Polska na kozetce Siła obywatelskiej refleksyjności
Polska na kozetce Siła obywatelskiej refleksyjności
Zajenkowska Anna
SAW Smak Słowa
Zarys współczesnej geometrii różniczkowej
Zarys współczesnej geometrii różniczkowej
Jacek Gancarzewicz
Script
Alchemia manipulacji
Alchemia manipulacji
Richard Bandler, John La Valle
Onepress
 Koszyk
1 x Choroba zwyrodnieniowa stawów, zespół przewlekłego zmęczenia, fibromialgia Zestaw ćwiczeń ogólno-usprawniających
1 x Ćwiczenia z receptury
1 x Cenzura wobec tematu II wojny światowej i podziemia powojennego w literaturze polskiej 1956-1958
1 x Jak być wspaniałym tatą
1 x Rękojmia wiary publicznej ksiąg wieczystych
1 x Astma oskrzelowa Perspektywa psychologiczno-egzystencjalna
1 x Kaskady i sadzawki w ogrodzie
1 x Pozycja prawna oskarżonego z zaburzeniami psychicznymi
1 x Alfabet Tischnera
1 x Jestem na ciebie zły, ale cię kocham Jak naprawić relacje z rodzicami
1 x Apokalipsa czytana dzisiaj
1 x Historia sztuki Architektura
1 x Jak odgracić dom, nie wpadając w rozpacz Wygraj walkę z nadmiarem rzeczy
1 x 300 idiomów języka niemieckiego
1 x Konstytucja Praworządność Władza sądownicza Aktualne problemy trzeciej władzy w Polsce
1 x Czas na dziecko Poradnik dla dojrzałych matek
1 x Microsoft Excel 2019 Krok po kroku
1 x Gorzka czekolada
1 x Droga do nieśmiertelności Felietony medyczne
1 x Generyczność w języku i w myśleniu Studium kognitywne
1 x Co wie Twój kot? Poznaj sposób rozumienia świata przez koty
1 x Zarządzanie jakością w urzędach administracji publicznej Teoria i praktyka Wydanie 2
1 x Komunikacja religijna i media
1 x Koniec Alzheimera
1 x Psychosomatyczne, emocjonalne i duchowe aspekty chorób ze stresu
1 x Formy nieobecności Szkice o współczesnej poezji kobiet
1 x Artyści uliczni polskich miast
1 x Ewolucja systemów bezpieczeństwa Od Bliskiego Wschodu do Oceanii
1 x Fenomenologia regionalnej integracji państw Studium prawa międzynarodowego Tom 1 Teoria i praktyka regionalnej integracji państw
1 x Bliźnięta... i więcej, czyli o wieloraczkach podczas ciąży i po porodzie
1 x Detoks cukrowy
1 x Immunitet parlamentarny i immunitet głowy państwa z perspektywy konstytucyjnej i karnoprocesowej
1 x Granice procesu karnego Legalność działań uczestników postępowania
1 x Adobe After Effects CC. Oficjalny podręcznik. Wydanie II
1 x Bezrobocie. Zachowania zdrowotne. Uwarunkowania
1 x Naśladownictwo opakowań produktów markowych w świetle prawa własności intelektualnej
1 x Abc każdej dziewczyny
1 x Jak być artystą na przykładzie Thomasa Manna
1 x Architektura Urbanistyka Nauka
1 x Interaktywna wizualizacja danych
1 x Techniki twórców złośliwego oprogramowania. Elementarz programisty
1 x Renty strukturalne w ustawodawstwie rolnym
1 x Wątroba Profilaktyka Choroby Żywienie Dieta
1 x Dawno temu był sobie algorytm Czyli jak książki, filmy i życie codzienne wyjaśniają nam dziedzinę algorytmów
1 x Jak być wspaniałymi rodzicami Trzy poradniki dla każdej rodziny
1 x Psychologia w geriatrii
1 x Dolce vita po polsku
1 x Bez wyboru
1 x Audiowizualne usługi medialne Reglamentacja w warunkach konwersji cyfrowej
1 x Mirabegron w terapii nadreaktywności pęcherza moczowego
1 x Zamówienia publiczne Wzory pism z objaśnieniami
1 x Zwyrodnienie plamki żółtej związane z wiekiem
1 x Encyklopedia dinozaurów Poznaj świat strasznych jaszczurów
1 x Religijność osób z niepełnosprawnością wzrokową Struktura i uwarunkowania
1 x Metodyka pracy sędziego w sprawach cywilnych Wydanie 7
1 x Problemy okołooperacyjne u osób w wieku podeszłym
1 x Charakter prawny zapisu na sąd polubowny Wydanie 2
1 x Zioło-lecznictwo czyli wywary na przywary
1 x Cukrzyca bez lekarstw
1 x Adobe Fireworks CS5/CS5 PL Oficjalny podręcznik
1 x De prospectiva pingendi O perspektywie w malarstwie
1 x Al Capone
1 x Zdrowie publiczne Wyzwaniem dla systemów zdrowia XXI wieku
1 x Transmisja internetowa danych multimedialnych w czasie rzeczywistym
1 x Aktualne problemy prawne w psychologii i medycynie
1 x Ziołolecznictwo dla seniora
1 x Aktywizowanie odbiorcy a gatunki mowy Wiedza i umiejętności uczniów
1 x Gastroenterologia hepatologia i endoskopia Tom 1
1 x Góralsko godacka Ilustrowany słownik dla ceprów
1 x Prawna ochrona przyrody w Polsce a Natura 2000 leśnictwo, łowiectwo i rybactwo
1 x Artystyczna rekonkwista Sztuka w międzywojennej Polsce i Europie
1 x Kultura Grecka a Nowy Testament
1 x Gramatyka dla gimnazjalistów Scenariusze lekcji ćwiczenia testy
1 x 1000 czeskich słów(ek) Ilustrowany słownik czesko-polski polsko-czeski
1 x Angielski Gramatyka kieszonkowa
1 x Psychoonkologia w praktyce klinicznej
1 x 365 Pytań i odpowiedzi
1 x Bezpieczeństwo w wymiarze krajowym Wybrane obszary
1 x Historia książki Od glinianych tabliczek po e-booki
1 x Opiekun medyczny w praktyce Wydanie 2
1 x Dzieje słownictwa z zakresu stosunków społecznych w Serbii i Czarnogórze Tom 1 Ród i społeczeństwo
1 x Arteterapia Narodziny idei, ewolucja teorii, rozwój praktyki
1 x Angielski Leksyka Repetytorium +CD
1 x Cuda Alp Najpiękniejsze szczyty i krajobrazy
1 x Badania operacyjne w przykładach i zadaniach Wydanie 6
1 x Dietetyka. Żywienie zdrowego i chorego człowieka Wydanie 4
1 x Jak spełnić marzenia 9 pytań które zmienią twoje życie
1 x Jak się uczymy 26 naukowo potwierdzonych mechanizmów
1 x Balkony dawnego Rzeszowa
1 x Arabski świat
1 x Responsive Web Design z jQuery
1 x Jak pisać prace z psychologii Poradnik dla studentów i badaczy Wydanie 4
1 x Ekspozycja Sekrety doskonałego naświetlania
1 x Metody CAD i AI w inżynierii elektrycznej Wybór przykładów z zastosowaniem programu MATLAB
1 x Afryka dzisiaj Piękna biedna różnorodna
1 x Dialog innych albo inne monologi Przypisy do psychoterapii
1 x Wirtualne okno Od Albertiego do microsoftu
1 x Kodeks cywilny Komentarz Część ogólna
1 x Autyzm Co to dla mnie znaczy? Podręcznik z ćwiczeniami dla dzieci i dorosłych ze spektrum autyzmu
1 x Pogromca stresów czyli jak przejąć kontrolę nad własnymi emocjami
1 x Neuroanatomia czynnościowa i kliniczna
1 x Gdańsk Kazimierza Macura Z historii konserwacji i odbudowy zabytków w latach 1936–2000
1 x Cela Historia mordercy który stał się mnichem
1 x Gitara klasyczna i akustyczna z płytą CD Kurs podstawowy
1 x Konwencja o ochronie praw człowieka i Podstawowych Wolności Tom1
1 x Gen Ukryta historia
1 x Kontrola zamówień publicznych Zagadnienia praktyczne
1 x Ilustrowany leksykon zespołów w dermatologii Tom 3 O-Ż
1 x Poradnik zawałowca
1 x Europejski tytuł egzekucyjny dla roszczeń bezspornych
1 x Ochrona własności intelektualnej Wydanie 3
1 x Glosariusz terminologii call-center/help desk
1 x Prawo wodne Komentarz
1 x Ekspozycja zawodowa w praktyce
1 x Internet Strategie bezpieczeństwa
1 x 11 września Niepokojące pytania
1 x Prawo autorskie Komentarz do wybranego orzecznictwa Trybunału Sprawiedliwości UE
1 x Sieci bezprzewodowe praktyczny przewodnik
1 x Konsument na rynku energii elektrycznej
1 x Chłopiec-duch Prawdziwa opowieść o cudownym powrocie do życia
1 x Uzasadnianie w aksjologii i etyce w badaniach polskich i zagranicznych
1 x Negocjacje policyjne i więzienne
1 x AutoCAD 2014 PL
1 x Jak urządzić mieszkanie i nie zwariować? czyli kobieta w wielkim domu
1 x 50 idei, które powinieneś znać Filozofia
1 x Francuzki noszą koronki Jak kupować, dobierać i nosić bieliznę we francuskim stylu
1 x Atak złego
1 x Odpowiedzialność karna za wykonanie zabiegu leczniczego bez zgody pacjenta
1 x Herosi i filozofia Książka która ocali ten świat
1 x Czarodzieje mogą wszystko
1 x Dramat udanego dziecka W poszukiwaniu siebie
1 x Prawo budżetowe
1 x Czas pracy 50 najważniejszych problemów
1 x Kodeks spółek handlowych Komentarz Tom 1
1 x CCNA 200-120 Zostań administratorem sieci komputerowych Cisco
1 x Ubezpieczenia społeczne i świadczenia ZUS, zasiłki, emerytury, renty
1 x Wszy Poznaj i pokonaj problem
1 x Konstytucje państw współczesnych Studium prawno-historyczne
1 x Czytanie Tomasza
1 x Ginekologia plastyczna
1 x 20 lat rzeczywistości poradzieckiej Spojrzenie socjologiczne
1 x Jak nie zabić swoich roślin
1 x Neonatologia
1 x Czytanie menażerii Zwierzęta w literaturze dziecięcej, młodzieżowej i fantastycznej
1 x Atlas histopatologii
1 x Prawo prasowe Komentarz Wydanie 2
1 x Farmakologia Recepty
1 x Homeostaza tekstu Tłumaczenie i komunikacja międzykulturowa w perspektywie polsko-japońskiej
1 x Prawo budowlane Construction Law
1 x Zioła Jak zbierać przetwarzać stosować
1 x Dyskurs i narracja w kontekście nowych mediów
1 x Krzewy i drzewa Fachowe rady
1 x Ćwiczenia z immunologii
1 x Prawne aspekty gospodarowania nieruchomościami w ujęciu praktycznym
1 x Arteterapia Sacrum i profanum
1 x Korespondent czyli jak opisać pełzający koniec świata
1 x Prawa człowieka w polityce demokracji zachodnich wobec Polski w latach 1975-1981
1 x Międzynarodowa Klasyfikacja Praktyki Pielęgniarskiej ICNP w praktyce pielęgniarskiej
1 x Fizykoterapia Wydanie 4
1 x Czas na czasownik Podręcznik do nauki języka polskiego ćwiczenia gramatyczne Poziom średni ogólny B2
1 x Zioła pól i ogrodów
1 x Rak nie czyta książek Ty przeczytaj i wygraj życie
1 x Mama dookoła świata
1 x Ekologiczne dzieciaki
1 x Odpowiedzialność za szkody łowieckie
1 x Anatomia niewinności Świadectwa niesłusznie skazanych
1 x Ustawa o ubezpieczeniach obowiązkowych Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych
1 x Moje najlepsze przepisy z roślin leczniczych Dla zdrowia rodziny
1 x Jak cało i zdrowo przyszedłem na świat
1 x Język ukraiński dla początkujących podręcznik + słownik + CD
1 x Blaski i cienie pracy mózgu O miłości sztuce i pogoni za szczęściem.
1 x Ukryta wiedza Rola jąder podstawy w utajonym uczeniu się
1 x Bezpieczeństwo w Unii Europejskiej
1 x Inna komparatystyka
1 x Kodeks postępowania administracyjnego
1 x Chirurgia kolorektalna
1 x Broń Problematyka prawna i kryminalistyczna
1 x Activate B2 New Student's Book plus Active Book z płytą CD
1 x Zielnik dla każdego
1 x Dinozaurium
1 x Basia Szczęśliwą się bywa
1 x W kręgu upiorów i wilkołaków Demonologia słowiańska
1 x Laktoferyna – niezwykłe białko
1 x Terminologia i słownictwo specjalistyczne w dramatach Stanisława Wyspiańskiego
1 x Boskie zwierzęta
1 x Adopcja międzyrasowa Refleksje nad pokrewieństwem, rasą i przynależnością
1 x Leki współczesnej terapii
1 x Jawność procesu karnego
1 x Dzieła zebrane tom 1 Przeciw śmierci niewyzyskane siły życia
1 x Prawo łowieckie Komentarz
1 x Jawność i jej ograniczenia Standardy europejskie Tom 11
1 x 70 cudów Chin
1 x Dylematy zmiany Pisarze rumuńscy XIX wieku wobec ideologii zachowawczej
1 x Edukacja obywatelska w działaniu
1 x Edukacja małego dziecka Tom 1 Teoretyczne odniesienia tendencje i problemy
1 x Reumatoidalne zapalenie stawów
1 x Jak przestać się martwić i zacząć żyć
1 x English for physiotherapy Podręcznik z płytą CD
1 x Co nam daje równość? Wpływ równości płci na jakość życia i rozwój społeczny w Polsce
1 x Egzamin łowiecki bez stresów
1 x Kodeks pracy Komentarz Wydanie 9
1 x Informacja jest piękna
1 x Neurologia Kompendium
1 x Alice Munro wprowadzenie do twórczości
1 x Hodowla kóz Rasy zdrowie opieka
1 x Co by tu jeszcze...
1 x Służebność przesyłu w praktyce Wydanie 2
12,930.87zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Helion
 Kategoria:
 Energetyka
Instalacje elektryczne Wydanie 2

Instalacje elektryczne Wydanie 2

56.00zł
47.60zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN