Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Mistrz sprzedaży. Wydanie 4 rozszerzone i uaktualnione 54.90zł 38.98zł
Mistrz sprzedaży. Wydanie 4 rozszerzone i uaktualnione

Tytuł: Mistrz sprzedaży. Wydanie 4 rozszerzone i uaktualnione
Autor: Arkadiusz Bednarski
ISBN: 978-83-283-6039-6
Ilość stron: 376
Data wydania: 11/2019
Format: 14.0x21.0cm
Wydawnictwo: Onepress

Cena: 54.90zł 38.98zł


Bo każdy z nas jest sprzedawcą

Zawód handlowca zmienia się w tym samym rytmie, w jakim przemianom podlega świat wokół nas. Inny jest sam rynek - co chwilę pojawiają się na nim nowe produkty i usługi, a strategie rozmów z klientami, do niedawna superskuteczne, szybko odchodzą w niepamięć. Coraz większa wiedza potencjalnych klientów oraz szeroki wybór możliwości, z których mogą korzystać, sprawiają, że zmieniają się zachowania i zwyczaje konsumenckie. Ba! Nawet prawo jest inne - bez narażania się na poważne konsekwencje nie można wysłać oferty ani zadzwonić do kogo się chce z propozycją sprzedaży produktu. Zresztą telefon, chociaż wciąż ważny w pracy handlowca, coraz rzadziej stanowi narzędzie pierwszego kontaktu.

Z jednej strony pozyskiwanie "leadów sprzedażowych" stało się osobną branżą, z której usług korzysta coraz więcej osób i firm. Z drugiej - dzisiaj praktycznie każdy coś sprzedaje. Najciekawsze jest jednak to, że mimo rygorystycznych przepisów, rozwoju technologii oraz powszechnej i łatwej dostępności wiedzy na temat tego, jak skutecznie sprzedawać, w samym procesie sprzedaży niewiele się zmieniło. Wciąż kupujemy dla tych samych powodów, dla których kupowaliśmy 10 lat temu. Dobry handlowiec, na jakimkolwiek stanowisku by się znajdował, musi znać te powody i umieć skutecznie nimi zarządzać.
I tego właśnie uczy ta książka.

Rozdziały:

Wstęp do wydania IV 9

 

Jeżeli ja mogłem... 11

Rozdział 1. Co z tą sprzedażą? Dlaczego nie lubimy sprzedawać i aby nam sprzedawano, a uwielbiamy kupować 13

  • Inne spojrzenie 15
  • Pieniądze 19
  • Przekonania 24
  • Zmiana przekonań 29
  • Koncentracja 31
  • Zmiana koncentracji 35
  • Kontrola 43

Rozdział 2. Dlaczego kupujemy? Co wpływa na nasze decyzje o zakupie 49

  • Skąd się biorą decyzje 52
  • Chcemy czuć się lepiej lub przestać czuć się źle 54
  • Potrzeby 56
  • Pewność 58
  • Urozmaicenie 64
  • Uznanie 68
  • Przynależność 73
  • Rozwój 76
  • Prawa wpływu 79

Rozdział 3. Dlaczego i jak to robić? O motywacji do działania i warsztacie sprzedawcy 103

  • Dlaczego i jak 104
  • Pragnienia i cele 111
  • Technologia 127
  • Jak zdobywać wiedzę? 128
  • Podsumowanie 136

Rozdział 4. Co na początek? Jak i gdzie szukać klientów 139

  • Lista kontaktów 146
  • Osoby wpływowe 147
  • Rekomendacje 149
  • Lista możliwości 157
  • Nawyki 163

Rozdział 5. Jak umówić się na spotkanie handlowe 179

  • Rozmowa telefoniczna 184

Rozdział 6. Jak sprzedać? Jak prowadzić skuteczne spotkanie handlowe 223

  • Etap pierwszy - nawiązanie kontaktu i zbudowanie relacji 226
  • Etap drugi - zbieranie informacji i/lub uświadamianie potrzeb 242
  • Etap trzeci - przedstawienie propozycji i prezentacja 257
  • Kolejny krok 290

Rozdział 7. Jak nie dać się zwariować? O trudnych klientach 291

  • Różnice indywidualne 298
  • Metaprogramy 298
  • Systemy reprezentacji 314
  • Pięcioczynnikowy Model Osobowości 317

Rozdział 8. Czym jest network marketing 325

  • Konflikt relacji 338
  • Mentalność pracownika 341
  • Piramida 344
  • Masz do mnie interes... 348
  • Lęk 349
  • Jak osiągnąć sukces w MLM? 351
  • Moje doświadczenia 358

Zakończenie 363

Wywiady z handlowcami 369


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 38,98zł

Tytuł książki: "Mistrz sprzedaży. Wydanie 4 rozszerzone i uaktualnione"
Autor: Arkadiusz Bednarski
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 54.90zł 38.98zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Między Lachami a Budrysami Szkice ze stosunków polsko-litewskich w dziejach najnowszych
Między Lachami a Budrysami Szkice ze stosunków polsko-litewskich w dziejach najnowszych
Krzysztof Tarka
LTW
Wojny biblijne
Wojny biblijne
Praca zbiorowa
Bellona
Czas na rewolucję Apel Dalajlamy do młodzieży
Czas na rewolucję Apel Dalajlamy do młodzieży
Dalajlama i Sofia Stril-Rever
vis-a-vis
Uzdrawiające zmiany Cztery proste kroki do lepszego życia
Uzdrawiające zmiany Cztery proste kroki do lepszego życia
Henry Cloud
eSPe
Wspomnienia z czasu wojny 1939-1945
Wspomnienia z czasu wojny 1939-1945
Maria Daniel
WUMK
Autodesk Inventor 2016 Kurs Professional Zbiór ćwiczeń
Autodesk Inventor 2016 Kurs Professional Zbiór ćwiczeń
Fabian Stasiak
ExpertBooks
 Koszyk
1 x Zarządzanie pracownikami, klientami wewnętrznymi w organizacjach projakościowych
48.00zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Geografia
Geochemia krajobrazu

Geochemia krajobrazu

40.00zł
34.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft