Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Narzędzia i techniki komunikacji marketingowej XXI wieku 69.00zł
Narzędzia i techniki komunikacji marketingowej XXI wieku

Tytuł: Narzędzia i techniki komunikacji marketingowej XXI wieku
Autor: Krystyna Śliwińska, Mirosław Pacut
ISBN: 978-83-264-1030-7
Ilość stron: 176
Data wydania: 03/2011
Format: 17.0x24.0cm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer

Cena: 69.00zł


Wraz z charakterystyczną dla współczesnych rynków dynamizacją zjawisk gospodarczych następuje przewartościowanie skuteczności poszczególnych instrumentów komunikowania. Obserwowane już od pewnego czasu tendencje do zmniejszania się skuteczności tradycyjnych działań komunikacyjnych ulegają intensyfikacji wraz z pojawianiem się nowych mediów oraz przynależnych im innowacyjnych form komunikowania się z otoczeniem, wymuszając na nadawcach komunikatów marketingowych poszukiwanie nowych, innowacyjnych narzędzi i technik w tym zakresie.

Książka, będąca pracą zbiorową zespołu autorów, pracowników Katedry Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, podejmuje problematykę zastosowania nowych narzędzi i technik komunikacyjnych, zarówno w ujęciu teoretycznym - przedstawiając bogactwo nowoczesnych narzędzi i technik komunikacyjnych oraz definiując i porządkując omawiane zagadnienia, jak i w praktyce - analizując aplikacje nowych narzędzi i technik w czterech obszarach działalności non profit: w kampaniach społecznych, na rynku politycznym, w administracji publicznej i w ochronie zdrowia.

Publikacja adresowana jest zarówno do studentów kierunków ekonomicznych, jak i praktyków gospodarczych oraz menedżerów zarządzających organizacjami non profit, zajmujących się profesjonalnie problematyką komunikacji marketingowej.

Rozdziały:

CZĘŚĆ I. NOWE NARZĘDZIA I TECHNIKI KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ
Rozdział 1. Problemy z kategoryzacją nowych instrumentów komunikacyjnych
Rozdział 2. Instrumenty oparte na innowacyjnym wykorzystaniu tradycyjnych kanałów komunikacji
2.1. Shockvertising
2.2. Product placement
2.3. Ambient media i experiential marketing
2.4. Marketing szeptany
Rozdział 3. Instrumenty oparte na modelu komunikacji hipermedialnej
3.1. Instrumenty komunikacyjne w środowisku WWW
3.2. Instrumenty komunikacyjne w środowisku Web 2.0
3.3. Instrumenty marketingu bezpośredniego w hipermediach.

CZĘŚĆ II. ZASTOSOWANIE NOWYCH NARZĘDZI I TECHNIK KOMUNIKACYJNYCH W PRAKTYCE WYBRANYCH ORGANIZACJI NON PROFIT
Rozdział 4. Nowe narzędzia i techniki komunikacji marketingowej w kampaniach społecznych
4.1. Wprowadzenie
4.2. Product placement
4.3. Shockvertising
4.4. Ambient media
4.5. Marketing doświadczeń (expeńential marketing)
4.6. Korporacyjne i produktowe strony WWW
4.7. Reklama na zewnętrznych stronach WWW
4.8. Web 2.0 - portale społecznościowe, fora, czaty, błogi i mikroblogi
4.9. Wykorzystanie komunikacji nieformalnej w Internecie - marketing szeptany i wirusowy
4.10. Advertainment
4.11. Marketing bezpośredni w Internecie
4.12. Podsumowanie
Rozdział 5. Nowe narzędzia i techniki komunikacji w polityce
5.1. Wprowadzenie
5.2. Strona internetowa
5.3. Wortale polityczne
5.4. Portale społecznościowe (typu Facebook, Nasza-klasa, Twitter)
5.5. Platformy dyskusyjne (newsgroups, fora, czaty, komunikatory)
5.6. Interaktywne sondaże
5.7. Błogi
5.8. Wideoblogi i telewizja internetowa
5.9. Gry komputerowe
5.10. Ambient media
5.11. Podsumowanie
Rozdział 6. Nowe narzędzia i techniki komunikacji w administracji publicznej
6.1. Wprowadzenie
6.2. Stan obecny i zagrożenia
6.3. E-administracja
6.4. Samorządowe witryny internetowe
6.5. Intranet
6.6. Marketing szeptany w administracji publicznej
6.7. Poczta elektroniczna i komunikatory
6.8. Wirtualne społeczności lokalne
6.9. Projekty nowoczesnych technik komunikacji w administracji publicznej
6.10. Etyka komunikacji internetowej
6.11. Podsumowanie
Rozdział 7. Nowe narzędzia i techniki komunikacji w publicznej służbie zdrowia
7.1. Wprowadzenie
7.2. Aktualny stan komunikacji marketingowej na rynku usług zdrowotnych
7.3. Nowe techniki komunikacji wykorzystywane w publicznej służbie zdrowia
7.4. Podsumowanie

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Analiza matematyczna dla licealistów i studentów Repetytorium
Analiza matematyczna dla licealistów i studentów Repetytorium
Kłaczkow Krzysztof, Kurczab Marcin, Świda Elżbieta
Pazdro
Stare fotografie Poradnik kolekcjonera
Stare fotografie Poradnik kolekcjonera
Zenon Harasym
Arkady
Niemieckie krążowniki liniowe 1914-1918
Niemieckie krążowniki liniowe 1914-1918
Staff Gary
Napoleon V
Jak wygrywać każdy spór Negocjacje w życiu codziennym
Jak wygrywać każdy spór Negocjacje w życiu codziennym
Anna M. Łabuz
Onepress
Największe oszustwa w II wojnie światowej
Największe oszustwa w II wojnie światowej
William Breuer
Amber
Zamówienia in-house w praktyce
Zamówienia in-house w praktyce
Pawelec Jakub
C.H. Beck
 Koszyk
1 x Zarządzanie w pielęgniarstwie
1 x Analiza kosztów-korzyści w wycenie środowiska przyrodniczego
1 x Mundra
1 x Analiza przeżycia i tablice wymieralności
1 x Leksykon prawa medycznego 100 podstawowych pojęć
1 x Podstawy masażu leczniczego Wydanie 5
1 x Vademecum diagnostyki i leczenia nadciśnienia tętniczego Poradnik dla lekarza prywatnego
1 x Dysfunkcja czaszkowo-żuchwowa
548.00zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer
 Kategoria:
 Fizyka
Obliczenia kwantowe dla każdego

Obliczenia kwantowe dla każdego

69.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT