Tytuł: | Moda Koncepcja i realizacja projektu | | Autor: | Simon Seivewright | | ISBN: | 978-83-01-16176-7 | | Ilość stron: | 176 | | Data wydania: | 03/2010 | | Format: | 16.0x23.0cm | | Wydawnictwo: | PWN | |
| Cena: | 69.00zł | |
Podręcznik wprowadza studentów wydziałów artystycznych i początkujących projektantów w dziedzinę projektowania odzieży.
Książka omawia kwestie praktyczne dotyczące twórczych poszukiwań oraz projektowania ubioru. Autor prezentuje najważniejsze etapy pracy nad koncepcją projektu.
Omawia proces badawczy, sposoby analizy wyników i możliwości ich wykorzystania w realizacji pomysłów. Wskazuje ważne kierunki i źródła inspiracji. Przedstawia także metody efektywnej prezentacji wyników wcześniejszych poszukiwań w formie gotowych projektów.
Publikację uzupełniają interesujące wywiady z utalentowanymi i znanymi projektantami oraz przedstawicielami branży.
Książka prezentuje prace słynnych projektantów: Vivienne Westwood, Christian Dior, Julien Macdonald, DSquared, Sophia Kokosalaki, Alexander McQueen, Christian Lacroix, Jean Paul Gaultier, Robert Cary-Williams,Manish Arora, Basso & Brooke, Dolce & Gabbana, Hussien Chalayan, Sarah Arnett, Kate Jenkins, Winni Lok, Richard Sorger, Autumn Whitehurst, Linda Ramstedt, David Downton, Rebekah Train, Cherri Blackwood, Lotta Lindblad, Nicolas Ghesquiere, Viktor & Rolf, John Galliano i Jonathan Saunders.
Główne tematy poruszane w książce: • tworzenie i rodzaje briefu, • wybór tematu i koncepcji, • źródła inspiracji, • rysowanie, szkicowanie, • kolaż, • zestawienia, • dekonstrukcja, • analiza badawcza, • modelowanie i drapowanie, • tkaniny, • odzież recyclingowana, • wyrażanie pomysłów, • szkice projektowe, • ilustrowanie mody, • warsztat artystyczny, • kolory, • kompozycja layoutowa
|