Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Mity marketingowe 49.00zł
Mity marketingowe

Tytuł: Mity marketingowe
Autor: Jacek Pogorzelski
ISBN: 978-83-264-4232-2
Ilość stron: 264
Data wydania: 03/2013
Oprawa: Twarda
Format: 15.0x21.0cm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer

Cena: 49.00zł


Dużo się zmieniło w otoczeniu marketingu. A jeśli tak, to rutyna nie ma racji bytu. Marketing jako funkcja będzie zawsze niewykorzystanym potencjałem, bo potrzebna jest orientacja marketingowa. Zrzucanie marketingu na grono ludzi, które robi sobie coś tam równolegle do innych działów, zawsze zamienia marketing w dział promocji i ewentualnie dział badań rynkowych.

Wracamy do podstaw rozumienia marketingu. Teraz naprawdę ma on być patrzeniem na świat, wyciąganiem wniosków i proponowaniem czegoś na podstawie zdobytej wiedzy i prowadzonych obserwacji. "Najpierw coś zróbmy, a potem pchajmy z całej siły, żeby się sprzedało" - to model porażki. Nic ci nie da szukanie lepszych narzędzi manipulacji czy doskonalenie metod pomiaru ROI. Ten sposób myślenia jest nieskuteczny, bo ludzie będą uciekali do światów, które oferują im spełnianie marzeń.

Wychodząc z powyższych założeń, autor - ceniony konsultant i ekspert w zakresie strategii marketingowej - przedstawia nowe podejście do marketingu, rozprawiając się z pokutującymi wciąż przekonaniami na temat jego roli oraz wielu uznanych metod i dowodząc ich szkodliwości.

Ujawnieniu i odrzuceniu mitów towarzyszy prezentacja świeżych, nieraz rewolucyjnych teorii i praktyk dotyczących:

• istoty marketingu,
• komunikacji marketingowej,
• zarządzania marką,
• strategii marketingowych,
• tworzenia relacji z nabywcami,
• kariery w marketingu.

Rozdziały:

TROCHĘ O SAMYCH ZAŁOŻENIACH MARKETINGU
Istnieją konkretne działania gwarantujące sukces, a sztuka polega na ich znalezieniu
Marketing polega na zaspokajaniu potrzeb
Najważniejsze badania to badania wizerunku, bo wizerunek jest podstawowym dobrem marketingu
Inicjatywa w marketingu należy do firm działających na rynku
Marketing jest branżowy
Produkty marketingu są ludziom potrzebne do szczęścia
Istnieje rzeczywistość obiektywna i rzeczywistość marketingowa
Forma jest ważniejsza od treści
Wszystkie działania marketingowe prowadzą do sprzedaży
Nie ma nic za darmo
Wszystko jest tym, na co wygląda

GENERALNIE O KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ
Rzeczywistość daje się zaklinać
Wiarygodność buduje się za pomocą komunikacji
Komunikacja powinna pokazywać rzeczywistość lepszą, niż jest
Wystarczy okazać zrozumienie odbiorcy w komunikacji
Racjonalna ocena emocjonalnych komunikatów ma sens
Emocje angażuje się przez ich pokazywanie
Nowe media to uzupełnienie tradycyjnych narzędzi komunikacji

RACZEJ O ZARZĄDZANIU MARKĄ
Jesteśmy właścicielami naszej marki
Pozycjonowanie to kwestia słowa lub zdania
Głównie reklama buduje marki
Ludzie uczestniczą w świecie marki
Marka to twór statyczny
Opowieści to bajki dla dzieci
Komentarze i opinie ludzi zagrażają marce
Budowanie marki to proces "coś za coś"
Celebryci są lekiem na wizerunek marki
Marka zawsze powinna być celem marketingu

GŁÓWNIE O STRATEGII
Innowacja rozwiązuje wszystkie problemy
Istnieje jedna interesująca grupa docelowa
Segmentacja demograficzna lub psychograficzna jest najlepszym punktem wyjścia w projektowaniu strategii
CSR jest źródłem przewagi konkurencyjnej
Wyróżnianie się jest zero-jedynkowe: albo się wyróżniasz, albo nie

MNIEJ WIĘCEJ O NABYWCACH
Ludzie chcą być edukowani
Powinniśmy się koncentrować na korzyściach indywidualnych
Doświadczenie to uśmiech na twarzy
Sklep musi być elegancki
Ludzie chcą jak najmniej wydawać
Klient jest głupi

PRZEWAŻNIE O KARIERZE W MARKETINGU
Linia podziału między ciekawym i nieciekawym marketingiem przebiega między produkcją własnych reklam a ich adaptacją
Sterylna inspiracja prowadzi do zdobycia każdej potrzebnej wiedzy
Karierę robi się przez doskonalenie jednego typu zachowań
Zdystansowana postawa daleko mnie zaprowadzi
Jest skuteczne, bo zawsze tak to robiliśmy

SPORO O SPOSOBIE MYŚLENIA I DZIAŁANIA
Strategia to strategia, a reklama to reklama i w zasadzie najlepsza jest najtańsza
W poważnej i uporządkowanej kulturze rodzą się najlepsze pomysły
Można dobrze funkcjonować bez odpowiedzi na zasadnicze pytania
Wystarczy specjalista od marketingu do dobrego zarządzania marketingiem
Sukces w marketingu jest zero-jedynkowy
Perswazja jest najskuteczniejszym mechanizmem marketingu
Analizy zza biurka i sesje burzy mózgów zastępują prawdziwy kontakt z klientem
Eksperci zewnętrzni wiedzą lepiej
Pomiar efektywności jest główną funkcją marketingu
Wszystko będzie OK, gdy będziesz głaskał klienta po głowie z jednej strony, a kopał go w tyłek z drugiej
Odpowiedzialność za strategię marki można zrzucić na firmę zewnętrzną
Biznesem rządzą twarde kryteria
Przede wszystkim muszę bronić mojej własności
Działania krótkookresowe wystarczą do utrzymania wzrostu
Stary sposób zarządzania marketingiem nadal się sprawdza
Im bardziej wszystko się zmienia, tym bardziej pozostaje takie samo

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Fińskie dzieci uczą się najlepiej Co możemy zrobić, by nasze dzieci były szczęśliwe, wierzyły w siebie i lubiły szkołę?
Fińskie dzieci uczą się najlepiej Co możemy zrobić, by nasze dzieci były szczęśliwe, wierzyły w siebie i lubiły szkołę?
Timothy D. Walker
Literackie
Ustawa o ochronie konkurencji i konsumentów Komentarz Wydanie 2
Ustawa o ochronie konkurencji i konsumentów Komentarz Wydanie 2
Konrad Kohutek Małgorzata Sieradzka
Wolters Kluwer
Strategiczna karta wyników firm usługowych
Strategiczna karta wyników firm usługowych
Rajesh K. Tyagi, Praveen Gupta
PWN
Albania. Travelbook
Albania. Travelbook
Maciej Żemojtel, Mateusz Otręba
Bezdroża
Empowerment Odkryj ukrytą moc Twoich pracowników
Empowerment Odkryj ukrytą moc Twoich pracowników
Ken Blanchard, John P Carlos, Alan Randolph
Onepress
Jak stać się doskonałym mówcą i rozmówcą Wydanie 2
Jak stać się doskonałym mówcą i rozmówcą Wydanie 2
Dale Carnegie
Studio Emka
 Koszyk
0 przedmiotów
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer
 Kategoria:
 Fizyka
Fizyka w rysunkach 2600 lat odkryć od Talesa do Higgsa

Fizyka w rysunkach 2600 lat odkryć od Talesa do Higgsa

59.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC