Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyka » Webmasterstwo » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
  Bazy danych
  Bezpieczeństwo
  CAD
  Grafika komputerowa
  iPod Pocket PC
  Kursy
  Media społecznościowe
  Office
  Programowanie
  Programy graficzne
  Sieci bezprzewodowe
  Sieci komputerowe
  Systemy operacyjne
  Techniki programowania
  Webmasterstwo
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Narzędzia Google dla e-commerce. Wydanie II poszerzone 39.90zł 29.93zł
Narzędzia Google dla e-commerce. Wydanie II poszerzone

Tytuł: Narzędzia Google dla e-commerce. Wydanie II poszerzone
Autor: Krzysztof Marzec
ISBN: 978-83-283-4246-0
Ilość stron: 240
Data wydania: 09/2018
Format: 140x208
Wydawnictwo: HELION

Cena: 39.90zł 29.93zł


Google'owa skrzynka narzędziowa

Google - wyszukiwarka, która rządzi światem internetu. A skoro tak, zależy od niej także i Twój byt, jeśli prowadzisz działalność online. Czasy, kiedy wystarczyło uruchomić stronę WWW i grzecznie czekać, aż klienci sami na nią trafią po wynikach wyszukiwania, dawno minęły. Dziś konkurencja w sieci jest ogromna, więc e-biznes z prawdziwego zdarzenia wymaga od swojego właściciela profesjonalizacji i poświęcenia sporej ilości czasu. Oczywiście pewne sprawy można sobie uprościć, zautomatyzować, ale nadal - bez świadomości narzędzi, które niejako w pakiecie z wszechobecną wyszukiwarką oferuje Google - nie ma mowy o sukcesie biznesu prowadzonego online.

Bez umiejętności obsługi Google Analytics trudno się zorientować, skąd na naszą stronę docierają klienci oraz na jakim etapie większość z nich porzuca koszyk zakupowy. Właściciel e-biznesu, który nie rozumie zasad rządzących kampaniami w Google Adwords, będzie już zawsze skazany na przepalanie pieniędzy, które powinny być inwestycją w skuteczną reklamę. Unowocześnianie strony WWW bez użycia do jej testowania Google Optimize jest jak strzelanie w ciemności do tarczy, podczas gdy włącznik światła jest pod ręką. Nieznajomość narzędzia Google Search Console docelowo skutkować będzie spadkiem widoczności e-sklepu w wyszukiwarce, a ponieważ stanie się tak raczej prędzej niż później, najwyższy czas doposażyć swoją stronę WWW w kilka niezbędnych narzędzi od wujka Google!

Rozdziały:

    Wstęp (7)

    1. Strategia e-commerce bazująca na wykorzystaniu narzędzi Google (9)

    • Od czego zacząć? (9)
    • Jakie środki przeznaczyć na promocję? (11)
    • Jaki sklep wybrać? (12)
    • Idea łączenia kont Google (14)

    2. Google Search Console (15)

    • Weryfikacja witryny (15)
    • Panel (18)
    • Wiadomości (18)
    • Wygląd w wyszukiwarce: Dane uporządkowane i Marker danych (19)
    • Wygląd w wyszukiwarce: Udoskonalenia HTML (21)
    • Ruch związany z wyszukiwaniem: Analityka wyszukiwania (24)
    • Ruch związany z wyszukiwaniem: Linki do Twojej witryny i Linki wewnętrzne (26)
    • Ruch związany z wyszukiwaniem: Ręczne działania (28)
    • Ruch związany z wyszukiwaniem: Kierowanie międzynarodowe (31)
    • Ruch związany z wyszukiwaniem: Obsługa na urządzeniach mobilnych (32)
    • Indeks Google (35)
    • Indeksowanie (36)
    • Problemy dotyczące bezpieczeństwa (42)
    • Web Tools/Inne zasoby (43)
    • Nowa wersja Google Search Console (45)
    • Podsumowanie (47)

    3. Google Moja Firma (49)

    • Dlaczego warto być w lokalnych wynikach wyszukiwania? (49)
    • Uruchomienie wizytówki (50)
    • Weryfikacja wizytówki (52)
    • Edycja i ulepszanie wizytówki (53)
    • Dostęp i import (55)
    • Optymalizacja pod kątem wysokich pozycji (57)
    • Statystyki (58)

    4. Optymalizacja sklepu (61)

    • Audyt SEO (62)
    • Narzędzia (63)
    • Domena (66)
    • Skanowanie strony - crawler (68)
    • Skanowanie strony - WebSite Auditor (78)
    • Profil linków (84)
    • Dodatkowe ulepszenia (91)
    • Testowanie silnika sklepu pod SEO (93)

    5. Tworzenie bazy słów kluczowych pod content marketing (97)

    • Strategie wyszukiwania słów kluczowych (98)
    • Analiza słów kluczowych - Google Analytics oraz Google Search Console (102)
    • Planer słów kluczowych (103)
    • Zmiany trendów słów kluczowych (110)
    • Trendy mobilne (113)
    • Mechanizm autouzupełniania Google - keywordtool.io (114)
    • Analiza konkurencji (118)
    • Wdrożenie bazy (123)

    6. AdWords (127)

    • Strategia działań w AdWords (129)
    • AdWords a pozycjonowanie (130)
    • Pierwsza kampania w wyszukiwarce (132)
    • Grupa reklam (142)
    • Słowa kluczowe i dopasowania (143)
    • Reklamy i rozszerzenia reklam (147)
    • Analiza kampanii (155)
    • Google Merchant Center - zakładanie konta (158)
    • Google Merchant Center - plik danych o produktach (161)
    • Google Merchant Center - nawigacja i zarządzanie (164)
    • Kampania produktowa - Shopping Ads i Zakupy Google (166)
    • Remarketing (170)
    • Reklama w sieci reklamowej Google (175)
    • Inne możliwości AdWords (178)
    • Dlaczego warto używać AdWords (188)

    7. Google Analytics (191)

    • Raporty w Google Analytics (191)
    • Jak działa Google Analytics? (192)
    • Zakładanie konta GA (193)
    • Pojęcia konieczne do pracy z Google Analytics (195)
    • Wdrożenie konwersji (201)
    • Wyciąganie wniosków - podstawy (204)
    • Wyciąganie wniosków dla średnio zaawansowanych (207)
    • Analiza danych dla zaawansowanych (213)
    • Pułapki przy wdrażaniu (214)

    Zakończenie (217)

    A. Lista blogów (219)

    B. Minisłowniczek (221)

    C. Google Data Studio (223)

    • Przykładowy raport (226)

    D. Google Optimize (229)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,93zł

Tytuł książki: "Narzędzia Google dla e-commerce. Wydanie II poszerzone"
Autor: Krzysztof Marzec
Wydawnictwo: HELION
Cena: 39.90zł 29.93zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Współczesna przestrzeń edukacyjna Tom 1
Współczesna przestrzeń edukacyjna Tom 1
Wiktor Żłobicki
Impuls
Co to jest islam?
Co to jest islam?
Ben Jelloun Tahar
karakter
Resocjalizacja penitencjarna aktualne wyzwania i rozwiązania 8
Resocjalizacja penitencjarna aktualne wyzwania i rozwiązania 8
Krause Amadeusz, Przybyliński Sławomir
Impuls
Amunicja i jej elaboracja Praktyczny poradnik
Amunicja i jej elaboracja Praktyczny poradnik
Jerzy A. Ejsmont
PWN
Wyścig kłamstw
Wyścig kłamstw
Juliet Macur
Sonia Draga
Poradnik młodego jeźdźca
Poradnik młodego jeźdźca
Isabelle von Neumann-Cosel
Galaktyka
 Koszyk
1 x Cuda Alp Najpiękniejsze szczyty i krajobrazy
1 x Architekci i historia
1 x Ekwiwalencja w tłumaczeniu tekstów prawnych i prawniczych Polskie i brytyjskie prawo spadkowe
1 x Pozycja prawna uczestników rynku nieruchomości
1 x Kodeks pracy Komentarz Wydanie 6
1 x Fotografia kulinarna. Od zdjęcia do arcydzieła. Wydanie II
1 x Przygotowanie produkcji
655.20zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Helion
 Kategoria:
 Biologia
Vademecum maturzysty Biologia

Vademecum maturzysty Biologia

39.90zł
33.92zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN