Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
  E-biznes
  E-learning
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Narzędzia Google dla e-commerce 39.90zł 28.33zł
Narzędzia Google dla e-commerce

Tytuł: Narzędzia Google dla e-commerce
Autor: Krzysztof Marzec
ISBN: 978-83-283-2523-4
Ilość stron: 208
Data wydania: 09/2016
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress

Cena: 39.90zł 28.33zł


E-przedsiębiorco! Bądź widoczny w wyszukiwarce!

Wyszukiwarka Google deklasuje rywali. W Polsce korzysta z niej około 97% internautów. Właściwie wszyscy. Kogo w niej nie widać, ten nie istnieje. A kto nie potrafi z Google’em skutecznie współpracować, ten nic nie sprzeda w sieci. Dlaczego? Bo ta wyszukiwarka nie tylko pomaga użytkownikom internetu znaleźć potrzebne informacje, lecz także wskazuje im strony w określonej kolejności. E-przedsiębiorcom oferuje natomiast narzędzia pozwalające skuteczniej docierać z ofertą do potencjalnych klientów, efektywniej monitorować ich zachowania w sieci oraz poprawiać pozycję firmowej witryny w wynikach wyszukiwania. Bez praktycznej umiejętności posługiwania się tymi narzędziami nie sposób planować i prowadzić biznesu online.

Google Adwords, Google Analytics i Google Search Console — oto trzy narzędzia, na których skupia się autor tej książki. W swoim praktycznym poradniku w przystępny sposób opisał sposoby budowania kampanii reklamowej AdWords dla sklepów, mierzenia efektów tej kampanii oraz wykorzystywania optymalizacji SEO sklepu internetowego w celu pozyskiwania większego ruchu z bezpłatnych wyników wyszukiwania w Google’u. Co więcej, widać tu praktyczne podejście do optymalizacji strony sklepu. Ta książka przyda się zarówno początkującym e-przedsiębiorcom, jak i praktykom e-commerce. Ci pierwsi będą mogli dzięki niej skonstruować pierwsze skuteczne kampanie, a ci drudzy ugruntują swoją wiedzę i opanują nowe techniki reklamy.
 
Krzysztof Marzec — absolwent elektronicznego przetwarzania informacji na UJ. Certyfikowany trener Google AdWords oraz certyfikowany specjalista Google Analytics. Autor szkoleń i artykułów z tej tematyki, wykładowca Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Współwłaściciel agencji DevaGroup. Pracował dla takich marek, jak: Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer. Specjalizuje się w strategiach wykorzystujących optymalizację działań w kontekście zaawansowanej analityki wyników.
 
Rozdziały:
 

    Wstęp (7)

    1. Strategia e-commerce bazująca na wykorzystaniu narzędzi Google (9)

    • Od czego zacząć? (9)
    • Jakie środki przeznaczyć na promocję? (11)
    • Jaki sklep wybrać? (12)
    • Idea łączenia kont Google (14)

    2. Google Search Console (15)

    • Weryfikacja witryny (15)
    • Panel (18)
    • Wiadomości (18)
    • Stan w wyszukiwarce: Dane strukturalne i Marker danych (19)
    • Stan w wyszukiwarce: Udoskonalenia HTML (21)
    • Stan w wyszukiwarce: Linki do podstron (23)
    • Stan w wyszukiwarce: Przyspieszone strony mobilne AMP (23)
    • Ruch związany z wyszukiwaniem: Analityka wyszukiwania (24)
    • Ruch związany z wyszukiwaniem: Linki do Twojej witryny i Linki wewnętrzne (27)
    • Ruch związany z wyszukiwaniem: Ręczne działania (28)
    • Ruch związany z wyszukiwaniem: Kierowanie międzynarodowe (30)
    • Ruch związany z wyszukiwaniem: Obsługa na urządzeniach mobilnych (32)
    • Indeks Google (34)
    • Indeksowanie (36)
    • Problemy dotyczące bezpieczeństwa (41)
    • Inne zasoby (42)
    • Podsumowanie (43)

    3. Google Moja Firma (45)

    • Dlaczego warto być w lokalnych wynikach wyszukiwania? (45)
    • Uruchomienie wizytówki (46)
    • Weryfikacja wizytówki (48)
    • Edycja i ulepszanie wizytówki (49)
    • Dostęp i import (51)
    • Optymalizacja pod kątem wysokich pozycji (52)
    • Statystyki (54)

    4. Optymalizacja sklepu (55)

    • Audyt SEO (56)
    • Narzędzia (57)
    • Domena (59)
    • Skanowanie strony - crawler (62)
    • Skanowanie strony - WebSite Auditor (71)
    • Profil linków (78)
    • Dodatkowe ulepszenia (82)
    • Testowanie silnika sklepu pod SEO (84)

    5. Tworzenie bazy słów kluczowych pod content marketing (87)

    • Strategie wyszukiwania słów kluczowych (88)
    • Analiza słów kluczowych - Google Analytics oraz Google Search Console (91)
    • Planer słów kluczowych (92)
    • Zmiany trendów słów kluczowych (98)
    • Trendy mobilne (101)
    • Mechanizm autouzupełniania Google - keywordtool.io (103)
    • Analiza konkurencji (106)
    • Wdrożenie bazy (110)

    6. AdWords (113)

    • Strategia działań w AdWords (115)
    • AdWords a pozycjonowanie (116)
    • Pierwsza kampania w wyszukiwarce (118)
    • Grupa reklam (127)
    • Słowa kluczowe i dopasowania (128)
    • Reklamy i rozszerzenia reklam (132)
    • Analiza kampanii (139)
    • Google Merchant Center - zakładanie konta (142)
    • Google Merchant Center - plik danych o produktach (145)
    • Google Merchant Center - nawigacja i zarządzanie (148)
    • Kampania produktowa - PLA (151)
    • Remarketing (155)
    • Reklama w sieci reklamowej Google (159)
    • Inne możliwości AdWords (163)
    • Dlaczego warto używać AdWords (172)

    7. Google Analytics (173)

    • Raporty w Google Analytics (173)
    • Jak działa Google Analytics? (174)
    • Zakładanie konta GA (175)
    • Pojęcia konieczne do pracy z Google Analytics (177)
    • Wdrożenie konwersji (183)
    • Wyciąganie wniosków - podstawy (185)
    • Wyciąganie wniosków dla średnio zaawansowanych (188)
    • Analiza danych dla zaawansowanych (194)
    • Pułapki przy wdrażaniu (196)

    Zakończenie (197)

    A. Lista blogów (199)

    B. Minisłowniczek (201)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 28,33zł

Tytuł książki: "Narzędzia Google dla e-commerce"
Autor: Krzysztof Marzec
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 28.33zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Architektura drewniana
Architektura drewniana
Robert Pasieczny
Multico
Społeczne reguły pamiętania
Społeczne reguły pamiętania
Nowak Jacek
Nomos
Zatrudnianie pracowników tymczasowych praktyczny poradnik
Zatrudnianie pracowników tymczasowych praktyczny poradnik
Sylwia Puzynowska
ODDK
Miłość w zamkniętej kopercie
Miłość w zamkniętej kopercie
Vi Keeland, Penelope Ward
HELION
Wykonywanie odbiorczych i okresowych sprawdzań instalacji niskiego napięcia oraz wykonywanie innych pomiarów
Wykonywanie odbiorczych i okresowych sprawdzań instalacji niskiego napięcia oraz wykonywanie innych pomiarów
Fryderyk Łasak
DW Medium
Reżyseria filmu reklamowego
Reżyseria filmu reklamowego
Katarzyna Dragowić
Wojciech Marzec
 Koszyk
1 x Teoria obwodów elektrycznych Wydanie 10
1 x Bunt białych czepków Analiza działalności związkowej pielęgniarek i położnych
1 x Pomiary i analiza jittera fazy zegarów w sieciach telekomunikacyjnych
1 x Blondynka w Urugwaju
1 x Łódź plan miasta 1:22 000
1 x Duży słownik polsko francuski francusko polski
1 x Turcja Przewodnik ilustrowany
1 x Ekonometria
1 x 1000 koni
1 x E-podręcznik Kierowca doskonały B + CD
1 x Ateny i wyspy greckie
1 x Himalaje Nepalu Przewodnik trekkingowy Wydanie 3
1 x English Adverbial Collocations Wydanie 6
1 x Ekonometria przestrzenna II Modele zaawansowane
1 x Austria Zielony Przewodnik Wydanie 2
1 x Fundamenty palowe Tom 1 technologie i obliczenia Wydanie 2
1 x Georóżnorodność i atrakcje geoturystyczne Województwa Małopolskiego Wydanie 2
1 x Angielsko-polski polsko-angielski sprytny słownik nie tylko do szkoły
1 x 500 cudów natury
1 x Blondynka nad Gangesem
1 x Podstawy ekonomii matematycznej
1 x Sny Morfeusza
1 x Bieszczady Solina połoniny cerkwie Przewodnik rekreacyjny Wydanie 2
1 x Dzieje kultury Stanów Zjednoczonych
1 x Chiny Podróże z pasją
1 x Co ma Putin w głowie?
1 x Marketing usług turystycznych Difin
1 x Cuda Alp Najpiękniejsze szczyty i krajobrazy
1 x France road map 1:1 050 000
1 x Ochrona środowiska glebowego
1,364.63zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Chirurgia
Chirurgia jednego dnia Pacjent z cukrzycą

Chirurgia jednego dnia Pacjent z cukrzycą

49.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN