Tytuł: | Mniejszości narodowe, etniczne i religijne w przekazie mediów | | Autor: | Szymańska Agnieszka, Hess Agnieszka | | ISBN: | 978-83-233-3753-9 | | Ilość stron: | 138 | | Data wydania: | 10/2014 | | Format: | 16.0x23.0cm | | Wydawnictwo: | Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego | |
| Cena: | 39.90zł | |
Książka jest wynikiem udziału autorek w projekcie pilotażowym, którego celem było wypracowanie metodologii umożliwiającej analizę medialnych wizerunków mniejszości narodowych, etnicznych i religijnych w różnych państwach członkowskich UE.
Publikacja wpisuje się w niemal nieobecny w Polsce nurt opracowań metodologicznych dotyczących badań szczegółowych czy też zawężonych do konkretnych obszarów tematycznych. W tym sensie mogłaby stanowić interesujące uzupełnienie znakomitego tomu The Handbook of Comparative Communication Research (red. F. Esser, T. Hanitzsch, Routledge, New York–London 2012).
Książka Agnieszki Szymańskiej i Agnieszki Hess jest ważnym opracowaniem dla każdego, kto w swoich planach naukowych zakłada realizację międzynarodowych badań porównawczych w zakresie nauki o mediach.
|