Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Poradniki » Gry i zabawy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
  Astrologia Ezoteryka
  Bezpieczeństwo
  Biografie
  Ciąża
  Dieta Odchudzanie
  Dzieci Młodzież
  Edukacja
  Etyka
  Film Teatr
  Filozofia
  Gry i zabawy
  Historia literatury
  Hobby
  Język polski
  Języki obce
  Językoznawstwo
  Kolekcjonerstwo
  Komunikacja społeczna
  Kosmetyka Uroda
  Kulinaria
  Kultura Cywilizacja
  Literatura faktu
  Literaturoznawstwo
  Malarstwo Rysunek
  Mitologia
  Moda
  Motywacyjne
  Muzyka
  Myślistwo Rybołówstwo
  Nauka
  Nauki tajemne
  Niepełnosprawni
  Ogród
  Pedagogika
  Relacje damsko-męskie
  Religia
  Reportaż
  Retoryka
  Rodzina
  Rozwiązywanie problemów
  Savoir vivre Wychowanie
  Socjologia
  Stres
  Teologia
  Używki Uzależnienia
  Zdrowie
  Zioła i olejki
  Zwierzaki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Minecraft. Buduj mechanizmy i twórz własne mody. Przewodnik mistrza 34.90zł
Minecraft. Buduj mechanizmy i twórz własne mody. Przewodnik mistrza

Tytuł: Minecraft. Buduj mechanizmy i twórz własne mody. Przewodnik mistrza
Autor: Matthew Monk, Simon Monk
ISBN: 978-83-283-0804-6
Ilość stron: 200
Data wydania: 05/2015
Format: 158x235
Wydawnictwo: HELION

Cena: 34.90zł


Poznaj możliwości świata Minecraft! Buduj mechanizmy po mistrzowsku

Minecraft jest najlepszym dowodem na to, że o sukcesie gry nie decyduje oprawa graficzna — tylko pomysł i tak zwana grywalność. Na punkcie tej gry oszalał cały świat! Gdy przekraczasz próg Minecrafta, Twoim jedynym ograniczeniem jest własna wyobraźnia. Przekonaj się sam!

Jeśli jeszcze nigdy nie grałeś w tę grę i zastanawia Cię jej fenomen, to trzymasz w rękach książkę, która na pewno Cię zaciekawi! Dowiedz się, czym jest Minecraft i jakie zasady panują w jego świecie. W trakcie lektury sprawdzisz, skąd można wziąć czerwony pył oraz w jaki sposób wykorzystać go do budowy najróżniejszych elementów: przekaźników, komparatorów, bramek logicznych czy tłoków. Zrozumiesz też, do czego są Ci potrzebne te wszystkie rzeczy i na czym polega istota gry. Ponadto dzięki tej książce nauczysz się tworzyć rozszerzenia Minecrafta. Każdy — obecny i potencjalny — fan świata Minecrafta koniecznie musi tu zajrzeć!

  • Korzystaj z podstawowych elementów mechanicznych w rodzaju dźwigni, przycisków i lamp; zbuduj automatycznie otwierane drzwi
  • Twórz bramki logiczne, zegary i T-Flip-Flopy
  • Buduj zaawansowane mechanizmy — podmieniacze bloków, ukryte drzwi, wyświetlacze siedmiosegmentowe i inne
  • Korzystaj z dodatkowych elementów mechanicznych, takich jak tory, wagony, ciecze, leje i bloki poleceń
  • Załóż własny serwer Minecrafta, by podzielić się swoim światem z innymi graczami
  • Edytuj światy Minecrafta w programie MCEdit
  • Kontroluj świat Minecrafta programami w Pythonie na Raspberry Pi
  • Twórz kwantowe mechanizmy i efekty specjalne w modzie qCraft
  • Twórz programowane w Lua komputery i żółwie w modzie ComputerCraft
  • Skonfiguruj środowisko deweloperskie do tworzenia modów przy użyciu Forge i Eclipse
  • Twórz własne mody z nowymi blokami i przedmiotami

Rozdziały:

O autorach (9)

 

Podziękowania (10)

 

Wprowadzenie (11)

 

1. Wstęp (15)

 

