Tytuł: | Minecraft. Zostań cyfrowym inżynierem | | Autor: | Floyd Kelly James | | ISBN: | 978-83-283-2778-8 | | Ilość stron: | 320 | | Data wydania: | 11/2016 | | Format: | 168x237 | | Wydawnictwo: | HELION | |
| Cena: | 44.90zł | |
Minecraft — to gra legenda, która mimo upływu lat wciąż fascynuje tysiące graczy i... przynosi ogromne pieniądze. Trudno powiedzieć, co w największym stopniu zadecydowało o imponującym sukcesie Minecrafta. Łatwiej wskazać, jakie talenty i umiejętności pozwala rozwijać, jeśli tylko podejdzie się do gry z odpowiednim zaangażowaniem. Wiele z tych umiejętności bardzo przydaje się również poza środowiskiem gry, w realnym życiu.
Książka, którą trzymasz w dłoni, nie jest podręcznikiem Minecrafta, ale z pewnością pomoże Ci w osiąganiu lepszych wyników w grze. Równocześnie niemal niepostrzeżenie nauczysz się wielu świetnych rzeczy, takich jak tworzenie obiektów 3D czy praca z oprogramowaniem CAD. Dowiesz się, jak obsłużyć aplikacje wykorzystywane przez profesjonalnych projektantów, wizjonerów kreujących prawdziwą przyszłość i zarabiających na tym niemałe pieniądze. Te umiejętności w połączeniu z odwagą i wyobraźnią pozwolą Ci na wspaniały sukces!
W książce znajdziesz:
- instrukcje, jak korzystać z narzędzi Thingiverse, Tinkercad i MCEdit do tworzenia obiektów 3D i ich importowania do Minecrafta,
- opis narzędzia 123D Creature, za pomocą którego możesz stworzyć własnego potwora,
- wskazówki, jak za pomocą 123D Sculpt zbudować swój własny, tajemniczy krajobraz,
- opis generowania modeli 3D za pomocą 123D Catch,
- wiele innych informacji, przydatnych w świecie Minecrafta i poza nim.
Minecraft — zrób krok dalej!
Rozdziały:
O autorze (7)
Dedykacja (7)
Podziękowania (8)
Wstęp (9)
Rozdział 1. Jak zdobyć zamek (15)
Rozdział 2. Jak zbudować zamek (35)
Rozdział 3. Jak zbudować labirynt (75)
Rozdział 4. Jak zgubić się w labiryncie (95)
Rozdział 5. Modyfikacja świata 3D (119)
Rozdział 6. Jak stworzyć wyspę potworów (137)
Rozdział 7. Oglądanie świata w 3D (165)
Rozdział 8. Oglądanie świata w 360° (183)
Rozdział 9. Własne projekty. Część I (205)
Rozdział 10. Własne projekty. Część II (233)
Rozdział 11. Wielki projekt - sprawdzian Twoich umiejętności (253)
Rozdział 12. Więcej funkcji MCEdit (283)
Dodatek A. MCEdit na tabletach (297)
Dodatek B. Tworzenie elementów interaktywnych z czerwonego kamienia (303)
Dodatek C. Dodatkowe materiały (309)
Skorowidz (313)
-
- Na Minecrafcie można zarobić (11)
- Zostań inżynierem Minecrafta (12)
- Zaczynamy (12)
- Na skróty z narzędziami cyfrowymi (17)
- Szukanie zamku na Thingiverse (18)
- Przygotowanie zamku w Tinkercad (22)
- Importowanie zamku do Minecrafta (27)
- Wycieczka po nowym zamku (33)
- W następnym rozdziale (34)
- Jak pobrać i uruchomić MCEdit (36)
- Znajdź sobie zamek... lub coś innego (39)
- Wprowadzenie do oprogramowania CAD (45)
- Przygotowanie modelu 3D w Tinkercad (47)
- Przygotowanie modelu do wykorzystania w MCEdit (56)
- Wykorzystanie modelu 3D w MCEdit (58)
- W następnym rozdziale (73)
- Rozwiązanie zawsze się znajdzie (77)
- Tworzenie własnego labiryntu (78)
- Przygotowanie labiryntu w Tinkercad (81)
- Kształtowanie krajobrazu w świecie Minecrafta (87)
- Eksplorowanie labiryntu (90)
- W następnym rozdziale (93)
- Tworzenie labiryntu (95)
- Konwersja labiryntu na online-convert.com (99)
- Importowanie labiryntu do Tinkercad (102)
- Korzystanie z narzędzia Select w MCEdit (109)
- W następnym rozdziale (118)
- Więcej narzędzi to więcej możliwości (121)
- Wyszukiwanie modeli w 123D Sculpt+ (123)
- Konwertowanie plików w Binvox (126)
- Importowanie robota i definiowanie jego wielkości (130)
- Binvox daje wiele możliwości (136)
- W następnym rozdziale (136)
- Tworzenie potworów dla początkujących (138)
- Używanie Binvox (150)
- Wstawianie potwora przy użyciu MCEdit (160)
- W następnym rozdziale (164)
- Zabawa poza Minecraftem (167)
- Oculus Rift (169)
- Stereoskop (171)
- Tworzenie zrzutów ekranowych (172)
- Znajdowanie zrzutów ekranowych (175)
- Wyszukiwanie zrzutów z Minecrafta w Windows (175)
- Wyszukiwanie zrzutów z Minecrafta na Macu (176)
- Przygotowywanie zrzutów ekranowych (178)
- Tworzenie widokówek 3D (179)
- W następnym rozdziale (182)
- Tworzenie modelu 3D ze zdjęć (184)
- Zrzuty, dużo zrzutów (187)
- Pobieranie zrzutów (187)
- Konwertowanie plików graficznych (192)
- Tworzenie modeli 3D w 123D Catch (196)
- Wczytywanie plików graficznych (196)
- Generowanie modelu (198)
- W następnym rozdziale (204)
- Tworzenie własnych projektów w Tinkercad (207)
- Utworzenie nowego projektu (208)
- Stawianie fundamentów miasta przyszłości (212)
- Projektowanie niestandardowych budynków (224)
- W następnym rozdziale (232)
- Obracanie (233)
- Wycinanie (244)
- W następnym rozdziale (251)
- Jesteś fachowcem (256)
- Generator kształtów (256)
- Wyrównywanie (263)
- Miasta pod kopułą (270)
- W następnym rozdziale (282)
- Zostań mistrzem MCEdit (283)
- Kopiuj i wklej (284)
- Odbijanie (287)
- Powielanie (291)
- Podsumowanie (295)
- iFunbox dla Windows i Maca (297)
- Podłączanie tabletu do iFunbox (299)
- MCEdit na urządzenia mobilne z Androidem (302)
- Podstawy używania czerwonego kamienia (303)
- Prosty obwód (304)
- Zaawansowane zastosowanie czerwonego kamienia (307)
- Książki (309)
- Filmy (310)
- Strony internetowe (311)
|