Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Polityka » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Migracje klientów a wartość przedsiębiorstwa 49.00zł
Migracje klientów a wartość przedsiębiorstwa

Tytuł: Migracje klientów a wartość przedsiębiorstwa
Autor: Barbara Dobiegała-Korona
ISBN: 978-83-01-16067-8
Ilość stron: 194
Data wydania: 2009
Format: 16,5x24 cm
Wydawnictwo: PWN

Cena: 49.00zł


Przemieszczanie się siły nabywczej i samych klientów może być spowodowane wieloma przyczynami, może mieć różne natężenie i przyjmować różne kierunki. Przekłada się to na wzrost lub spadek popytu na produkty i usługi konkretnych firm, jak również na poziom i czas trwania lojalności ich klientów. Popyt migruje od branż przestarzałych technologicznie do branż nowych; od krajów, gdzie przyrost naturalny jest niski lub ujemny, do krajów o wysokim przyroście naturalnym; od krajów gdzie dochody ludności obniżają się, do krajów w których te dochody rosną. Popyt przemieszcza się również w ramach jednego kraju jako wynik redystrybucji dochodów ludności i zmian w stylu życia i nabywania.

Wszystko to wpływa i będzie wpływało w przyszłości na migrację popytu, przepływ kapitału, a w konsekwencji wartość przedsiębiorstwa. Niniejsza publikacja wskazuje najważniejsze trendy, na które, zdaniem autorów, warto zwrócić uwagę zarządzając nowoczesnym przedsiębiorstwem XXI wieku, działającym w zglobalizowanej gospodarce.

Książka adresowana jest do:

wyższej i średniej kadry menedżerskiej,członków rad nadzorczych, inwestorów i doradców, osób odpowiedzialnych za budowę wartości przedsiębiorstw,słuchaczy studiów podyplomowych oraz szkoleń z tematyki zarządzania wartością przedsiębiorstwa, marketingu wartości oraz zarządzania wartością klienta,studentów - nie tylko kierunków ekonomicznych, doktorantów, kadry akademickiej.

Rozdziały:

ROZDZIAŁ 1. Migracja klientów a migracja wartości przedsiębiorstwa: szanse i zagrożenia (Barbara Dobiegała-Korona)  15
Wstęp 15
1.1. Lojalność i rentowność klientów źródłem wartości przedsiębiorstwa 16
1.2. Makroekonomiczne (zewnętrzne) uwarunkowania migracji klientów  18
1.3. Wewnętrzne uwarunkowania migracji klientów (zależne od firm) 23
1.4. Ograniczanie migracji klientów  25
1.5. Strategie wzrostu lojalności i rentowności klientów 27
Podsumowanie  33
Literatura  33

ROZDZIAŁ 2. Wpływ zmian stylu życia konsumentów na migrację kapitału (Sylwia Sobolewska) 35
Wstęp 35
2.1. Styl życia jako kategoria ekonomiczna  36
2.2. Wykorzystywanie stylu życia w strategiach przedsiębiorstw  39
2.3. Uwarunkowania migracji kapitału 41
2.4. Zmiany w stylu życia współczesnego człowieka 43
2.5. Wpływ internetu na styl życia konsumentów 46
2.6. Migracja kapitału do przedsiębiorstw krajów rozwijających się  49
Podsumowanie  50
Literatura  51

ROZDZIAŁ 3. Panika jako przyczyna migracji klientów w kryzysie finansowym (Piotr Masiukiewicz) 53
Wstęp 53
3.1. Kryzys banku a migracja klientów i migracja kapitałów 54
3.2. Pojęcie, rodzaje panik i przyczyny ich wystąpienia  59
3.2.1. Kryzys i panika w banku 59
3.2.2. Czynniki akceleracji paniki  62
3.2.3. Postawy i zaufanie klientów wobec bankowości a podatność na panikę  64
3.3. Możliwe reakcje klientów w warunkach paniki w banku (badanie klientów) 70
3.4. Zarządzanie paniką  73
3.4.1. Instrumenty zarządzania paniką 77
3.4.2. Instrumenty operacyjne 79
3.4.3. Instrumenty Public Relations 80
Księgarnia PWN: Barbara Dobiegała-Korona (red.) - Migracje klientów a wartość przedsiębiorstwa
3.4.4. Pomoc zewnętrzna – dźwignia finansowa  82
3.4.5. Zarządzanie płynnością w warunkach paniki  86
3.4.6. Zarządzanie paniką a relacje z klientami (badanie banków)  88
3.5. Model zarządzania paniką 91
Podsumowanie  92
Literatura  93

ROZDZIAŁ 4. Relacje z klientami z wykorzystaniem internetu w świetle migracji wartości (Tymoteusz Doligalski)  95
Wstęp 95
4.1. Modyfikacja łańcucha wartości na rynku a przepływy wartości 96
4.2. Wykorzystanie efektu usieciowienia  100
4.3. Migracja wartości w ramach portfela klientów 102
4.4. Budowa lojalności klientów  105
Podsumowanie  108
Literatura  109

ROZDZIAŁ 5. Migracja kapitału na rynku B2C jako skutek dezagregacji funkcji handlowych (Jacek Wójcik) 111
Wstęp 111
5.1. Badania skali i kierunku migracji kapitału 113
5.2. Nowi pośrednicy na rynku internetowym a migracja kapitału między sprzedawcami 115
5.3. Postępowanie konsumentów na rynku internetowym a migracja kapitału między sprzedawcami
– wybrane kwestie 118
5.4. Cechy produktu a migracja kapitału między jego sprzedawcami  123
Podsumowanie  124
Literatura  124

ROZDZIAŁ 6. Migracja kapitału a zarządzanie marką (Piotr Polański)  125
Wstęp 125
6.1. Otoczenie międzynarodowe a zarządzanie marką  126
6.2. Rynki międzynarodowe a kapitał i wartość marki  127
6.3. Architektura marki na rynkach międzynarodowych  130
6.4. Wpływ fuzji i przejęć na zarządzanie marką 136
6.5. Zarządzanie marką na rynkach międzynarodowych  137
Literatura  141

ROZDZIAŁ 7. Zrównoważony rozwój przedsiębiorstwa: koncepcje teoretyczne i rozwiązania praktyczne korporacji naftowych (Katarzyna Majchrzak) 142
Wstęp 142
7.1. Geneza koncepcji „zrównoważonego rozwoju” i „społecznej odpowiedzialności biznesu” 142
7.2. Istota koncepcji „zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstwa” 145
7.3. Etapy wdrażania zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstwa 148
7.4. Czynniki wpływające na podjęcie decyzji o zrównoważonym rozwoju przez korporacje naftowe  150
7.5. Podejście korporacji naftowych do zrównoważonego rozwoju 153
7.5.1. Odpowiedzialność korporacji naftowych w stosunku do środowiska naturalnego 157
7.5.2. Odpowiedzialność korporacji naftowych w stosunku do społeczeństwa 160
7.6. Instrumenty pomiaru skuteczności działań 163
Literatura  167

ROZDZIAŁ 8. Wpływ reputacji na wartość przedsiębiorstwa i migrację kapitału (Tomasz Dąbrowski)  168
Wstęp 168
8.1. Reputacja jako postrzeganie przedsiębiorstwa  169
8.1.1. Reputacja a wizerunek i tożsamość – problemy definicyjne  169
8.1.2. Wzrost znaczenia reputacji przedsiębiorstwa 170
8.2. Przesłanki reputacji przedsiębiorstwa i jej pomiar  173
8.3. Wpływ reputacji na wyniki przedsiębiorstwa i jego wartość  179
8.4. Wpływ reputacji na decyzje inwestorów i migrację kapitału  185

Podsumowanie  189
Literatura  190
Indeks  192

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Pytania i odpowiedzi
Pytania i odpowiedzi
Praca zbiorowa
Fenix
Napraw to sam Poradnik domowy
Napraw to sam Poradnik domowy
John McGowan Mike Collins David Holloway Brenda Legge Diane Carr
RM
Program Natura 2000
Program Natura 2000
Hanna Będkowska
Multico
Kuchnia wegetariańska Smaki świata
Kuchnia wegetariańska Smaki świata
Arto Haroutunian
RM
Rysunek techniczny dla mechaników
Rysunek techniczny dla mechaników
Tadeusz Lewandowski
WSiP
Promocja zdrowia dziś i perspektywy jej rozwoju w Europie
Promocja zdrowia dziś i perspektywy jej rozwoju w Europie
Jerzy B. Karski
CEDEWU
 Koszyk
0 przedmiotów
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo PWN
 Kategoria:
 Chemia
Elektrochemia cieczowych granic fazowych

Elektrochemia cieczowych granic fazowych

26.00zł
23.40zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT