Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Nadzwyczajna usługa Jak przekuć zaangażowanie klienta w sukces twojej firmy 49.90zł 42.42zł
Nadzwyczajna usługa Jak przekuć zaangażowanie klienta w sukces twojej firmy

Tytuł: Nadzwyczajna usługa Jak przekuć zaangażowanie klienta w sukces twojej firmy
Autor: Frances Frei
ISBN: 978-83-7746-738-1
Ilość stron: 248
Data wydania: 10/2014
Format: 15.8x23.3cm
Wydawnictwo: MT Biznes

Cena: 49.90zł 42.42zł


Czy zaspokajasz zapotrzebowanie klientów na świetną usługę – i czy potrafisz na tym
zaoszczędzić?
Jeśli nie, to znajdujesz się w bardzo niekorzystnej sytuacji, ponieważ nie udało ci
się stworzyć zrównoważonego modelu działalności, który przynosiłby zyski, dawał się
skalować i gwarantował doskonałość na co dzień.

W książce Nadzwyczajna usługa pani profesor z Harvard Business School, Frances Frei,
wspólnie z Anne Morriss przedstawiają światu dość prowokującą nową myśl: że firmy
muszą odważyć się na słabość w imię wielkości – że muszą podjąć strategiczną decyzję o zaniżeniu wyników w pewnych obszarach po to, by zyskać energię niezbędną do uzyskania przewagi w dziedzinie usług.

Zdaniem autorek „nadzwyczajną usługę” tworzy się poprzez dokonanie pewnych
określonych wyborów dotyczących podstawowych założeń modelu biznesowego. Nie chodzi w nim o to, aby klient był zadowolony. Chodzi o to, aby wszyscy – a nie tylko
najwybitniejsi – pracownicy organizacji rutynowo świadczyli usługi na doskonałym
poziomie. Wyróżniająca się organizacja usługowa tak kształtuje swoją ofertę,
strategię finansowania, systemy oraz kulturę, aby jej ludzie osiągali doskonałość bez
nadzwyczajnego wysiłku.

Autorki przedstawiają kwestię świadczenia usług w zupełnie nowym świetle, prezentując model organizacji uwzględniający trudne wybory, jakich firmy muszą dokonywać w czterech obszarach działalności biznesowej:

Oferta. Jak klienci definiują „doskonałość” w odniesieniu do twojej oferty?
Mechanizm finansowania usług. Jak sfinansować doskonałość? System zarządzania
pracownikami.
Jak przygotować pracowników do świadczenia doskonałej usługi na co
dzień?
System zarządzania klientami. Jak przekonać klientów do podejmowania
zachowań, które będą w pozytywny sposób wpływać na ich doświadczenie korzystania z usługi – by nikt na tym nie ucierpiał?
 
Tworząc kulturę organizacyjną, która ułatwia podejmowanie trafnych decyzji w tych czterech obszarach, firma może osiągnąć niekwestionowaną przewagę usługową nad konkurentami.

Na potwierdzenie swoich tez Frei i Morriss przytaczają przykłady firm odnoszących
sukcesy w bardzo różnych sektorach gospodarki, w tym w branży usług finansowych,
lotnictwa komercyjnego, ochrony zdrowia czy handlu detalicznego. Nadzwyczajna usługa to książka praktyczna i jednocześnie wciągająca. Promuje nowe, systematyczne podejście do kwestii obsługi klienta, przedstawiając je jako sposób na
bezprecedensową kreatywność i rentowność.

Frances Frei jest profesorem Harvard Business School. Zajmuje się zarządzaniem
usługami. Jako prezes MBA Required Curriculum przyczynia się do przeobrażenia
doświadczenia studiów na HBS.

Anne Morriss jest dyrektorem zarządzającym Concire Leadership Institute, firmy
konsultingowej, która pomaga liderom identyfikować i przezwyciężać bariery
utrudniające osiąganie dobrych wyników

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 42,42zł

Tytuł książki: "Nadzwyczajna usługa Jak przekuć zaangażowanie klienta w sukces twojej firmy"
Autor: Frances Frei
Wydawnictwo: MT Biznes
Cena: 49.90zł 42.42zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
PRL w kuchni
PRL w kuchni
Iwona Kienzler
Edipresse Polska
Ocena skuteczności ćwiczeń mięśni dna miednicy u kobiet z wysiłkowym nietrzymaniem moczu
Ocena skuteczności ćwiczeń mięśni dna miednicy u kobiet z wysiłkowym nietrzymaniem moczu
Agnieszka Radzimińska
WUMK
Ustawa Prawo zamówień publicznych z komentarzem do zmian obowiązujących od 19 października 2014 r.
Ustawa Prawo zamówień publicznych z komentarzem do zmian obowiązujących od 19 października 2014 r.
Andrzela Gawrońska-Baran Dominika Perkowska Agata Hryc-Ląd
Oficyna Prawa Polskiego
Od oględzin do opinii biegłego
Od oględzin do opinii biegłego
Jolanta Jerzewska
Wolters Kluwer
Grabież Europy
Grabież Europy
Lynn H. Nicholas
Rebis
Przypadek to nie wszystko Moje życie psychologa społecznego
Przypadek to nie wszystko Moje życie psychologa społecznego
Elliot Aronson
CHARAKTERY
 Koszyk
1 x Prawo konstytucyjne porównawcze
1 x Chcesz być normalny czy szczęśliwy Przełom w życiu
1 x Dwie Księgi Z dziejów relacji między nauką a teologią
1 x Kochaj i stawiaj granice Jak połączyć dyscyplinę i miłość w wychowaniu
1 x Biblia leczy Otyłość Metoda oparta na zbilansowanej diecie
1 x Angielsko-polski słownik medyczny Słownik podręczny
1 x Wychowanie w duchu empatii Rodzicielstwo według Porozumienia bez Przemocy
1 x 100 najlepszych przepisów Na klasyczne przekąski
1 x Atlas bitew powietrznych Ilustrowana historia walk powietrznych
1 x Żywi czy martwi? Porwania ludzi w Meksyku jako narzędzie terroru
1 x Cukrzyca Zapobieganie i leczenie
1 x Diagnostyka konstrukcji żelbetowych Tom 1 Metodologia, badania polowe, badania laboratoryjne betonu i stali
1 x Sieci telekomunikacyjne
1 x Innowacja. Droga do wzrostu zysków
1 x Bitwy i potyczki stoczone przez wojsko polskie w roku 1831
1 x Ciało - mój azyl Callanetics harmonizujący
1 x Dojrzewanie O czym dziewczynki muszą wiedzieć?
1 x Fortnite Najlepszy nieautoryzowany przewodnik
1 x Lwów w starej fotografii
887.55zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo MT Biznes
 Kategoria:
 Fizyka
Symulacje komputerowe w fizyce. Wydanie II

Symulacje komputerowe w fizyce. Wydanie II

79.00zł
59.25zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press