Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Kariera Samorealizacja » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
LSS Plutus Lean Six Sigma dla małych i średmich przedsiębiorstw

LSS Plutus Lean Six Sigma dla małych i średmich przedsiębiorstw

39.00zł
Musimy pogadać Trudne rozmowy z podwładnymi 27.00zł 19.17zł
Musimy pogadać Trudne rozmowy z podwładnymi

Tytuł: Musimy pogadać Trudne rozmowy z podwładnymi
Autor: Lynne Eisaguirre
ISBN: 978-83-246-2329-7
Ilość stron: 200
Data wydania: 10/2010
Format: A5
Wydawnictwo: Onepress

Cena: 27.00zł 19.17zł


Menedżerska erystyka

  • Prowadzenie rozmów dotyczących zwolnień, dyskryminacji, gróźb i nieuczciwości
  • Rozmowy na temat nagannego zachowania i nieodpowiedniego wyglądu
  • Praktyczne scenariusze, ułatwiające profesjonalną wymianę zdań

Profesjonalna wymiana zdań

Szczera i otwarta rozmowa z Twoim podwładnym z pewnością nie należy do najprostszych zadań, z jakimi przyszło Ci się zmierzyć, szczególnie jeśli musisz omówić jakiś drażliwy temat. Zdarzają się sytuacje, w których niełatwo być mistrzem komunikacji, zachować pełny dystans i jeszcze wykazać się profesjonalizmem -- a przecież właśnie tego się od Ciebie wymaga. Nie odkładaj trudnych rozmów na potem, zadbaj o nietoksyczne relacje z podwładnymi i naucz się stawiać czoła każdej, nawet najbardziej niewygodnej i stresującej rozmowie.

Sięgnij po fachową poradę. Ten rzeczowy i praktyczny poradnik jest niezbędnikiem każdego skutecznego menedżera. Pomoże Ci on wypracować praktyki efektywnej komunikacji. Wskaże metody zarządzania emocjami. Podpowie, jak krok po kroku poprowadzić rozmowę, jakim tonem mówić, jak się wysławiać, a także -- co lepiej przemilczeć. Dopełnieniem całości są realistyczne scenariusze, przedstawiające różnego rodzaju dialogi oraz rady dotyczące rozpoczynania i kończenia rozmów.

Problemy do omówienia

  • Niezadowalające wyniki w pracy.
  • Lenistwo, plotkarstwo i zaniedbania.
  • Alkohol, narkotyki i przemoc w miejscu pracy.
  • Molestowanie, dyskryminacja i mobbing.
  • Zawieszenie w obowiązkach, postępowanie dyscyplinarne.
  • Oraz wiele innych.

Rozdziały:

Podziękowania (7)
Wprowadzenie (9)

Rozdział 1. Jak sprawić, żeby Twoi pracownicy zrobili to, o co ich prosisz (13)

  • Menedżerowie mają prawa i obowiązki (13)
  • Wymaganie od pracowników postępowania zgodnego z Twoimi dyrektywami (14)
  • Punkt widzenia pracownika (19)
  • Zmień standardy i zadania (22)
  • Wymagaj doskonałości (23)
  • Obowiązki menedżerów (24)
  • Czy można się z Tobą nie zgadzać? (26)
  • Podejście "krok po kroku" (30)
  • Jak zarządzać własnym gniewem (32)
  • Uczenie się tego, aby doceniać organizację, w której możliwa jest konfrontacja (33)
  • Bądź uczciwy i postępuj fair (37)
  • Rola menedżera (38)
  • Przygotuj się do rozmowy z pracownikiem (39)

Rozdział 2. Jak rozmawiać o słabych wynikach w pracy (43)

  • Ustalanie celów (43)
  • Rozmowa twarzą w twarz - to działa (45)
  • Jasno określ kwestię wydajności pracy (46)
  • Nakazy i zakazy związane z dokumentowaniem (47)
  • Twórz obiektywną dokumentację (51)
  • Wykorzystanie sztuki zadawania pytań (54)
  • Sprawdzenie dopasowania zadań do możliwości pracownika (56)
  • Klucz do zarządzania słabymi wynikami (57)

Rozdział 3. Jak rozmawiać na temat trudnych przeglądów wyników pracy (61)

  • Wytyczne dotyczące oceny wyników pracy (61)
  • Kluczowe punkty w radzeniu sobie z trudnymi przeglądami wyników pracy (68)
  • We wszystkim bądź fair (73)
  • Przykłady pytań dotyczących sytuacji widzianej z perspektywy pracownika (75)

Rozdział 4. Jak rozmawiać z leniami, plotkarzami i niedbałymi pracownikami (79)

  • Ideał (79)
  • Wartości i konflikty (82)
  • Rozmowa z leniami (84)
  • Szkolenie (87)
  • Pracownicy niedbali (90)
  • Plotkarze (93)

Rozdział 5. Jak radzić sobie z alkoholem, narkotykami i przemocą w miejscu pracy (97)

  • Podstawowe zasady prawa pracy (97)
  • Znaki ostrzegawcze dotyczące przemocy (101)
  • Alkohol i narkotyki w pracy (106)
  • Testy narkotykowe (109)
  • Najważniejsze wytyczne w kwestii alkoholu i narkotyków (112)

Rozdział 6. Jak rozmawiać o higienie, sposobie ubierania się i uczesaniu (115)

  • Twoje prawa i obowiązki jako menedżera (116)
  • Tożsamość płciowa (120)
  • Ogólne zasady dotyczące rozmów na temat ubioru czy stylu (123)
  • A jeśli się opierają? Jak zmienić przeciwników w partnerów (124)
  • Dodatkowe techniki, których można użyć w odniesieniu do rozgniewanych pracowników (128)

Rozdział 7. Jak reagować na skargi dotyczące dyskryminacji, gróźb, nieuczciwości lub niebezpiecznych warunków pracy (135)

  • Niezgodne z prawem molestowanie i dyskryminacja: rzeczywiste pogwałcenie prawa (136)
  • Przygotowywanie swojej firmy na oskarżenia (138)
  • Prawne warunki molestowania i dyskryminacji (140)
  • Wrogie środowisko (144)
  • Dyskryminacja religijna (146)
  • Orientacja seksualna (148)
  • Molestowanie lub dyskryminacja a polityka Twojej organizacji (148)
  • Pogwałcenie wartości (151)
  • Ochrona informatora (151)
  • Ogólne niebezpieczne warunki pracy albo niebezpieczne dobra konsumpcyjne (152)
  • Wskazówki - jak radzić sobie, gdy ktoś składa skargę (153)

Rozdział 8. Jak rozmawiać na temat prowadzonego dochodzenia w miejscu pracy, kroków dyscyplinarnych i zawieszenia w obowiązkach (157)

  • Dochodzenie (158)
  • Jak radzić sobie ze swoimi emocjami i emocjami pracowników podczas dyscyplinowania ich lub dochodzenia (160)
  • Negatywna krytyka i konfrontacja (162)
  • Zaciekawienie czy konfrontacja (163)
  • Wykorzystywanie emocji w celu osiągnięcia sukcesu podczas konfrontacji (165)
  • Bądź świadomy wcześniejszych problemów, jeśli chodzi o sytuacje konfliktowe (168)
  • Dodatkowe dochodzenie (168)
  • Rozstrzygnięcie sprawy (171)
  • Ciąg dalszy (174)
  • Końcowa uwaga o zachowaniu tajemnicy (175)

Rozdział 9. Jak przekazywać informacje o zwolnieniach, ograniczeniach produkcji lub reagować na to, że ludzie się zwalniają (177)

  • Zwolnienia (177)
  • Co jeszcze można zrobić (180)
  • Ograniczenia produkcji (183)
  • Co mówić, kiedy ktoś się zwalnia (185)

Rozdział 10. Jak dowiedzieć się, co myślą Twoi pracownicy, zanim przeprowadzisz z nimi rozmowę (189)

  • Jak słuchać, aby Twoi pracownicy mówili (190)

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 19,17zł

Tytuł książki: "Musimy pogadać Trudne rozmowy z podwładnymi"
Autor: Lynne Eisaguirre
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 27.00zł 19.17zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Aktywność umysłu w procesach wydobywania informacji pamięciowych
Aktywność umysłu w procesach wydobywania informacji pamięciowych
Andrzej Hankała
Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
Roczniki czyli Kroniki sławnego Królestwa Polskiego Księga 3 i 4 1039-1139
Roczniki czyli Kroniki sławnego Królestwa Polskiego Księga 3 i 4 1039-1139
Jan Długosz
PWN
Schematy elektroniczne i elektryczne. Przewodnik dla początkujących. Wydanie III
Schematy elektroniczne i elektryczne. Przewodnik dla początkujących. Wydanie III
Stan Gibilisco
HELION
Leksykon zabytków architektury Pomorza Zachodniego i ziemi lubuskiej
Leksykon zabytków architektury Pomorza Zachodniego i ziemi lubuskiej
Józef Pilch
Arkady
Kodeks karny - część szczególna Pytania kazusy tablice Wydanie 3
Kodeks karny - część szczególna Pytania kazusy tablice Wydanie 3
Małgorzata Gałązka , Radosław G. , Sławomir Hypś , Damian Szeleszczuk
C.H. Beck
Objawienia Maryjne o końcu świata
Objawienia Maryjne o końcu świata
Marek Czekański
M
 Koszyk
1 x Podejście wielomodelowe w zagadnieniach dyskryminacji i regresji
49.00zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Geografia
Geografia Zadania Matura poziom podstawowy i rozszerzony

Geografia Zadania Matura poziom podstawowy i rozszerzony

30.50zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN