Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyka » Webmasterstwo » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
  Bazy danych
  Bezpieczeństwo
  CAD
  Grafika komputerowa
  iPod Pocket PC
  Kursy
  Media społecznościowe
  Office
  Programowanie
  Programy graficzne
  Sieci bezprzewodowe
  Sieci komputerowe
  Systemy operacyjne
  Techniki programowania
  Webmasterstwo
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PZWL
Dieta w chorobach autoimmunologicznych Przepisy

Dieta w chorobach autoimmunologicznych Przepisy

59.00zł
Narzędzia Google dla e-commerce. Wydanie II poszerzone 39.90zł 29.93zł
Narzędzia Google dla e-commerce. Wydanie II poszerzone

Tytuł: Narzędzia Google dla e-commerce. Wydanie II poszerzone
Autor: Krzysztof Marzec
ISBN: 978-83-283-4246-0
Ilość stron: 240
Data wydania: 09/2018
Format: 140x208
Wydawnictwo: HELION

Cena: 39.90zł 29.93zł


Google'owa skrzynka narzędziowa

Google - wyszukiwarka, która rządzi światem internetu. A skoro tak, zależy od niej także i Twój byt, jeśli prowadzisz działalność online. Czasy, kiedy wystarczyło uruchomić stronę WWW i grzecznie czekać, aż klienci sami na nią trafią po wynikach wyszukiwania, dawno minęły. Dziś konkurencja w sieci jest ogromna, więc e-biznes z prawdziwego zdarzenia wymaga od swojego właściciela profesjonalizacji i poświęcenia sporej ilości czasu. Oczywiście pewne sprawy można sobie uprościć, zautomatyzować, ale nadal - bez świadomości narzędzi, które niejako w pakiecie z wszechobecną wyszukiwarką oferuje Google - nie ma mowy o sukcesie biznesu prowadzonego online.

Bez umiejętności obsługi Google Analytics trudno się zorientować, skąd na naszą stronę docierają klienci oraz na jakim etapie większość z nich porzuca koszyk zakupowy. Właściciel e-biznesu, który nie rozumie zasad rządzących kampaniami w Google Adwords, będzie już zawsze skazany na przepalanie pieniędzy, które powinny być inwestycją w skuteczną reklamę. Unowocześnianie strony WWW bez użycia do jej testowania Google Optimize jest jak strzelanie w ciemności do tarczy, podczas gdy włącznik światła jest pod ręką. Nieznajomość narzędzia Google Search Console docelowo skutkować będzie spadkiem widoczności e-sklepu w wyszukiwarce, a ponieważ stanie się tak raczej prędzej niż później, najwyższy czas doposażyć swoją stronę WWW w kilka niezbędnych narzędzi od wujka Google!

Rozdziały:

    Wstęp (7)

    1. Strategia e-commerce bazująca na wykorzystaniu narzędzi Google (9)

    • Od czego zacząć? (9)
    • Jakie środki przeznaczyć na promocję? (11)
    • Jaki sklep wybrać? (12)
    • Idea łączenia kont Google (14)

    2. Google Search Console (15)

    • Weryfikacja witryny (15)
    • Panel (18)
    • Wiadomości (18)
    • Wygląd w wyszukiwarce: Dane uporządkowane i Marker danych (19)
    • Wygląd w wyszukiwarce: Udoskonalenia HTML (21)
    • Ruch związany z wyszukiwaniem: Analityka wyszukiwania (24)
    • Ruch związany z wyszukiwaniem: Linki do Twojej witryny i Linki wewnętrzne (26)
    • Ruch związany z wyszukiwaniem: Ręczne działania (28)
    • Ruch związany z wyszukiwaniem: Kierowanie międzynarodowe (31)
    • Ruch związany z wyszukiwaniem: Obsługa na urządzeniach mobilnych (32)
    • Indeks Google (35)
    • Indeksowanie (36)
    • Problemy dotyczące bezpieczeństwa (42)
    • Web Tools/Inne zasoby (43)
    • Nowa wersja Google Search Console (45)
    • Podsumowanie (47)

    3. Google Moja Firma (49)

    • Dlaczego warto być w lokalnych wynikach wyszukiwania? (49)
    • Uruchomienie wizytówki (50)
    • Weryfikacja wizytówki (52)
    • Edycja i ulepszanie wizytówki (53)
    • Dostęp i import (55)
    • Optymalizacja pod kątem wysokich pozycji (57)
    • Statystyki (58)

    4. Optymalizacja sklepu (61)

    • Audyt SEO (62)
    • Narzędzia (63)
    • Domena (66)
    • Skanowanie strony - crawler (68)
    • Skanowanie strony - WebSite Auditor (78)
    • Profil linków (84)
    • Dodatkowe ulepszenia (91)
    • Testowanie silnika sklepu pod SEO (93)

    5. Tworzenie bazy słów kluczowych pod content marketing (97)

    • Strategie wyszukiwania słów kluczowych (98)
    • Analiza słów kluczowych - Google Analytics oraz Google Search Console (102)
    • Planer słów kluczowych (103)
    • Zmiany trendów słów kluczowych (110)
    • Trendy mobilne (113)
    • Mechanizm autouzupełniania Google - keywordtool.io (114)
    • Analiza konkurencji (118)
    • Wdrożenie bazy (123)

    6. AdWords (127)

    • Strategia działań w AdWords (129)
    • AdWords a pozycjonowanie (130)
    • Pierwsza kampania w wyszukiwarce (132)
    • Grupa reklam (142)
    • Słowa kluczowe i dopasowania (143)
    • Reklamy i rozszerzenia reklam (147)
    • Analiza kampanii (155)
    • Google Merchant Center - zakładanie konta (158)
    • Google Merchant Center - plik danych o produktach (161)
    • Google Merchant Center - nawigacja i zarządzanie (164)
    • Kampania produktowa - Shopping Ads i Zakupy Google (166)
    • Remarketing (170)
    • Reklama w sieci reklamowej Google (175)
    • Inne możliwości AdWords (178)
    • Dlaczego warto używać AdWords (188)

    7. Google Analytics (191)

    • Raporty w Google Analytics (191)
    • Jak działa Google Analytics? (192)
    • Zakładanie konta GA (193)
    • Pojęcia konieczne do pracy z Google Analytics (195)
    • Wdrożenie konwersji (201)
    • Wyciąganie wniosków - podstawy (204)
    • Wyciąganie wniosków dla średnio zaawansowanych (207)
    • Analiza danych dla zaawansowanych (213)
    • Pułapki przy wdrażaniu (214)

    Zakończenie (217)

    A. Lista blogów (219)

    B. Minisłowniczek (221)

    C. Google Data Studio (223)

    • Przykładowy raport (226)

    D. Google Optimize (229)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,93zł

Tytuł książki: "Narzędzia Google dla e-commerce. Wydanie II poszerzone"
Autor: Krzysztof Marzec
Wydawnictwo: HELION
Cena: 39.90zł 29.93zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
TOP 10 Madera
TOP 10 Madera
Christopher Catling
Hachette
Polityka wschodnia Unii Europejskiej Porażka czy sukces?
Polityka wschodnia Unii Europejskiej Porażka czy sukces?
Praca zbiorowa
Oficyna Wydawnicza ASPRA
Historia Polski średniowiecznej
Historia Polski średniowiecznej
Marek Kazimierz Barański
Zysk i S-ka
Maraton z blatu 2.0
Maraton z blatu 2.0
Jakub Karp, Paweł Urbańczyk
Inne Spacery
Witaj szkoło Przewodnik metodyczny 3 Część 4 ze scenariuszami zajęć i rozkładem materiału
Witaj szkoło Przewodnik metodyczny 3 Część 4 ze scenariuszami zajęć i rozkładem materiału
praca zbiorowa
Edukacja Polska
Teoria U dla świadomych liderów. Jak wzmocnić potencjał organizacji i kształtować jej przyszłość
Teoria U dla świadomych liderów. Jak wzmocnić potencjał organizacji i kształtować jej przyszłość
Otto Scharmer
HELION
 Koszyk
1 x 13 załączników
1 x Angielsko-polski słownik biznesu Media Reklama Marketing Zarządzanie
1 x Czas a trwanie idei politycznych i prawnych
1 x Budownictwo ogólne Tom 1-5
1 x Cze.kiszczak Biografia gen. broni Czesława Kiszczaka
1 x Gastroenterologia w praktyce
1 x Angular. Programowanie z użyciem języka TypeScript. Wydanie II
1 x Medycyna rodzinna Repetytorium
1 x Cyfrowy świat seniora Smartfon, tablet i nie tylko
1 x Zakazany układ
1 x Dwa przełomy Sztuka polska po 1955 i 1989 roku
1 x Czas końca czas początku Architektura i urbanistyka Warszawy historycznej 1939-1956
1 x Kolektory słoneczne i fotoogniwa w Twoim domu
1 x Dizionario italo-polacco della terminologia politica e sociale Włosko-polski słownik terminologii politycznej i społecznej
1 x Jak czytać nowoczesne budynki Przyspieszony kurs wiedzy o architekturze epoki nowoczesnej
1 x Blog jako nowa forma komunikowania politycznego
1 x Edytorstwo Jak wydawać współczesne teksty literackie
1 x Wyrażenia regularne od podstaw
1 x Bieszczady Gorgany i Czarnohora w starej fotografii
1 x Hale z poligonalnym chórem zintegrowanym w architekturze gotyckiej na terenie Polski
1 x Dizajn na co dzień
1 x Atlas chorób pszczół najbardziej istotnych dla polskich pszczelarzy
1 x Dinozaury
1 x Dubaj Prawdziwe oblicze
1 x Biografie odtajnione Z archiwów literackich bezpieki
1 x Arcydzieła światowej architektury
1 x Tak sobie wyobrażałam śmierć
1 x Rozkosze grzechu. Bogactwo i grzech #3
1 x Atlantyda odnaleziona Rozwiązanie największej zagadki w dziejach świata
1 x Budownictwo drewniane
1 x Tworzenie wizualizacji na panele HMI firmy Siemens
1 x Bezpieczeństwo międzynarodowe Współczesne koncepcje
1 x Biologiczne mechanizmy zachowania się ludzi i zwierząt Wydanie 3
1 x Bractwo Kurkowe w Polsce Leksykon
1 x Fundamenty palowe Tom 1 technologie i obliczenia Wydanie 2
1 x 100 najpiękniejszych budowli świata
1 x Bogowie nigdy nas nie opuścili Nowe Wspomnienia z przyszłości
1 x Co sprawia, że ja to ja
1 x Adwokat Rozmowa o życiu w ciekawych czasach
1 x Wykłady z metod ilościowych dla ekonomistów
1 x Bazylika Świętego Piotra Historia monumentu
2,373.33zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Helion
 Kategoria:
 Geografia
Geografia Repetytorium Matura poziom podstawowy i rozszerzony Wydanie 2

Geografia Repetytorium Matura poziom podstawowy i rozszerzony Wydanie 2

53.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC