Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyka » Webmasterstwo » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
  Bazy danych
  Bezpieczeństwo
  CAD
  Grafika komputerowa
  iPod Pocket PC
  Kursy
  Media społecznościowe
  Office
  Programowanie
  Programy graficzne
  Sieci bezprzewodowe
  Sieci komputerowe
  Systemy operacyjne
  Techniki programowania
  Webmasterstwo
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Niech Cię widzą w sieci! Blog lub serwis branżowy od podstaw 39.90zł 29.93zł
Niech Cię widzą w sieci! Blog lub serwis branżowy od podstaw

Tytuł: Niech Cię widzą w sieci! Blog lub serwis branżowy od podstaw
Autor: Grzegorz Miłkowski
ISBN: 978-83-283-6627-5
Ilość stron: 144
Data wydania: 04/2020
Format: 14.0x21.0cm
Wydawnictwo: HELION

Cena: 39.90zł 29.93zł


Content is the king!

Dobrze prowadzony content marketing to podstawa efektywnych, a przy tym stosunkowo niskokosztowych działań promujących firmę, jej produkty lub usługi. Zasadniczą ideą przyświecającą marketingowi treści jest dzielenie się wiedzą - regularne publikowanie informacji atrakcyjnych dla odbiorcy. Przy czym mianem odbiorcy w przypadku content marketingu określa się potencjalnego klienta z założeniem, że skoro chętnie i regularnie korzysta z udostępnianych przez firmę informacji, to w pewnym momencie skorzysta także z jej oferty. Content marketing pozwala również zbudować prestiż marki eksperta w danym obszarze oraz sprzyja wyszukiwaniu jej w sieci, a to za przyczyną wyszukiwarek, które "kochają" słowa klucze pojawiające się na firmowych blogach i stronach.

Tu przechodzimy od "co" do "jak". Jak zatem realizować skuteczne działania z zakresu marketingu treści? Jedną z ciekawszych propozycji jest prowadzenie firmowego bloga lub tematycznego portalu, gromadzącego wokół siebie ludzi zainteresowanych danym zagadnieniem albo konkretną branżą. Takie medium online może założyć właściciel każdego, nawet bardzo niewielkiego biznesu, pod warunkiem że lubi pisać i dysponuje wiedzą niezbędną do tego, by na polu marketingu treści działać skutecznie. Wiedzę, jak powszechnie wiadomo, pozyskuje się z odpowiednich książek. Ta została podzielona na trzy zasadnicze części:

  • Z pierwszej, teoretycznej, dowiesz się, jakimi regułami rządzi się komunikacja contentmarketingowa bazująca na mediach własnych
  • Część druga przeprowadzi Cię przez najważniejsze techniczne aspekty uruchamiania bloga lub portalu internetowego
  • Na koniec nauczysz się budować strukturę efektywnego serwisu takiego, który ludzie będą chętnie odwiedzać i polecać innym

Rozdziały:

    • Od autora
    • Część I. Polityka redakcyjna Twojej firmy
    • Rozdział 1. Content marketing nie jest o Tobie, tylko o Twoich odbiorcach
      • Mój klient, czyli kto?
      • Zacznij od zdefiniowania celów
      • Rozpoznaj potrzeby swoich odbiorców
      • Komunikaty adekwatne do odbiorców
      • Jak poznawać się z odbiorcą?
      • Media własne
      • Google Analytics
      • Monitoring internetu
      • Kampanie CPC
      • Remarketing
      • Jak zbudować personę z twarzą?
    • Rozdział 2. Jak budować komunikację contentmarketingową wspierającą sprzedaż?
      • Wiadomości klucze, które zapełnią Twój koszyk
      • Narzędzia contentmarketingowe wspierające sprzedaż
        • Google Analytics
        • E-mail marketing i automatyzacja
        • Zamknięte treści
      • ROI, czyli zwrot z inwestycji w content marketing
      • Biznes pełen treści
    • Część II. Budowa serwisu branded-contentowego pierwsze kroki
    • Rozdział 3. Typ domeny internetowej ma znaczenie
      • Serwis w domenie firmowej
      • Serwis we własnej domenie, czyli niezależny blog lub portal firmowy
      • Jak skonstruować niezależną domenę dla bloga lub portalu?
    • Rozdział 4. O technikaliach dla humanistów, czyli co technicznego każdy redaktor wiedzieć powinien
      • Dobry dom dla treści, czyli wybór hostingu
        • Częstotliwość publikacji ma znaczenie
        • Poczta redakcyjna
        • Backupy
      • Wybór silnika dla Twojego serwisu
    • Rozdział 5. Jak powinna wyglądać treść, żeby była wiarygodna?
      • Wygląd serwisu pierwsze wrażenie ma znaczenie
      • Czy projektowanie graficzne serwisu od zera jest konieczne?
      • Wygląd serwisu dostosowany do liczby publikacji
      • Logo przystosowane do wysokich rozdzielczości
    • Rozdział 6. Mobile first, mobile only
    • Rozdział 7. Bezpieczeństwo Twojego serwisu
      • Zabezpieczenie WordPressa
      • Zadbaj o kłódkę przy adresie WWW, czyli bezpieczne przesyłanie danych
      • Konta użytkowników i uprawnienia
    • Część III. Struktura treści w serwisie branded-contentowym
    • Rozdział 8. Kategoryzacja w serwisie, czyli tzw. menu marketing
    • Rozdział 9. Jak budować serwis w zgodzie z SEO?
      • Adresy URL
      • Linki
        • Linki nofollow
        • Płytka struktura treści
      • Polityka treści
      • Konstrukcja treści w Twoim serwisie brandedcontentowym
      • Poprawność kodu Twojego serwisu
      • Mikroformaty
      • Zdobywanie linków
    • Rozdział 10. Struktura artykułu
      • Umiejscowienie tytułu artykułu
      • Grafika główna co się klika?
      • Podpisy pod ilustracjami
      • Szerokość kolumny
      • Interlinia i wielkość fontów
      • Śródtytuły
      • Stopka autora pod artykułem
    • Rozdział 11. Zbuduj mosty między swoimi treściami
      • Crosslinkowanie treści
      • Doładowywanie artykułów
    • Rozdział 12. Generowanie leadów za pomocą bloga lub portalu firmowego
      • Numer telefonu vs adres e-mail
      • Ogranicz liczbę pól w formularzu
      • Pop-up denerwuje czy konwertuje?
      • Exit pop-up
      • MailWall
      • Chatbot
    • Rozdział 13. Co na to prawo?
      • Polityka prywatności
      • Obowiązek informacyjny
      • Zgody marketingowe
    • Treść biznesu
    • Podziękowania
    • Polecam lekturę serwisów, które wzbogacą Twoją wiedzę o marketingu

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,93zł

Tytuł książki: "Niech Cię widzą w sieci! Blog lub serwis branżowy od podstaw"
Autor: Grzegorz Miłkowski
Wydawnictwo: HELION
Cena: 39.90zł 29.93zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Nalewki domowe Wódki krupniki likiery i miody
Nalewki domowe Wódki krupniki likiery i miody
Marta Szydłowska
SBM
Wiara w egzystencji
Wiara w egzystencji
Słowikowski Andrzej
WUMK
Zdrowe grzechy
Zdrowe grzechy
Ornstein Robert, Sobel David
Czarna Owca
Historia polityczna nowożytnej Europy 1492-1792
Historia polityczna nowożytnej Europy 1492-1792
Leszek Andrzej Wierzbicki
UMCS
Czipy klony i przekraczanie progu 100 lat życia
Czipy klony i przekraczanie progu 100 lat życia
Paul J.H. Schoemaker, Joyce Schoemaker
Sonia Draga
Microsoft Excel 2019 Analiza i modelowanie danych biznesowych
Microsoft Excel 2019 Analiza i modelowanie danych biznesowych
Wayne L. Winston
Microsoft Press
 Koszyk
1 x Bieszczady Góry magiczne
1 x Angielski słownik na podróż
1 x Bezpieczeństwo Europy bezpieczeństwo Polski Tom 2
1 x Cichy pucz Zawłaszczanie Europy przez niejawne elity gospodarczo-polityczne
1 x Czy niedźwiedzie polarne czują się samotne
1 x 30 sekund O teoriach naukowych 50 kluczowych, prowokujących do myślenia teorii naukowych przedstawionych w pół minuty
1 x Kwalitologia wiedza o różnych dziedzinach jakości
1 x Armatura regulacyjna i zagadnienia hydrauliczne w wodnych instalacjach grzewczych
1 x 1000 niemieckich słówek Ilustrowany słownik niemiecko-polski polsko-niemiecki
1 x Energetyka odnawialna w budownictwie Magazynowanie energii
1 x Systemy i sieci dostępowe xDSL
1 x Bezpieczeństwo narodowe Polski w kontekście kryzysu ukraińskiego Wymiar polityczno-militarny
1 x Encyklopedia humanisty
1 x Cuda Polski Najpiękniejsze budynki i budowle
1 x Encyklopedia Dinozaurów i innych zwierząt prehistorycznych
1 x E-podręcznik Kierowca doskonały B + CD
1 x Ekumeniczna encyklopedia świętych i wielkich postaci chrześcijaństwa
1 x Co sprawia, że ja to ja
1 x Chopin LUX wersja polska
1 x 333 lokomotywy Najsłynniejsze pojazdy szynowe
1 x Obróbka powierzchni w wygładzarkach pojemnikowych
1 x Architektura - wizje niezrealizowane
1 x Podstawy teorii obwodów tom 3
1 x Co rządzi obrazem? Powtórzenie w sztukach audiowizualnych
1 x Słodki dom
1 x Podstawy cyfrowych systemów telekomunikacyjnych
1 x Kaligrafia
1 x LOGO! w praktyce
1 x 15 lat Polski w NATO Aspekty polityczne, prawne, militarne
1 x Fotografia cyfrowa dla seniorów Seria praktyk
1 x Efektywność i zarządzanie finansami w budownictwie
1 x Mikrokontrolery XMC 1000 z Cortex-M0 w praktyce Od mikrokontrolera do systemu
1 x Płonąca namiętność. Życiowi bohaterowie
1 x Dynamika budowli Obliczenia układów prętowych i o masach skupionych
1 x Artyści w przestrzeni miejskiej Krakowa i Katowic
1 x Metody ilościowe w R Aplikacje ekonomiczne i finansowe Wydanie 2
1 x Ach te baby
1 x EKOsprzątanie Cudowne środki czystości
1 x Dlaczego sztuka pełna jest golasów?
2,458.26zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Helion
 Kategoria:
 Fizyka
Teoria kwantów Mechanika falowa Wydanie 2

Teoria kwantów Mechanika falowa Wydanie 2

64.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN