Nowoczesny, przystępnie napisany podręcznik do nauczania języków obcych!
Podręcznik uwzględnia obecną sytuację w szkolnictwie i na rynku usług edukacyjnych: • wdrażanie nowej podstawy programowej, • obniżenie wieku rozpoczynania nauki języka obcego, • powstanie nowych kontekstów edukacyjnych (kursy e-learningowe czy blended learning), • ogromny wzrost liczby uczniów o specyficznych trudnościach w nauce języka (uczniowie dyslektyczni, uczniowie niepełnosprawni), • upowszechnienie nauki języka obcego zintegrowanej z treścią (CLIL)
Autorzy, wybitni specjaliści z całego kraju, napisali książkę, która jest znakomitym podręcznikiem dla wszystkich studentów kierunków filologicznych oraz wsparciem dla nauczycieli języków obcych. W kolejnych rozdziałach podręcznika omawiają: • nowoczesne cele nauczania języka obcego, • wymagania nowej podstawy programowej, • europejską politykę językową, • rozwijanie kompetencji interkulturowych, • umiejętność posługiwania się nowymi technologiami, • problemy specyficzne dla poszczególnych grup uczących się, • trudności, z którymi borykają się uczniowie (np. lęk komunikacyjny), • sposoby identyfikowania trudności ucznia i wspierania go w ich pokonywaniu.
Podręcznik stanowi znakomitą pomoc zarówno dla czynnych nauczycieli języków obcych, jak i dla studentów zdobywających kwalifikacje zawodowe w zmieniających się warunkach nauczania języków obcych.
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 42,42zł
|