  • Czym jest Minecraft? (15)
  • Wersje Minecrafta (16)
  • Na początek (17)
  • Konstrukcja podstawowych przedmiotów (17)
  • Wytapianie (19)
  • Tryb kreatywny (19)
  • Kody (21)
  • Czerwony kamień (21)
  • Korzystanie z modów (22)
  • Tworzenie modów (22)
  • Instalacja świata z przykładami (22)
  • Podsumowanie (23)

2. Czerwony kamień - podstawy (25)

 

  • Podstawy (25)
    • Pozyskiwanie czerwonego pyłu (25)
    • Rozmieszczanie czerwonego pyłu (26)
  • Zasilanie czerwonego pyłu (27)
    • Dźwignie (27)
    • Przyciski (28)
    • Płyty naciskowe (29)
    • Linki (30)
    • Bloki czerwonego kamienia (31)
  • Ticki czerwonego kamienia (32)
  • Pochodnie (32)
  • Lampy (34)
  • Przekaźniki (35)
  • Komparatory (37)
  • Tłoki (38)
  • Tworzenie drzwi (40)
  • Leje, dozowniki i podajniki (42)
    • Leje (42)
    • Dozowniki (42)
    • Podajniki (42)
  • Podsumowanie (43)

3. Bramki logiczne (45)

 

  • Podstawowe bramki logiczne (45)
    • Inwertery (45)
    • Bramki AND (46)
    • Bramki OR (48)
    • Bramki XOR (49)
  • Przykład bramki logicznej (50)
  • Zegary (51)
  • Przerzutnik RS NOR (53)
  • Obwody monostabilne (55)
  • T-Flip-Flop (55)
  • Logika - teoria (57)
    • Binarność (57)
    • Diagramy logiczne (58)
  • Podsumowanie (60)

4. Czerwony kamień - poziom zaawansowany (61)

 

  • Przełącznik na bazie detektora aktualizacji bloku (61)
  • Drzwi z tłoków (62)
    • Drzwi 2 × 2 (62)
    • Drzwi 2 × 2 wbudowane w ścianę (64)
  • Podmieniacze bloków (67)
    • Bardzo kompaktowy podmieniacz bloków (67)
    • Ukryty podmieniacz bloków (68)
  • Pamięć taśmowa z tłoków (69)
  • Wyświetlacze (73)
  • Podsumowanie (76)

5. Czerwony kamień - rozmaitości (77)

 

  • Tory i wagony (77)
    • Tory (78)
    • Wagony (79)
    • Przykład użycia wagonu (81)
  • Fizyka płynów (82)
    • Lawa (82)
    • Woda (83)
  • Leje (84)
  • Bloki poleceń (85)
  • Pułapka na gracza (86)
    • Pułapka z blokiem poleceń (86)
    • Pułapka z czerwonego pyłu (87)
  • Armata TNT (89)
  • Podsumowanie (90)

6. Hostowanie serwerów i narzędzia (91)

 

  • Hostowanie serwera (91)
    • Serwer LAN (92)
    • Hostowanie przy użyciu Hamachi (93)
    • Hostowanie przy użyciu przekierowywania portów (95)
    • Opcje właściwości serwera (98)
    • Wynajmowanie serwerów (99)
  • MCEdit (99)
  • Minecraft, Python i Pi (102)
    • Instalacja Minecrafta na Raspberry Pi (102)
    • Uruchomienie Minecrafta (102)
    • Podłączenie drugiego komputera z Pi (102)
  • Podsumowanie (105)

7. qCraft (107)

 

  • Pobranie qCrafta (107)
  • Instalacja świata z przykładami (108)
  • Pył kwantowy (109)
  • Esencja obserwacji (109)
  • Esencja superpozycji (111)
  • Esencja splątania (112)
  • Zautomatyzowana obserwacja (113)
  • Komputery kwantowe (115)
  • Portale kwantowe (117)
  • Podsumowanie (119)

8. ComputerCraft (121)

 

  • Instalacja świata z przykładami (121)
  • Blok komputerowy (122)
  • Jak zacząć (123)
  • Przykład wyświetlacza diodowego (127)
  • Sieci komputerowe (129)
  • Stacje dysków (131)
  • Monitory (133)
  • Zegar (134)
  • Żółwie (137)
  • Podsumowanie (139)

9. Tworzenie modów w Forge (141)

 

  • O modowaniu ogólnie (141)
  • Przygotowanie komputera (142)
    • Zainstaluj Minecrafta (142)
    • Instalacja Javy (142)
    • Dodanie Javy do PATH (144)
    • Instalacja Eclipse (144)
    • Instalacja Forge (146)
    • Konfiguracja Eclipse (146)
  • Krótkie omówienie Eclipse (147)
  • Podstawy języka Java (147)
    • Pakiety (148)
    • Klasy (149)
    • Zmienne składowe (149)
    • Metody (150)
    • Klasy i instancje (150)
    • Dziedziczenie (150)
    • Publiczne i prywatne (151)
    • Konwencje nazewnicze (151)
  • Podsumowanie (152)

10. Przykładowy mod: Thorium (153)

 

  • Przygotowanie projektu (154)
    • Utworzenie projektu (154)
    • Tworzenie pakietu (154)
    • Podłączanie projektów (155)
  • Tworzenie bloku rudy (156)
    • Tworzenie klasy ThoriumOreBlock (156)
    • Tworzenie klasy moda Thorium (158)
    • Tworzenie pliku mcmod.info (159)
    • Pierwsze uruchomienie (160)
    • Przygotowanie moda do użytku (160)
  • Dodanie własnej tekstury (161)
    • Utworzenie pliku z obrazem tekstury (162)
    • Lokalizacja nazw (163)
  • Spawnowanie bloków rudy (164)
  • Wydobywanie Thorium (167)
  • Przerabianie rudy na Thorium (168)
    • Tworzenie nowego bloku (168)
    • Dodanie receptury (169)
  • Podświetlenie Thorium (170)
  • Podsumowanie (171)

11. Modowanie - ciąg dalszy (173)

 

  • Publikacja moda (173)
    • Tworzenie pliku JAR (173)
    • Instalacja moda (176)
  • Więcej o modowaniu (178)
  • Przykładowy przedmiot: ugotowana kość (179)
  • Przykładowy przedmiot: utwardzony diament (180)
  • Przykładowy przedmiot: obsydianowa siekiera (181)
  • Przykładowa zbroja (182)
    • Klasy elementów zbroi (183)
    • Pliki tekstur zbroi (183)
    • Dodanie zbroi do pliku moda (185)
    • Przepisy na elementy zbroi (186)
  • Graficzny interfejs użytkownika (GUI) (186)
    • Zmiany w klasie moda (186)
    • Klasa BlockSwitchableLight (187)
    • Klasa SmallThingsGui (188)
  • Podsumowanie (189)

Materiały pomocnicze (191)

 

Skorowidz (193)

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Gilgamesz Wydanie 3
Gilgamesz Wydanie 3
Gilgamesz
vis-a-vis
O jeden ląd za daleko
O jeden ląd za daleko
Jarosław Fischbach
Dom Wydawniczy PWN
Wypełnić miłością Rozważania wokół Dekalogu
Wypełnić miłością Rozważania wokół Dekalogu
Jan Twardowski
Bernardinum
Spektakularne upadki wielkich firm
Spektakularne upadki wielkich firm
Tim Phillips
Wolters Kluwer
Jak się robi dzieci Trzymiesięczny skuteczny program wspomagania płodności
Jak się robi dzieci Trzymiesięczny skuteczny program wspomagania płodności
Jill Blakeway
Prószyński
Nasz film Sceny z życia z Kubą. Wspomnienia
Nasz film Sceny z życia z Kubą. Wspomnienia
Krystyna Cierniak-Morgenstern
Literackie
 Koszyk
1 x Gitara basowa dla bystrzaków
1 x Ustawa o lasach Komentarz
1 x Czas polityczny po rewolucji Czas w polskim dyskursie politycznym po 1989 roku
1 x Ikony popkultury a prawo własności intelektualnej Jak znani i sławni chronią swoje prawa
1 x Choroby żołądka i dwunastnicy
1 x Dawna medycyna Jej tajemnice i potęga. Egipt, Babilonia, Indie, Chiny, Meksyk, Peru
1 x Nowe vademecum łowieckie
1 x Biała gorączka
1 x Granice racjonalności
539.44zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Helion
 Kategoria:
 Biologia
Enzymologia Podstawy

Enzymologia Podstawy

69.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN