Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Poradniki » Gry i zabawy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
  Astrologia Ezoteryka
  Bezpieczeństwo
  Biografie
  Ciąża
  Dieta Odchudzanie
  Dzieci Młodzież
  Edukacja
  Etyka
  Film Teatr
  Filozofia
  Gry i zabawy
  Historia literatury
  Hobby
  Język polski
  Języki obce
  Językoznawstwo
  Kolekcjonerstwo
  Komunikacja społeczna
  Kosmetyka Uroda
  Kulinaria
  Kultura Cywilizacja
  Literatura faktu
  Literaturoznawstwo
  Malarstwo Rysunek
  Mitologia
  Moda
  Motywacyjne
  Muzyka
  Myślistwo Rybołówstwo
  Nauka
  Nauki tajemne
  Niepełnosprawni
  Ogród
  Pedagogika
  Relacje damsko-męskie
  Religia
  Reportaż
  Retoryka
  Rodzina
  Rozwiązywanie problemów
  Savoir vivre Wychowanie
  Socjologia
  Stres
  Teologia
  Używki Uzależnienia
  Zdrowie
  Zioła i olejki
  Zwierzaki
Prawo
Słowniki
Sport
Sztuka
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PZWL
Zaburzenia lipidowe

Zaburzenia lipidowe

39.00zł
32.37zł
Minecraft. Zostań cyfrowym inżynierem 44.90zł 33.68zł
Minecraft. Zostań cyfrowym inżynierem

Tytuł: Minecraft. Zostań cyfrowym inżynierem
Autor: Floyd Kelly James
ISBN: 978-83-283-2778-8
Ilość stron: 320
Data wydania: 11/2016
Format: 168x237
Wydawnictwo: HELION

Cena: 44.90zł 33.68zł


Minecraft — to gra legenda, która mimo upływu lat wciąż fascynuje tysiące graczy i... przynosi ogromne pieniądze. Trudno powiedzieć, co w największym stopniu zadecydowało o imponującym sukcesie Minecrafta. Łatwiej wskazać, jakie talenty i umiejętności pozwala rozwijać, jeśli tylko podejdzie się do gry z odpowiednim zaangażowaniem. Wiele z tych umiejętności bardzo przydaje się również poza środowiskiem gry, w realnym życiu.

Książka, którą trzymasz w dłoni, nie jest podręcznikiem Minecrafta, ale z pewnością pomoże Ci w osiąganiu lepszych wyników w grze. Równocześnie niemal niepostrzeżenie nauczysz się wielu świetnych rzeczy, takich jak tworzenie obiektów 3D czy praca z oprogramowaniem CAD. Dowiesz się, jak obsłużyć aplikacje wykorzystywane przez profesjonalnych projektantów, wizjonerów kreujących prawdziwą przyszłość i zarabiających na tym niemałe pieniądze. Te umiejętności w połączeniu z odwagą i wyobraźnią pozwolą Ci na wspaniały sukces!

W książce znajdziesz:
  • instrukcje, jak korzystać z narzędzi Thingiverse, Tinkercad i MCEdit do tworzenia obiektów 3D i ich importowania do Minecrafta,
  • opis narzędzia 123D Creature, za pomocą którego możesz stworzyć własnego potwora,
  • wskazówki, jak za pomocą 123D Sculpt zbudować swój własny, tajemniczy krajobraz,
  • opis generowania modeli 3D za pomocą 123D Catch,
  • wiele innych informacji, przydatnych w świecie Minecrafta i poza nim.

Minecraft — zrób krok dalej!

Rozdziały:

    O autorze (7)

    Dedykacja (7)

    Podziękowania (8)

    Wstęp (9)

    • Na Minecrafcie można zarobić (11)
    • Zostań inżynierem Minecrafta (12)
    • Zaczynamy (12)

    Rozdział 1. Jak zdobyć zamek (15)

    • Na skróty z narzędziami cyfrowymi (17)
    • Szukanie zamku na Thingiverse (18)
    • Przygotowanie zamku w Tinkercad (22)
    • Importowanie zamku do Minecrafta (27)
    • Wycieczka po nowym zamku (33)
    • W następnym rozdziale (34)

    Rozdział 2. Jak zbudować zamek (35)

    • Jak pobrać i uruchomić MCEdit (36)
    • Znajdź sobie zamek... lub coś innego (39)
    • Wprowadzenie do oprogramowania CAD (45)
    • Przygotowanie modelu 3D w Tinkercad (47)
    • Przygotowanie modelu do wykorzystania w MCEdit (56)
    • Wykorzystanie modelu 3D w MCEdit (58)
    • W następnym rozdziale (73)

    Rozdział 3. Jak zbudować labirynt (75)

    • Rozwiązanie zawsze się znajdzie (77)
    • Tworzenie własnego labiryntu (78)
    • Przygotowanie labiryntu w Tinkercad (81)
    • Kształtowanie krajobrazu w świecie Minecrafta (87)
    • Eksplorowanie labiryntu (90)
    • W następnym rozdziale (93)

    Rozdział 4. Jak zgubić się w labiryncie (95)

    • Tworzenie labiryntu (95)
    • Konwersja labiryntu na online-convert.com (99)
    • Importowanie labiryntu do Tinkercad (102)
    • Korzystanie z narzędzia Select w MCEdit (109)
    • W następnym rozdziale (118)

    Rozdział 5. Modyfikacja świata 3D (119)

    • Więcej narzędzi to więcej możliwości (121)
      • Wyszukiwanie modeli w 123D Sculpt+ (123)
      • Konwertowanie plików w Binvox (126)
    • Importowanie robota i definiowanie jego wielkości (130)
    • Binvox daje wiele możliwości (136)
    • W następnym rozdziale (136)

    Rozdział 6. Jak stworzyć wyspę potworów (137)

    • Tworzenie potworów dla początkujących (138)
    • Używanie Binvox (150)
      • Konwersja w Binvox (155)
    • Wstawianie potwora przy użyciu MCEdit (160)
    • W następnym rozdziale (164)

    Rozdział 7. Oglądanie świata w 3D (165)

    • Zabawa poza Minecraftem (167)
    • Oculus Rift (169)
    • Stereoskop (171)
    • Tworzenie zrzutów ekranowych (172)
    • Znajdowanie zrzutów ekranowych (175)
      • Wyszukiwanie zrzutów z Minecrafta w Windows (175)
      • Wyszukiwanie zrzutów z Minecrafta na Macu (176)
    • Przygotowywanie zrzutów ekranowych (178)
    • Tworzenie widokówek 3D (179)
    • W następnym rozdziale (182)

    Rozdział 8. Oglądanie świata w 360° (183)

    • Tworzenie modelu 3D ze zdjęć (184)
    • Zrzuty, dużo zrzutów (187)
      • Pobieranie zrzutów (187)
      • Konwertowanie plików graficznych (192)
    • Tworzenie modeli 3D w 123D Catch (196)
      • Wczytywanie plików graficznych (196)
      • Generowanie modelu (198)
    • W następnym rozdziale (204)

    Rozdział 9. Własne projekty. Część I (205)

    • Tworzenie własnych projektów w Tinkercad (207)
      • Utworzenie nowego projektu (208)
      • Stawianie fundamentów miasta przyszłości (212)
      • Projektowanie niestandardowych budynków (224)
    • W następnym rozdziale (232)

    Rozdział 10. Własne projekty. Część II (233)

    • Obracanie (233)
    • Wycinanie (244)
    • W następnym rozdziale (251)

    Rozdział 11. Wielki projekt - sprawdzian Twoich umiejętności (253)

    • Jesteś fachowcem (256)
      • Generator kształtów (256)
      • Wyrównywanie (263)
    • Miasta pod kopułą (270)
    • W następnym rozdziale (282)

    Rozdział 12. Więcej funkcji MCEdit (283)

    • Zostań mistrzem MCEdit (283)
      • Kopiuj i wklej (284)
      • Odbijanie (287)
      • Powielanie (291)
    • Podsumowanie (295)

    Dodatek A. MCEdit na tabletach (297)

    • iFunbox dla Windows i Maca (297)
    • Podłączanie tabletu do iFunbox (299)
    • MCEdit na urządzenia mobilne z Androidem (302)

    Dodatek B. Tworzenie elementów interaktywnych z czerwonego kamienia (303)

    • Podstawy używania czerwonego kamienia (303)
    • Prosty obwód (304)
    • Zaawansowane zastosowanie czerwonego kamienia (307)

    Dodatek C. Dodatkowe materiały (309)

    • Książki (309)
    • Filmy (310)
    • Strony internetowe (311)

    Skorowidz (313)

Tytuł książki: "Minecraft. Zostań cyfrowym inżynierem"
Autor: Floyd Kelly James
Wydawnictwo: HELION
Cena: 44.90zł 33.68zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Atlas ryb polskich 140 gatunków
Atlas ryb polskich 140 gatunków
Bogdan Wziątek
SBM
Sztuka Od malarstwa jaskiniowego do sztuki ulicznej
Sztuka Od malarstwa jaskiniowego do sztuki ulicznej
Stephen Farthing
Muza
Obsługa ruchu turystycznego
Obsługa ruchu turystycznego
Beata Meyer
PWN
Logika dla prawników Wykłady Ćwiczenia Zadania
Logika dla prawników Wykłady Ćwiczenia Zadania
Filip Gołba
C.H. Beck
Kontrola pracownika
Kontrola pracownika
Zbigniew Góral
Wolters Kluwer
PONS Słuchaj i mów Francuski Dwa kroki naprzód
PONS Słuchaj i mów Francuski Dwa kroki naprzód
praca zbiorowa
LektorKlett
 Koszyk
0 przedmiotów
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Helion
 Kategoria:
 Fizyka
Wstęp do termodynamiki fenomenologicznej

Wstęp do termodynamiki fenomenologicznej

25.00zł
21.25zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft