Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Chemia Encyklopedia dla wszystkich

Chemia Encyklopedia dla wszystkich

104.00zł
Neuromarketing 2.0 Wygraj wojnę o umysł klienta 39.90zł 28.33zł
Neuromarketing 2.0 Wygraj wojnę o umysł klienta

Tytuł: Neuromarketing 2.0 Wygraj wojnę o umysł klienta
Autor: Jakub Woźniak
ISBN: 978-83-246-5662-2
Ilość stron: 232
Data wydania: 10/2012
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress

Cena: 39.90zł 28.33zł


Wygraj wojnę o umysł klienta
instrukcja obsługi umysłu na zakupach

Idziesz ulicą. Nagle dostrzegasz żółtą walizkę leżącą nieopodal. Rozglądasz się, podchodzisz i otwierasz ją ostrożnie. W środku widzisz jakieś papiery i… plik banknotów! Uśmiechasz się i zastanawiasz, co z nimi zrobić…

Mózg nie znosi pustki. Dlatego umieścił tę sytuację na znanej Ci ulicy. Ustalił też pogodę, porę dnia i roku. A nawet dodał zakończenie tej historii… :) Niedługo zrobi Ci też kawał: będziesz odnosić wrażenie, że to Twoje prawdziwe wspomnienie. Dlaczego? Bo zapamiętywaniem doświadczeń i tego, skąd one pochodzą, zajmują się różne części mózgu. Dzięki temu jakiś znany z telewizji produkt możesz trzymać w ręce pierwszy raz w życiu, a jednocześnie czuć się tak, jakby był w Twoim domu od wieków. To prawdziwa neuromagia.

Neuromarketing 2.0 to efekt kilku lat wnikliwych obserwacji i analiz. Z chirurgiczną precyzją pokaże Ci, jak neuron po neuronie zdobyć umysł klienta.

  • Neurobranding. Dowiesz się, jak skonstruować nieśmiertelną i zapewniającą stabilność duszę marki oraz dać jej atrakcyjne, zmienne i intrygujące ciało – by kreować marki tak spójne i ciekawe, że nikt im się nie oprze.
  • Neurowriting - opowiadanie poruszających historii. Osiągniesz mistrzostwo w natychmiastowym motywowaniu swoich odbiorców do zakupu dzięki wplataniu w swoje marketingowe opowieści ukrytej historii rdzennej (ang. core story) i maskującej ją historii powierzchniowej (ang. surface story).
  • Neurodesign - projektowanie skutecznej komunikacji sensorycznej. Nauczysz się modyfikować zmysłowe parametry swoich komunikatów (np. jasność i kolory zdjęć, formatowanie tekstu, tempo muzyki itd.) tak, by uzyskać maksymalne efekty perswazyjne.
  • Neurolingwistyka. Odkryjesz, jak gramatyczne formy wyrazów czy związki frazeologiczne żywo wpływają na wyobraźnię odbiorców.
  • I wiele, wieeele więcej…

Rozdziały:

1. Dla kogo jest ta książka i jak z niej korzystać? (7)

2. Początek przygody z neurologią (9)

  • Podstawowe założenia neuromarketingu w wersji 2.0 (12)
  • Jak działa umysł konsumenta? (15)
  • Filtry percepcyjne w marketingu (21)
  • Procesy neurologiczne (24)

3. Zmysły - wrota do umysłu klienta (29)

  • System wzrokowy (30)
  • System słuchowy (45)
  • System kinestetyczny (czuciowy) (50)

4. Emocje (59)

  • Parametry emocji (60)
  • Zjawiska związane z emocjami (63)
  • Struktura wybranych emocji (66)

5. Neurolingwistyka (79)

  • Język zmysłów (80)
  • Neurogramatyka (86)
  • Neurointerpunkcja (111)
  • Emocjonalny ładunek wyrazów (116)

6. Neurowriting (117)

  • Matryce otwarcia i zamknięcia (117)
  • Podstawowe zasady pisania dłuższych tekstów (121)
  • Opowiadanie historii (storytelling) (122)

7. Złożone środki sensoryczno-językowe (137)

  • Synestezja (138)
  • Kontrast (140)
  • Zaznaczanie analogowe (143)
  • Hiperbola (przesadnia) (144)
  • Elipsa (wyrzutnia, ominięcie) (145)
  • Metafora (147)
  • Wieloznaczność (151)
  • Aluzja (152)
  • Powtórzenia (153)
  • Neologizmy (154)
  • Ironia (155)
  • Absurd (156)
  • Frakcjonowanie (przerywanie) i niedostępność (156)
  • Połączenie z kontekstem (158)
  • Instalowanie fałszywych wspomnień (160)
  • Dawanie dowodów (163)
  • Podsumowanie (169)

8. Opisywanie grupy docelowej (171)

  • Do kogo właściwie chcemy trafić? (171)
  • Jak grupować ludzi? (172)
  • Poziomy neurologiczne grupy docelowej (172)
  • Ogólne wytyczne podczas opisywania grupy docelowej (175)
  • Grupa docelowa pod lupą (176)
  • Konkurencja (185)

9. Neuroprojektowanie (189)

  • Neurobranding, czyli projektowanie marki (189)
  • Projektowanie komunikatów marki (214)

10. Przestroga na koniec (221)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 28,33zł

Tytuł książki: "Neuromarketing 2.0 Wygraj wojnę o umysł klienta"
Autor: Jakub Woźniak
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 28.33zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Sporty Ekstremalne
Sporty Ekstremalne
Praca zbiorowa
Arti
Wstęp do analizy zespolonej Część 2 Funkcje holomorficzne wielu zmiennych
Wstęp do analizy zespolonej Część 2 Funkcje holomorficzne wielu zmiennych
Chądzyński Jacek
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Opieka zdrowotna Zagadnienia ekonomiczne
Opieka zdrowotna Zagadnienia ekonomiczne
Iga Rudawska
Difin
Tacierzyństwo Zostajesz tatusiem i wszystko się zmienia Wydanie 3
Tacierzyństwo Zostajesz tatusiem i wszystko się zmienia Wydanie 3
Daniel W. Driscoll
WAM
Podręcznik artysty Niezbędne materiały i techniki rysunku i malarstwa Wydanie 2
Podręcznik artysty Niezbędne materiały i techniki rysunku i malarstwa Wydanie 2
Simon Jennings
Muza
Project finance w inwestycjach infrastrukturalnych
Project finance w inwestycjach infrastrukturalnych
Anna Wojewnik-Filipkowska
CEDEWU
 Koszyk
0 przedmiotów
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Chemia
Chemia bionieorganiczna

Chemia bionieorganiczna

89.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN