Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Nektar. Twórcze paliwo wynalazczości i innowacji 47.00zł 33.37zł
Nektar. Twórcze paliwo wynalazczości i innowacji

Tytuł: Nektar. Twórcze paliwo wynalazczości i innowacji
Autor: Alex Wipperfürth
ISBN: 83-246-0035-3
Ilość stron: 328
Data wydania: 01/2006
Oprawa: twarda
Format: A5
Wydawnictwo: Onepress

Cena: 47.00zł 33.37zł


Czy znasz jakieś marki, które zaistniały na rynku nagle i niespodziewanie, bez kosztownej reklamy masowej? Oto trzy przykłady: Dr Martens, Blair Witch Project i eBay. Co jest źródłem tej -- zdawałoby się -- przypadkowej popularności? Dlaczego rynek błyskawicznie przekonał się do tych marek?

Konsumenci porwali te marki: to oni nadali im kształt i kultowy wpływ. A producenci im w tym pomogli: zaoferowali początkową wizję, z którą ludzie zaczęli się identyfikować i w której rozwój chcieli się zaangażować. Potem producenci oddali konsumentom kontrolę nad tymi markami. Przyjęli postawę: "Niech się dzieje co chce". Ta strategia wiele razy okazała się skuteczna i dochodowa. Jej efektem są kultowe marki, szeroko akceptowane przez rynek.

Konsumenci nie lubią korporacji, które próbują nimi manipulować i w dodatku przerzucają koszty wielkich kampanii reklamowych na ceny produktów i usług. Badanie rynku, wybieranie grup docelowych i prowadzenie tradycyjnych kampanii -- to sporo kosztuje. Może lepiej po prostu zaoferować produkt i pozwolić, by ukształtował go rynek? Konsumenci lepiej odbierają markę, którą sami tworzą i są jej bardziej lojalni.

Przeczytaj tę książkę i dowiedz się:

  • jak stworzyć silną markę bez masowej reklamy: Napster (marka Apple), eBay, Dr Martens, Pabst Blue Ribbon (piwo antyelitarne) i inne;
  • jak przekazywać ideę marki tak, aby konsumenci chcieli ją dalej kształtować;
  • jak być bliżej klientów: odrzucić sztuczną postawę i skończyć z manipulacją gustami;
  • jak stworzyć luzacką markę: zaskakującą i niedoskonałą, lecz konsekwentnie zaprojektowaną;
  • jak przeniknąć do kultury konsumentów i wprowadzić markę do nowego pokolenia;
  • jak stworzyć świat emocji: bombardowanie uczuciami i inne chwyty psychologiczne;
  • jak zbudować lojalność: obiecać za mało i przekroczyć oczekiwania;
  • jak stworzyć silnie pożądaną markę: kreowanie wrażenia, że produkt jest trudno dostępny.

Rozdziały:

I Marketing bez marketingu (7)
1. O micie "marketingu bez marketingu" (9)

II Porwanie (17)
2. Własność publiczna - spontaniczne porwanie (19)
3. Spontaniczne porwanie - przewodnik dla specjalistów od marketingu (43)
4. Złudny "marketing bez marketingu" - porwanie wspomagane (63)
5. Niebezpieczne podejście (95)
6. Porwanie wspomagane - przewodnik dla specjalistów od marketingu (107)
III Porwanie w stylu korporacyjnym (115)
7. Kandydaci do porwania (117)
8. Porwanie korporacyjne - przewodnik dla specjalistów od marketingu (127)
9. Początek ery nowego marketingu (151)
IV Porywacz (165)
10. Konsument zbiorowy (167)
11. Procesy zachodzące wewnątrz plemienia marki (181)
12. Jak pozyskać sobie oddanie klientów (207)
V Porwanie marki - mapa drogowa (217)
13. Punkt wyjścia - pomysł na porwanie (219)
14. Faza pierwsza - marketing plemienny (231)
15. Faza druga - współtworzenie (257)
16. Faza trzecia - marketing masowy (269)
VI Zagrożenia i szanse związane z porwaniem (283)
17. Zagrożenia: "Prosimy naszego sponsora o zabranie głosu" (285)
18. Szanse: końcowy rezultat (303)
Skorowidz (319)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 33,37zł

Tytuł książki: "Nektar. Twórcze paliwo wynalazczości i innowacji"
Autor: Alex Wipperfürth
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 47.00zł 33.37zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Osiem minut medytacji. Spokój umysłu na co dzień
Osiem minut medytacji. Spokój umysłu na co dzień
Victor Davich
Sensus
Zamknij oczy i pomyśl o Andach
Zamknij oczy i pomyśl o Andach
Wojciech Lewandowski
Grupa Image
Zarządzanie logistyką magazynową
Zarządzanie logistyką magazynową
Gwynne Richards
PWN
Podstawy zarządzania zakładem opieki zdrowotnej
Podstawy zarządzania zakładem opieki zdrowotnej
Monika Dobska, Kazimierz Rogoziński
PWN
Zagadki o zwierzętach
Zagadki o zwierzętach
Jerzy Sabat
Harmonia
Jak dzieci uczą się mówić
Jak dzieci uczą się mówić
Katarzyna Bieńkowska
PZWL
 Koszyk
1 x Międzynarodowe standardy ochrony praw człowieka a doświadczenia Polski
1 x Menedżer jako coach Nowoczesny styl zarządzania
1 x Projekty z dotacją. Podręcznik konsultanta, wnioskodawcy i beneficjenta
1 x Ciało i seksualność w kinie polskim
1 x Blondynka w Japonii
1 x Kury moje hobby
1 x Akty notarialne Praktyczne komentarze Orzecznictwo Koszty + Płyta CD
1 x Skuteczne historyjki społeczne dla młodszych dzieci z autyzmem Dorastanie z historyjkami społecznymi
1 x Historia nauki polskiej Tom X. 1944-1989
1 x Międzynarodowe a unijne prawo podatkowe w kontekście opodatkowania zysków przedsiębiorstw
1 x Artretyzm Lekarz rodzinny
1 x Badania diagnostyczne w pedagogice
1 x Legendy zamków sudeckich
1 x Słownik biograficzny starostów Drugiej Rzeczypospolitej
1 x Archipelag GUŁag 1918-1956
1 x Podstawy projektowania jachtów
1 x Piersi. Poradnik dla każdej kobiety
1 x Czyste serce czysty dom Jak oczyścić energię ludzi i miejsc
1 x Poczet cesarzy rzymskich
1 x Inteligencja strategiczna Jak stworzyć mądrą firmę
1 x Autoarteterapie
1 x Chiny w dziesięciu słowach
1 x Elegijna świadomość romantyków
1 x Biała księga zarządzania
1 x Leksykon prawa ochrony środowiska
1 x Mamie na ratunek. 200 przepisów na zdrowy posiłek dla Twojego malucha
1 x Detal w typografii
1 x Gleboznawstwo
1 x Lingua Latina medicinalis Ćwiczenia z terminologii medycznej
1 x Cyfrowy tubylec w szkole Diagnozy i otwarcia Tom 2 Nauczyciel a nowe technologie w szkole
1 x Promocja zdrowia Tom 2 Promocja zdrowia w praktyce pielęgniarki i położnej
1 x Jadalne zioła i owoce lasów, łąk i pól - jak je rozpoznawać
1 x Aporty do spółek kapitałowych i osobowych Kluczowe zagadnienia podatkowe zarys aspektów prawnych
1 x Pamiątka po Marszałku Józefie Piłsudskim
1 x Problemy readaptacji skazanych i pomoc w ich resocjalizacji
1 x Farmagedon Rzeczywisty koszt taniego mięsa
1 x SCRUM i nie tylko Teoria i praktyka w metodach Agile
1 x 100/60 Setką na sześćdziesiątkę felietony
1 x Ekoinnowacje w przedsiębiorstwie Zarządzanie, pomiar i wpływ na wyniki finansowe
1 x Aksjomaty prawa administracyjnego
1 x Dietetyka sportowa Co jeść, by trenować efektywnie
1 x Dynamika zmian w prawie
1 x Autobiografia Jan Paweł II
1 x Wady serca Tom 1
2,789.37zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Matematyka
Wstęp do matematyki Zbiór zadań

Wstęp do matematyki Zbiór zadań

29.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN