Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyka » Webmasterstwo » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
  Bazy danych
  Bezpieczeństwo
  CAD
  Grafika komputerowa
  iPod Pocket PC
  Kursy
  Media społecznościowe
  Office
  Programowanie
  Programy graficzne
  Sieci bezprzewodowe
  Sieci komputerowe
  Systemy operacyjne
  Techniki programowania
  Webmasterstwo
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Farmy wiatrowe w systemie elektroenergetycznym

Farmy wiatrowe w systemie elektroenergetycznym

59.00zł
Narzędzia Google dla e-commerce. Wydanie II poszerzone 39.90zł 29.93zł
Narzędzia Google dla e-commerce. Wydanie II poszerzone

Tytuł: Narzędzia Google dla e-commerce. Wydanie II poszerzone
Autor: Krzysztof Marzec
ISBN: 978-83-283-4246-0
Ilość stron: 240
Data wydania: 09/2018
Format: 140x208
Wydawnictwo: HELION

Cena: 39.90zł 29.93zł


Google'owa skrzynka narzędziowa

Google - wyszukiwarka, która rządzi światem internetu. A skoro tak, zależy od niej także i Twój byt, jeśli prowadzisz działalność online. Czasy, kiedy wystarczyło uruchomić stronę WWW i grzecznie czekać, aż klienci sami na nią trafią po wynikach wyszukiwania, dawno minęły. Dziś konkurencja w sieci jest ogromna, więc e-biznes z prawdziwego zdarzenia wymaga od swojego właściciela profesjonalizacji i poświęcenia sporej ilości czasu. Oczywiście pewne sprawy można sobie uprościć, zautomatyzować, ale nadal - bez świadomości narzędzi, które niejako w pakiecie z wszechobecną wyszukiwarką oferuje Google - nie ma mowy o sukcesie biznesu prowadzonego online.

Bez umiejętności obsługi Google Analytics trudno się zorientować, skąd na naszą stronę docierają klienci oraz na jakim etapie większość z nich porzuca koszyk zakupowy. Właściciel e-biznesu, który nie rozumie zasad rządzących kampaniami w Google Adwords, będzie już zawsze skazany na przepalanie pieniędzy, które powinny być inwestycją w skuteczną reklamę. Unowocześnianie strony WWW bez użycia do jej testowania Google Optimize jest jak strzelanie w ciemności do tarczy, podczas gdy włącznik światła jest pod ręką. Nieznajomość narzędzia Google Search Console docelowo skutkować będzie spadkiem widoczności e-sklepu w wyszukiwarce, a ponieważ stanie się tak raczej prędzej niż później, najwyższy czas doposażyć swoją stronę WWW w kilka niezbędnych narzędzi od wujka Google!

Rozdziały:

    Wstęp (7)

    1. Strategia e-commerce bazująca na wykorzystaniu narzędzi Google (9)

    • Od czego zacząć? (9)
    • Jakie środki przeznaczyć na promocję? (11)
    • Jaki sklep wybrać? (12)
    • Idea łączenia kont Google (14)

    2. Google Search Console (15)

    • Weryfikacja witryny (15)
    • Panel (18)
    • Wiadomości (18)
    • Wygląd w wyszukiwarce: Dane uporządkowane i Marker danych (19)
    • Wygląd w wyszukiwarce: Udoskonalenia HTML (21)
    • Ruch związany z wyszukiwaniem: Analityka wyszukiwania (24)
    • Ruch związany z wyszukiwaniem: Linki do Twojej witryny i Linki wewnętrzne (26)
    • Ruch związany z wyszukiwaniem: Ręczne działania (28)
    • Ruch związany z wyszukiwaniem: Kierowanie międzynarodowe (31)
    • Ruch związany z wyszukiwaniem: Obsługa na urządzeniach mobilnych (32)
    • Indeks Google (35)
    • Indeksowanie (36)
    • Problemy dotyczące bezpieczeństwa (42)
    • Web Tools/Inne zasoby (43)
    • Nowa wersja Google Search Console (45)
    • Podsumowanie (47)

    3. Google Moja Firma (49)

    • Dlaczego warto być w lokalnych wynikach wyszukiwania? (49)
    • Uruchomienie wizytówki (50)
    • Weryfikacja wizytówki (52)
    • Edycja i ulepszanie wizytówki (53)
    • Dostęp i import (55)
    • Optymalizacja pod kątem wysokich pozycji (57)
    • Statystyki (58)

    4. Optymalizacja sklepu (61)

    • Audyt SEO (62)
    • Narzędzia (63)
    • Domena (66)
    • Skanowanie strony - crawler (68)
    • Skanowanie strony - WebSite Auditor (78)
    • Profil linków (84)
    • Dodatkowe ulepszenia (91)
    • Testowanie silnika sklepu pod SEO (93)

    5. Tworzenie bazy słów kluczowych pod content marketing (97)

    • Strategie wyszukiwania słów kluczowych (98)
    • Analiza słów kluczowych - Google Analytics oraz Google Search Console (102)
    • Planer słów kluczowych (103)
    • Zmiany trendów słów kluczowych (110)
    • Trendy mobilne (113)
    • Mechanizm autouzupełniania Google - keywordtool.io (114)
    • Analiza konkurencji (118)
    • Wdrożenie bazy (123)

    6. AdWords (127)

    • Strategia działań w AdWords (129)
    • AdWords a pozycjonowanie (130)
    • Pierwsza kampania w wyszukiwarce (132)
    • Grupa reklam (142)
    • Słowa kluczowe i dopasowania (143)
    • Reklamy i rozszerzenia reklam (147)
    • Analiza kampanii (155)
    • Google Merchant Center - zakładanie konta (158)
    • Google Merchant Center - plik danych o produktach (161)
    • Google Merchant Center - nawigacja i zarządzanie (164)
    • Kampania produktowa - Shopping Ads i Zakupy Google (166)
    • Remarketing (170)
    • Reklama w sieci reklamowej Google (175)
    • Inne możliwości AdWords (178)
    • Dlaczego warto używać AdWords (188)

    7. Google Analytics (191)

    • Raporty w Google Analytics (191)
    • Jak działa Google Analytics? (192)
    • Zakładanie konta GA (193)
    • Pojęcia konieczne do pracy z Google Analytics (195)
    • Wdrożenie konwersji (201)
    • Wyciąganie wniosków - podstawy (204)
    • Wyciąganie wniosków dla średnio zaawansowanych (207)
    • Analiza danych dla zaawansowanych (213)
    • Pułapki przy wdrażaniu (214)

    Zakończenie (217)

    A. Lista blogów (219)

    B. Minisłowniczek (221)

    C. Google Data Studio (223)

    • Przykładowy raport (226)

    D. Google Optimize (229)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,93zł

Tytuł książki: "Narzędzia Google dla e-commerce. Wydanie II poszerzone"
Autor: Krzysztof Marzec
Wydawnictwo: HELION
Cena: 39.90zł 29.93zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Otyłość brzuszna ukryty zabójca
Otyłość brzuszna ukryty zabójca
Michel Brack
Vital
Cesarz Ameryki Wielka ucieczka z Galicji
Cesarz Ameryki Wielka ucieczka z Galicji
Pollack Martin
CZARNE
Córki Chin i obywatelki świata Obraz kobiety w chińskich czasopismach o modzie
Córki Chin i obywatelki świata Obraz kobiety w chińskich czasopismach o modzie
Adina Zemanek
Księgarnia Akademicka
Najważniejszy wrzesień świata Kronika niezauważonego ludobójstwa na Rohingach
Najważniejszy wrzesień świata Kronika niezauważonego ludobójstwa na Rohingach
Marek Rabij
W.A.B.
Smalec we współczesnej kuchni
Smalec we współczesnej kuchni
Praca zbiorowa
Olimp Media
Gospodarka nieruchomościami Zbiór przepisów
Gospodarka nieruchomościami Zbiór przepisów
Jerzy Dydenko
Wolters Kluwer
 Koszyk
1 x Angielsko-polski słownik biznesu Media Reklama Marketing Zarządzanie
1 x Niszczący sekret
114.08zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Helion
 Kategoria:
 Chirurgia
Chirurgia jednego dnia Pacjent z cukrzycą

Chirurgia jednego dnia Pacjent z cukrzycą

49.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC