Tytuł: | Multimedia w biznesie | | Autor: | Agnieszka Szewczyk | | ISBN: | 978-83-7251-961-0 | | Ilość stron: | 216 | | Data wydania: | 2008 | | Wydawnictwo: | Difin | |
| Cena: | 42.00zł | |
W książce omówiono istotę multimediów, składniki tego pojęcia (tekst, dźwięk, grafikę, animację i wideo), ich genezę, historię i typy, a także niezbędne urządzenia i instalacje. Wskazano na rolę poszczególnych elementów i technik w przekazie multimedialnym, szczególną uwagę poświęcając możliwościom zastosowań technologii multimedialnych.
Problem przeanalizowano w odniesieniu do specyficznych funkcji przedsiębiorstw: sprzedaży i marketingu, organizacji działalności, wspomagania decyzji, obiegu dokumentów, sprawozdawczości i zarządzania kadrami.
W tym kontekście przedstawiono zasady planowania, przygotowania i wygłaszania prezentacji multimedialnych, które w szeroko rozumianej działalności biznesowej są coraz częściej wykorzystywane w szkoleniu personelu, z okazji targów, wystaw, zebrań zarządu.
Rozdziały:
Rozdział 1. Istota multimediów 1.1. Geneza technologii multimedialnych 1.2. Wynalazki będące fundamentem dla multimediów 1.3. Internet a popularyzacja multimediów 1.4. Najnowsze urządzenia multimedialne 1.5. Ogólne zastosowania multimediów 1.6. Usankcjonowanie multimediów
Rozdział 2. Rola obrazu, dźwięku i animacji w przekazie multimedialnym 2.1. Obraz 2.2. Dźwięk 2.3. Animacja komputerowa 2.4. Komunikacja multimedialna
Rozdział 3. Zastosowania technologii multimedialnych w obszarach ekonomicznych 3.1. Sieciowe technologie multimedialne wykorzystywane w działalności biznesowej 3.2. Multimedia w przedsiębiorstwie 3.3. Przykłady zastosowań multimediów w biznesie 3.4. Multimedia w dydaktyce
Rozdział 4. Przygotowanie i wygłoszenie prezentacji z wykorzystaniem technik multimedialnych 4.1. Prezentacja multimedialna 4.2. Planowanie i przygotowanie prezentacji 4.3. Wygłaszanie prezentacji 4.4. Typowe błędy w przygotowaniu i wygłoszeniu prezentacji multimedialnej
Literatura Spis rysunków Spis tablic
|