Tytuł: | Najlepsze kampanie marketingu cyfrowego | | Autor: | Calvin Jones Damian Ryan | | ISBN: | 978-83-264-3127-2 | | Ilość stron: | 242 | | Data wydania: | 12/2013 (wydanie 2) | | Format: | 14.5x20.5cm | | Wydawnictwo: | Wolters Kluwer | |
| Cena: | 39.00zł | |
Co sprawia, że niektóre kampanie marketingowe odnoszą tak oszałamiający sukces nawet przy niewielkim budżecie? Jak dotrzeć do milionów osób, a nie wydać na to fortuny?
Damian Ryan i Calvin Jones znani specjaliści w dziedzinie marketingu cyfrowego przedstawiają w swojej książce 25 najbardziej udanych kampanii marketingowych przeprowadzonych za pomocą: • interaktywnych stron internetowych, • portali społecznościowych, • aplikacji na smartfony, • internetowych gier multi player online game, • filmów i grafik komputerowych oraz innych nowoczesnych i często niekonwencjonalnych narzędzi.
Autorzy przyjęli następujące kryteria doboru najlepszych kampanii: zastosowanie praktycznych rozwiązań, umiejętne wykorzystanie nowych technologii, kreatywność, innowacyjność oraz skuteczność.
Rozdziały: Szybki rozwój marketingu (cyfrowego) Studium przypadku 1. "Tańczące spodnie" Dockers Studium przypadku 2. "Prawda o smarcie" Studium przypadku 3. Hotel 626 firmy Doritos Studium przypadku 4. Pierwotny instynkt Lynx Studium przypadku 5. "Rage Against The Machine - numer 1 na Święta" Studium przypadku 6. Aplikacja na iPhone'a firmy Pizza Hut Studium przypadku 7. Fotograficzne przygody Nicka Turpina Studium przypadku 8. Super status TurboTax Studium przypadku 9. "Spoonful" Studium przypadku 10. W świecie absolutu Studium przypadku 11. "Wstrząsająca" kampania Wario Land "Shake It" na YouTube Studium przypadku 12. WALL-E Studium przypadku 13. Najlepsza praca na świecie Studium przypadku 14. "Star Trek" Studium przypadku 15. "Pogoń za cieniem" Studium przypadku 16. Ozometr Studium przypadku 17. "Gra miejska" Studium przypadku 18. Zagubiony w kosmosie Studium przypadku 19. "Życie toczy się online" Studium przypadku 20. Ulotne muzeum Studium przypadku 21. Pepsi daje radość życia Studium przypadku 22. 12 kamer stworzy twoją tęczę Studium przypadku 23. Dzień Walki z Malarią - wojna na Twitterze Studium przypadku 24. Wyjść z zamkniętego kręgu Studium przypadku 25. Kampania prezydencka Baracka Obamy w 2008 roku - 15 kluczowych stanów Stwórzmy kreatywną cyfrową przyszłość
|