Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Słownik naukowo-techniczny polsko-rosyjski z suplementem

Słownik naukowo-techniczny polsko-rosyjski z suplementem

204.75zł
Mistrz sprzedaży Wydanie 3 49.00zł
Mistrz sprzedaży Wydanie 3

Tytuł: Mistrz sprzedaży Wydanie 3
Autor: Arkadiusz Bednarski
ISBN: 978-83-246-8358-1
Ilość stron: 344
Data wydania: 12/2013 (wydanie 3)
Format: zawiera CD
Wydawnictwo: Onepress

Cena: 49.00zł


Kolejna odsłona bestsellerowego poradnika dla sprzedawców!

Większość ludzi kocha kupować. Mniej więcej tyle samo nie znosi sprzedawać. I nic w tym dziwnego - ci sami konsumenci, którzy uwielbiają zakupy, nie znoszą sprzedawców. Dzieje się tak, ponieważ często za sprzedawanie biorą się ludzie… którzy tego nie lubią. Mimo że wiedzą, iż bez przedstawicieli handlowych nie poradzi sobie niemal żadna firma. Mimo że zdają sobie sprawę z tego, iż zawód handlowca może przynosić naprawdę duże dochody. Mimo że jest to praca w miarę samodzielna, dająca dużo swobody w zakresie organizacji czasu, zarządzania samym sobą oraz doboru środków prowadzących do celu.

Prawda jest taka, że zawód sprzedawcy nie jest dla każdego. Trzeba mieć naturę wojownika, by z determinacją walczyć o obrót przekładający się na własne dochody. Równocześnie konieczna jest cierpliwość mnicha, pozwalająca bez zdenerwowania czekać na finalizację dużych kontraktów. Dobry sprzedawca musi wreszcie autentycznie interesować się ludźmi, by stać się najlepszym doradcą i przyjacielem swojego klienta. Wszystkie te cechy to świetny wstęp do bycia dobrym handlowcem, ale to za mało, by stać się mistrzem! Trzeba jeszcze do perfekcji opanować narzędzia, jakimi posługują się magowie sprzedaży. Ta książka to Twój podręczny zestaw zaklęć handlowych, o których skuteczności przekonało się już wielu polskich sprzedawców. Sięgnij po nią i dołącz do mistrzów sprzedaży!

Uwaga! Drugie wydanie książki zostało wzbogacone o rozdział poświęcony network marketingowi.

Rozdziały:

1. Co z tą sprzedażą? Dlaczego nie lubimy sprzedawać i aby nam sprzedawano, a uwielbiamy kupować (13)

  • Inne spojrzenie (15)
  • Pieniądze (19)
  • Przekonania (24)
  • Zmiana przekonań (29)
  • Koncentracja (31)
  • Zmiana koncentracji (34)
  • Kontrola (43)

2. Dlaczego kupujemy? Co wpływa na nasze decyzje o zakupie (47)

  • Skąd się biorą decyzje (48)
  • Chcemy czuć się lepiej lub przestać czuć się źle (50)
  • Potrzeby (51)
  • Pewność (53)
  • Urozmaicenie (59)
  • Uznanie (63)
  • Przynależność (68)
  • Rozwój (70)
  • Prawa wpływu (74)

3. Dlaczego i jak to robić? O motywacji do działania i warsztacie sprzedawcy (97)

  • Dlaczego i jak (98)
  • Cele (105)
  • Technologia (129)
  • Jak zdobywać wiedzę? (130)
  • Podsumowanie (138)

4. Co na początek? Jak i gdzie szukać klientów (141)

  • Lista kontaktów (146)
  • Osoby wpływowe (147)
  • Rekomendacje (149)
  • Lista możliwości (155)
  • Nawyki (157)

5. Jak się spotkać? Jak umówić się na spotkanie handlowe (163)

  • Rozmowa telefoniczna (167)

6. Jak sprzedać? Jak prowadzić skuteczne spotkanie handlowe (203)

  • Etap pierwszy - nawiązanie kontaktu i zbudowanie relacji (206)
  • Etap drugi - zbieranie informacji i uświadamianie potrzeb (220)
  • Etap trzeci - przedstawienie propozycji i prezentacja (234)
  • Kolejny krok (262)

7. Jak nie dać się zwariować? O trudnych klientach (263)

  • Różnice indywidualne (269)
  • Metaprogramy (270)
  • Systemy reprezentacji (286)
  • Pięcioczynnikowy Model Osobowości (289)

8. Networkmarketing. Sprzedaż czy nie sprzedaż? (297)

  • Konflikt relacji (307)
  • Mentalność pracownika (310)
  • Piramida (312)
  • Masz do mnie interes... (314)
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Doskonalenie funkcjonowania organizacji
Doskonalenie funkcjonowania organizacji
Zdzisław Gomółka
Difin
Jak żywić psa
Jak żywić psa
Michał Jank, Jacek Wilczak
Multico
Apelacje cywilne i karne Komentarz oraz wzory pism procesowych
Apelacje cywilne i karne Komentarz oraz wzory pism procesowych
Stefan Jaworski
C.H. Beck
Naruszenia praw autorskich w internecie Aspekty prawne i procedury dochodzenia roszczeń
Naruszenia praw autorskich w internecie Aspekty prawne i procedury dochodzenia roszczeń
Magdalena Kowalczuk-Szymańska, Olga Sztejnert-Roszak
Difin
Prawa konsumenta w teorii i praktyce
Prawa konsumenta w teorii i praktyce
Fras Mariusz, Jagielska Monika, Podgórski Krzysztof, Sługocka-Krup Elżbieta
C.H. Beck
Instrukcja magazynowa
Instrukcja magazynowa
Zdzisław Dudziński
ODDK
 Koszyk
0 przedmiotów
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Chirurgia
Fizjoterapia w chirurgii

Fizjoterapia w chirurgii

79.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN