Tytuł: | New Media (Studies) | | Autor: | Kopecka-Piech Katarzyna, Woźny Aleksander | | ISBN: | 978-83-229-3261-2 | | Ilość stron: | 172 | | Data wydania: | 02/2012 | | Format: | 16.5x23.5cm | | Wydawnictwo: | Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego | |
| Cena: | 25.00zł | |
Książka New Media (Studies) jest efektem międzynarodowej konferencji na temat nowych mediów i innowacyjnych metod badań, która odbyła się jesienią 2009 roku we Wrocławiu i zgromadziła grono młodych badaczy: doktorantów z Polski, Niemiec, Portugalii, Rumunii, Bułgarii i Irlandii oraz studentów reprezentujących największe ośrodki akademickie w kraju.
W tomie znalazły się anglojęzyczne i polskojęzyczne artykuły analizujące m.in. zagadnienia związane z zawartością serwisów internetowych, użytkowaniem mediów społecznościowych, kulturą nowych mediów.
Wydanie obcojęzyczne: angielski, polski
|