Tytuł: | Motywowanie pracowników Teoria i praktyka Wydanie 2 | | Autor: | Maria Wanda Kopertyńska | | ISBN: | 978-83-7488-143-2 | | Ilość stron: | 320 | | Data wydania: | 2009 (wydanie 2) | | Format: | 16.5x23.8cm | | Wydawnictwo: | Placet | |
| Cena: | 49.00zł | |
W “nowej gospodarce” – gospodarce opartej na wiedzy, ludzie stanowią najważniejszy zasób, któremu przypisuje się rolę animatora i kreatora konkurencyjności. Przez pracowników firma dociera do klientów, a szanowani pracownicy, szanują klientów, którzy czując się docenieni pozostają wierni firmie, a to ma bezpośrednie przełożenie na zysk firmy i jej akcjonariuszy.
Właściwe postępowanie z pracownikami jest warunkiem, aby chcieli oni uruchomić cały swój potencjał, wykazać się kreatywnością i pełnią pomysłów. To pracownicy decydują o sukcesie firmy, z drugiej strony są oni również jej ambasadorami w otoczeniu zewnętrznym. Każdy pracownik odpowiednio zmotywowany, zadowolony ze swojej pracy, przedstawia firmę w pozytywnym świetle w bliższym i dalszym otoczeniu.
W tej książce postanowiono więc zaprezentować całościowo problematykę motywowania pracowników, co jest efektem wieloletnich studiów literaturowych, jak też badań własnych autorki. Przytoczone przykłady praktyczne oraz prezentowane wyniki badań pochodzą z konkretnych, choć tu anonimowych przedsiębiorstw.
Książka adresowana jest do studentów uczelni ekonomicznych oraz wszystkich tych, którzy mają wpływ na kształtowanie systemów motywowania w przedsiębiorstwach, jak też menedżerów wszystkich szczebli (obecnych i przyszłych) we współczesnych organizacjach.
|