Tytuł: | Mikrokontrolery AVR i ARM Sterowanie wyświetlaczami LCD | | Autor: | Tomasz Francuz | | ISBN: | 978-83-283-2846-4 | | Ilość stron: | 496 | | Data wydania: | 05/2017 | | Format: | 158x235 | | Wydawnictwo: | HELION | |
| Cena: | 89.00zł | |
Naucz się obsługiwać grafikę na wyświetlaczach kolorowych LCD!
• Poznaj działanie kontrolerów kolorowych LCD
• Odkryj sposoby wykorzystania wyświetlaczy w swoich projektach
• Naucz się tworzyć grafikę na kolorowe LCD
• Dowiedz się, jak skutecznie optymalizować swoje programy
Mikrokontrolery zawojowały świat elektroniki użytkowej, dzięki czemu można je dziś znaleźć niemal w każdym zaawansowanym technicznie sprzęcie domowym czy rozrywkowym. Natomiast rosnąca dostępność i spadek cen kolorowych wyświetlaczy ciekłokrystalicznych sprawiły, że kolejne urządzenia zaczęto wyposażać w coraz lepsze ekrany.
Poprawie ich jakości i rozdzielczości oraz wzrostowi wydajności układów sterujących towarzyszy zaś stałe ulepszanie interfejsów użytkownika, które stają się coraz wygodniejsze i atrakcyjne graficznie.
Jeśli dostrzegasz konieczność opracowywania lepszych interfejsów graficznych dla swoich projektów, chcesz pełnym garściami korzystać z możliwości oferowanych przez nowoczesne mikrokontrolery oraz wyświetlacze lub po prostu interesuje Cię ten temat i pragniesz poszerzyć swoje umiejętności projektowania atrakcyjnych i użytecznych rozwiązań, sięgnij po książkę „Mikrokontrolery AVR i ARM. Sterowanie wyświetlaczami LCD”.
Wprowadzi Cię ona w świat kontrolerów LCD i nauczy technik programistycznych, dzięki którym będziesz w stanie zaprojektować, opracować i zoptymalizować GUI w taki sposób, aby chciało się go używać i aby było to czystą przyjemnością.
• Wprowadzenie do środowiska AVR i ARM oraz konfiguracja warsztatu pracy
• Informacje na temat dostępnych na rynku wyświetlaczy LCD
• Działanie kontrolerów i konfiguracja odpowiednich interfejsów
• Funkcje wyświetlaczy i podstawowe operacje graficzne
• Formaty plików i konwersja danych graficznych
• Optymalizacja działania kodu odpowiedzialnego za grafikę
• Obsługa paneli dotykowych różnych typów
• Wykorzystanie możliwości akceleratorów graficznych
Atrakcyjny interfejs użytkownika w Twoim projekcie? Nie ma problemu.
|