Tytuł: | Nazwy własne obiektów handlowo usługowych w przestrzeni miasta | | Autor: | Siwiec Adam | | ISBN: | 978-83-7784-113-6 | | Ilość stron: | 232 | | Data wydania: | 03/2012 | | Format: | B5 | | Wydawnictwo: | UMCS | |
| Cena: | 31.50zł | |
Książka Adama Siwca rozwiązuje wiele istotnych kwestii (także z zakresu teorii) onomastycznych, a wiążąc dociekania stricte językowe z takimi obszarami, jak kultura masowa i konsumpcja, reklama, marketing, komunikacja i społeczny wymiar przestrzeni, wyznacza nowe perspektywy opisu nazw własnych.
Przyjęta koncepcja opracowania wieloaspektowego sprawia, że czytelnik - podążając za zmieniającym się tokiem autorskiej narracji - uświadamia sobie zarówno złożoność samych nazw i procesów nominacyjnych, jak i możliwość ich zróżnicowanego, kompleksowego opisu.
|